Redacció osona.com | Actualitzat el 20/11/2009 a les 18:00h

Collsuspina Decideix es presenta en societat

Aquest dissabte, al Local Social Ramon Cabanas.

Dissabte 21 de novembre, al Local Social Ramon Cabanas (18 hores) es presentarà públicament la comissió organitzadora de Collsuspina Decideix i s'informarà de la consulta per la independència de Catalunya del 13 de desembre.
 
Amb el suport de totes les entitats del municipi i gràcies a la moció del ple de l'Ajuntament del dia 2 d'octubre a favor de convocar aquesta consulta, Collsuspina Decideix pretén presentar davant de tots els ciutadans els motius que l'han dut a organitzar-la.

Els organitzadors comptaran amb els representants de totes les entitats i, a més, amb la presència del coordinador general d’Osona Decideix Alfons López Tena que explicarà el procediment de la consulta, així com s'ha de realitzar el vot anticipat i qualsevol altra qüestió de procediment legal. 

Collsuspina Decideix vol que aquest acte sigui molt participatiu i que en sortir estigui ben engrescat a participar-hi. L'objectiu de Collsuspina Decideix és que el dia 13 hi hagi un 100% de participació.

Referències a Internet

Collsuspina

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
-5°C  4°C
dissabte
-7°C  1°C
diumenge
-5°C  7°C
Edicions locals
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

El #carnavaldeterraendins, al minut
educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 102
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: