| Actualitzat el 26/12/2009 a les 12:20h

Vídeo: Foguera de Nadal a la plaça Major de Vic



Foguera de Nadal a la plaça Major de Vic, el 25-XII-2009. Organitzada per Òmnium Cultural i la Unió Excursionista de Vic. Osona.com dedica aquest vídeo a tots els vigatans que ens llegeixen des de la diàspora.
- Galeria de fotos (L.López i X. Mas)

Navega per les etiquetes

Foguera de Nadal

COMENTARIS

+0
-0
Foguera de Nadal
Anònim, 27/12/2009 a les 15:03
Gràcies pel vídeo, des de Suïssa. Una mica bellugadís, però et fas càrrec de l'escenari. I, de passada: en voleu fer una tradició de la "Foguera de Nadal"?
+0
-0
Tradició i modernitat.
Miquel, 28/12/2009 a les 14:47
El foc de nadal o foguera del solstici d'hivern es una costum recuperada i adaptada. Des de que hi han humans a aquestes terres es celebrava. Pura lògica. Els últims 1.500 anys es feis a la sotida de missa del gall. Més o menys es com la del soltici d'estiu o Sant Joan.

Què es fá a Suïssa?

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
-5°C  4°C
dissabte
-7°C  1°C
diumenge
-5°C  7°C
Edicions locals
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

El #carnavaldeterraendins, al minut
educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 102
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: