Redacció osona.com | Actualitzat el 22/12/2009 a les 15:33h

Els Sagals d'Osona fan cagar el tió

Relleu a l'equip tècnic de la colla carbassa.

- Veure fotos (Xevi Mas)
Cagada del Tió dels Sagals d'Osona Foto: Xevi Mas

Els Sagals d'Osona han celebrat aquest dissabte la darrera activitat de l'any 2009. Els més menuts de la colla castellera han sigut el centre d'atenció del Tió de la Canalla 2009. Aquest acte per recompensar la feina de la mainada al llarg de tota la temporada ha servit també per eixamplar els lligams entre els pares i mares , nens i nenes i l'equip tècnic dels castellers.

Una xocolatada ha tancat el tradicional tió. A la tarda els més futboleros varen poder seguir la final del mundialet a la pantalla gegant del local de la colla castellera.

Aprofitant la data, va tenir lloc el darrer pas de canvi de tècnica per a les temporades 2020 i 2011, amb la votació de confiança. Els resultats van donar una amplia confiança dels castellers vers el nou cap de colla, Xavi Rius i el seu equip tècnic, amb quasi un 90% de vots afirmatius.

La temporada 2009, la darrera de Gerard Camprubí com a cap de colla, ha deixat uns bons resultats: recuperar el 2d7, carregar un castell de 8 un altre temporada, un impecable 3d7 per sota executat en 12 ocasions... "Això permetrà encarar els reptes del 2010, els castells grans i el Concurs de Tarragona, amb confiança i il·lusió", diuen des de la colla carbassa.

Ara , els osonencs faran les vacances de Nadal fins al proper 12 de febrer en que es reprendran els assajos. "Bones festes a tothom, castellers, aficionats i osonencs, i animar-vos a compartir activitat la propera temporada", diuen els Sagals.

Navega per les etiquetes

NadaltióSagals d'Osona

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: