El proper diumenge, dia 8 de novembre, se celebrarà la 29a edició de la tradicional caminada popular Matagalls-Vic. Com cada any, la Unió Excursionista de Vic organitza la tradicional caminada que surt des de Collformic, sota del Matagalls, i transcorre pels paisatges de tardor més singulars de la zona fins arribar a la capital osonenca.
Es tracta d'una caminada popular de 35 km, amb diferents avituallaments durant tot el recorregut. Entre els quals en el primer, a uns 11 km de la sortida, es pot fer un bon esmorzar amb botifarra i vi. Des de la plaça Major de Vic sortiran autocars de manera continuada a partir de les 7 fins a les 8 del matí.
A 2/4 de 8 del matí es començaran a donar sortides a Collformic. El control d’arribada es tancarà a les 4 de la tarda a la plaça Major de Vic. Les inscripcions es tancaran el divendres 6 de novembre a les 8 del vespre o a 600 participants. Passada aquesta data, l’organització es reserva el dret de fer inscripcions, o no, en tot cas amb un recàrrec de 5 euros.
Per a més informació sobre les inscripcions,
cliqueu aquí
Galeries de fotos d'edicions anteriors
-
Caminada 2008
-
Caminada 2007
