COMENTARIS

+
0

-
0
Antifranquisme.Miquel S., 12/11/2009 a les 15:05
Encara es viu de l'antifranquisme.
Es pot haver set antifranquisme peró perfectament espanyolista. Una part de Falange i molts del PCE ho van ser.
Independentistes hitorics és el que cal!

+
0

-
0
ContradiccióDencàs, 12/11/2009 a les 15:24
Doncs a Vic el regidor pricipal del PSaC era antifranquista i NO està a favor a les consultes.
Més independentisme i menys antifranquisme.

+
0

-
0
Soc antifranquistaAnònim, 12/11/2009 a les 16:44
Soc antifranquista i per tant estic contra els feixismes nacionalistes, també els independentistes ja siguin espanyolistes o catalanistes. Perque no podem viure en pau tots plegats sense fronteres i sense politics?

+
0

-
0
esperit de la consultaSanti P., 12/11/2009 a les 17:38
compte amb confondre el suport a la consulta popular amb el suport a la independència de Catalunya.
A la consulta cal que hi vagi tothom, els que estan a favor del SI i els que estan a favor del NO. Es un acte democràtic en essència. Si el que volem es saber que en pensen d'aquests temes els catalans, cal que vagi a votar tothom.
Per tant, pel que fa a la consulta, el més interessant seria que hi donés suport tothom: dretes, esquerres, espanyolistes i catalanistes

+
0

-
0
anti democraticAnònim, 12/11/2009 a les 20:40
La consulta és totalment anti-democratica doncs no surt com a iniciativa del representants del poble votats democraticament sino que és una iniciativa d' uns quants amb interesos privats i inconfesables.

+
0

-
0
per l'anònim antifranquistaAnònim postfranquista, 12/11/2009 a les 21:20
Si estàs en contra de les fronteres, espero que estiguis també a favor de la dissolució d'Espanya i de tots els Estats.

+
0

-
0
Per l'antidemocràticCat Lliure, 12/11/2009 a les 23:14
Si aportessis alguna dada, seria benvinguda. Com que no en tens cap, simplement és fum i manipulació barroera, al veure que davant una iniciativa sorgida de la societat civil i de l'exemple més rotund de democràcia directa, com és simplement consultar al poble. Només teniu falsedats i mentides per argumentar. Algun càrrec o algun sou, hauràs de tenir per dir aquestes absurditats, o realment plantejat qui són els antidemòcrates aquí, negant al poble parlar en nom de la Democràcia.

+
0

-
0
Consulta. I prou!Anònim, 13/11/2009 a les 00:10
Enhorabona! Al menys no parleu de referèndums. Algo es algo!
Està molt be dir les coses pel nom que tenen.

+
0

-
0
L'ordre dels factors no altera el producteAnònim, 13/11/2009 a les 11:15
Consulta o referèndum, el resultat és el mateix. Aquells que exerceixen la democràcia a partir de la seva participació o acceptació amb el seu vot favorable, i aquells que s'omplen la boca de Democràcia, però que no hi participen, ni participaran i voten en contra de que el poble pugui parlar.
En fi....

+
0

-
0
Antifranquisme = Assemblea de CatalunyaAlbert, 13/11/2009 a les 14:50
Moltes felicitats per aquests antifranquistes que donen suport a la democràcia. Cal recordar que l'antifranquisme a Catalunya es va agrupar entorn a l'Assemblea de Catalunya, un dels punts de la qual era la defensa del DRET a l'AUTODETERMINACIÓ. Malauradament molts dels partits que s'hi van integrar ho van fer per pura conveniència i no pas perquè es creguessin el programa. De seguida que van poder van abandonar i traïr l'Assemblea i van exercir un acte d'absolut reafirmament nacional espanyol votant la Constitució, hereva del franquisme, que va permetre el reciclatge de tota la gentussa que va tenir responsabilitats dins l'estructura del règim feixista, i també la inclusió de principis fonamentals del franquisme a la Constitució (com podria ser la indissoluble unitat espanyola garantida per l'exèrcit, o en nostre estimat Juanca com a cap d'Estat).
Així que trobo molt encertat que aquests antifranquistes ferms i vertaders se sumin a la iniciativa de donar la veu al poble per primera vegada després de la imposició de la mal anomenada transició no rupturista.
Ara la democràcia, ara el poble.

+
0

-
0
Sospitós silenci del 9NouAnònim, 13/11/2009 a les 15:13
A què atribuiu el sospitós silenci del 9Nou sobre els referèndums sobre la independència? Segueixen ordres superiors o només van despistats?

+
0

-
0
siguem sensatsAnònim, 13/11/2009 a les 16:13
senyors, pensem-nos-ho bé, de debò volem seguir formant part d'espanya? pp, psoe, toros, incultura, cope, xuleria, prepotència, anticatalans, vagueria, ví, monàrquics, panderetes.. i sobretot que ens roben els impostos d'una manera exagerada i a sobre som titllats de garrepes.. que no és una conuslta vinculant ja ho sabem tots, però també tots sabem que per alguna cosa es comença i, senyors, això és un bon principi, cal creure-hi!!!

+
0

-
0
...Anònim, 13/11/2009 a les 18:45
enlloc de parlar tant per aqui que la gent es manifesti el dia de la consulta

+
0

-
0
A TORELLÓAnònim, 14/11/2009 a les 10:18
Rectifico
A Torelló hi ha alcalde socialista MIQUEL FRANCH (PSOE) pero amb pacte amb CIU que tampoc va donar suport a la consulta.
ERC amb CIU tenen majoria, pero els de CIU van fer posible la vistoria del no no donant suport a la moció per salvar el bipartit

+
0

-
0
a sac!Anònim, 15/11/2009 a les 04:37
La gent d'Osona decideix va a sac! endavant!