Redacció osona.com | Actualitzat el 19/12/2009 a les 20:05h

«Com s'entén? Gent sense casa, cases sense gent!!»

 
Els problemes de l'habitatge i la crisi mobilitzen unes 60 persones a Vic, aquest dissabte.
- Galeria de fotos
Una seixantena de persones, bona part de les quals eren ciutadans d'origen ghanès, s'ha manifestat aquest dissabte a la tarda a la plaça del Carbó, de Vic, en senyal de protesta pel presumpte frau de les hipoteques i contra la problemàtica que pateixen moltes famílies per trobar un habitatge digne, mentre hi ha milers de pisos buits a la ciutat.

Un representant de les entitats convocants ha llegit un manifest que explica amb detall aquesta situació. També han près la paraula dos dels ghanesos afectats que, en català i en anglès, han cridat a unir-se per lluitar per vivendes dignes, i han reivindicat  "que s'anul·li totalment el deute pendent i que se'ns doni accés als pisos" que havien comprat amb hipoteca.

Els concentrats han cridat "Solucions per les hipoteques" i "Com s'entén?, gent sense casa, cases sense gent!". Algun dels promotors ha comentat a Osona.com que la coincidència amb un partit de futbol per televisió, així com l'intens fred d'aquesta tarda haurien restat assistència.

- Més informació sobre el suposat frau de les hipoteques

Navega per les etiquetes

habitatgemanifestació

COMENTARIS

+0
-0
ERRORS DELS GOVERNANTS
perjudicat, 19/12/2009 a les 22:13
Mai tenien d'haver comprat un pis aquesta gent, comotampoc tenen de promoure pisos els Ajuntament, ni el Consell comarcal , allarguen la crisi.
Curiosament amb els diners de la gent que paguen impostos per pisos o Locals, que no poden llogar, per culpa de la competencia desleal dels ents publics, que promocionen pisos en clara competéncia i amb els diners dels perjudicats.
La Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona, ténen pisos buits, per no gestionarlos correctament, mes aviat ni preocuparse dels que tenen i que la meitat dels llogats no paguen lloguer.
UNA VERGONYA DE PAIS COM CATALUNYA
UNA VERGONYA
+0
-0
no em crec res
Anònim, 20/12/2009 a les 12:50
Em fa gràcia llegir aquestes pancartes que portàven..qui les va escriure perqué la majoria d'immigrats no saben parlar el català, molts ni l'entenen ni encara menys el saben escriure. No estic d'acord amb aquesta imatge de victimisme que es presenta per part seva deixant als bancs com si fossin uns lladres; que ho son, ho reconec perqué les comissions que ens fan pagar i les condicions que ens posen amb qualsevol tipus d0operació bancària son un escàndol però no podem oblidar que quan les hipoteques s'aprovaven "com xurros" tots aquests senyors que veiem manifestant-se feien cua per comprar pisos i no només un sinó dos i fins i tot tres...per que volen tants pisos? els hi quedava clar que els diners s'havien de tornar? El més greu es que si els hi demanaven si tenien alguna propietat deien que no però quan sol·licitaves la nota al registre ja eren propietaris de varies finques. Conclusió: Ni els bons son tant bons ni els dolents tant dolents.
+0
-0
Nosaltres què?
Anònim, 20/12/2009 a les 17:51
Soc catalana i quant jo era jove i no tenia a on anar a viure, també era dificil llogar pisos, els que tenien pisos
per llogar eran els rics, i si volies llogar un pis havies de tenir algú que et fés de padrí perquè, sino sabien qui eras i de on venies ja no et volien llogar rès. Ara tothom
vol ser propietari, això si, que el pis sigui gratis.
A tota aquesta gent, que jo els respecto moltísim, algú als hi hauria d'explicar que per ser propitari, abans s'han de guanyar els diners i llavors comprar, si ho fan així no tin dran cap problema.
+0
-0
Curiós
Anònim, 20/12/2009 a les 23:37
Això dels promotors que diuen que a causa del fred i el partit de futbol ha restat assistència...no és si més no una excusa una mica patètica? bé, o potser és que els perjudicats tenen altres coses més importants a fer...

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 285

Audie Norris es passeja per Seva

 
L’exjugador del Barça de basquet, protagonista d’un reportatge de l’”Espai Terra” de TV3.
Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: