Redacció osona.com | Actualitzat el 13/10/2009 a les 07:21h

Les JERC i ERC reclamen el retorn de la caserna de la guàrdia civil a Manlleu

En el marc del dia de la hispanitat. Els convocants hissen una estelada a l'edifici.



En el marc del dia de la hispanitat, les JERC i ERC de Manlleu van organitzar un acte de protesta a la caserna de la guàrdia civil d'aquesta població. El diumenge 11 d’octubre, com es porta a terme durant els darrers anys, es va hissar l’estelada al màstil de l'edifici per reclamar-ne el retorn de la titularitat a la vila.

A continuació es va llegir un manifest i es va procedikr a fer la botifarrada de la hispanitat, en el mateix lloc. L'afluència de públic va ser molt minsa.

Navega per les etiquetes

botifarradahispanitat

Referències a Internet

Manlleu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
-5°C  4°C
dissabte
-7°C  1°C
diumenge
-5°C  7°C
Edicions locals
El #carnavaldeterraendins, al minut
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 105
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: