Redacció osona.com | Actualitzat el 29/09/2009 a les 12:25h

Gràcia Ferrer i Arnau Martí s’entrevistaran amb Hamàs

Els dos osonencs visitaran el Líban amb una delegació de representants polítics i de la societat civil.

Una delegació formada per representants de la societat civil i membres d’IU, ICV, PSC i ERC viatjaran aquest dimecres, dia 30 de setembre, al Líban per entrevistar-se amb representants de les faccions palestines d’Al-Fatah, Hamàs i el Front Popular per a l’Alliberament de Palestina (FPLP). Aquestes dues últimes organitzacions són considerades terroristes tant per la UE com pels Estats Units.

A la delegació hi ha dos representants osonencs, el secretari d’organització d’ICV de la comarca d’Osona, Arnau Martí, i la regidora d’ERC a l’Ajuntament de Vic, Gràcia Ferrer, tots dos en representació dels seus partits respectius.

La iniciativa està promoguda per l’Associació Cultura, Pau i Solidaritat, amb seu a Leganés. El grup visitarà els camps de refugiats palestins al Líban i, posteriorment, es reunirà amb refugiats iraquians a Síria. Al Líban també visitarà un hospital.

-----------
ACLARIMENTS D'ARNAU MARTÍ
PUBLICAT A LES 15:16 HORES

La Fundació Cultura, Pau i Solidaritat Haydeé Santamaria organitza una expedició amb càrrecs municipals i altres dirigents de partits polítics espanyols al Líban i a Síria, entre els dies 1 i 7 d'octubre, conjuntament amb les ONG´s palestines AIDOUN y Human Call Association, la ONG libanesa Al Quds Cultural and Social Association i l'Ajuntament de Sidon.

En representació d'ICV participen Arnau Funes, diputat-portaveu del Grup d'ICV-EUiA a la Diputació de Barcelona i president d'ICV del Baix Llobregat i Arnau Martí, secr. d'organització d'ICV d'Osona. Els representants d'ICV en l'expedició visitarem les institucions libaneses, els camps de refugiats palestins i les ONG que donen suport als refugiats palestins al Líban.

Aquestes visites formen part d'una agenda compartida amb la resta de dirigents i càrrecs municipals espanyols, però que no exclou que d'altres representants d'altres partits tinguin visites amb d'altres organitzacions que formen part de la realitat libanesa i palestina.

En la delegació viatgen membres del PSOE-PSC, IU, ICV i ERC.


ARNAU MARTÍ DANÉS                       
Assessor del grup d'ICV-EUiA-EPM de la Diputació de Barcelona

Navega per les etiquetes

Gràcia FerrerArnau MartíHamàs

Referències a Internet

Hamàs

COMENTARIS

+0
-0
gauche divine
Anònimiae, 29/09/2009 a les 12:44
La gauche divine amb islamistes, quin cocktail més explosiu!
+0
-0
Hamàs i ETA
Anònim, 29/09/2009 a les 13:59
mare de deu, mare de deu,
La Unió europea va declarar Hamàs grup terrorista.
Escolta Arnau, nou els d'ICV els que vau exigir la dimissio del Carod perquè s'havia entrevistat amb ETA.
Feu el doble llenguatge de la hipocresia, sou com la dreta, aneu a la vostra bola. quina vergonya.
+0
-0
CRISIS.........?
Anònim, 29/09/2009 a les 14:58
qui paga aquest viatje? aixo es ERC, viatjan i que paguin els pobres contribuïens de vic, aixó es l'interes que tenen per la politica.aneu votan a ERC..............
+0
-0
titol
Anònim, 29/09/2009 a les 16:33
Ai quina por quina por!!!! que dolentíssims que son els senyors de Hamàs!
Quanta hipocresia.
+0
-0
liban
Gràcia Ferrer, 29/09/2009 a les 16:46
L'objectiu del viatge és la visita dels camps de refugiats palestins i les entrevistes amb els polítics amb representació parlamentària al Liban

Per més informació:

http://culturaipau.vicentitats.cat/


http://www.culturaypaz.org/


http://www.youtube.com/watch?v=-vsF5TgYfpI

+0
-0
Rentar la roba de casa
Pepet, 30/09/2009 a les 06:38
Perquè s'ha d'anar a fer bugada a fora, quan tenim el cove ple de roba bruta?.
Això si, serà una passejada molt bonica amb les despeses pagades...i després xerrades, fotos i conferències de l'experiència viscuda.... tres dies.
Polítics i ONG's no hi ha un pam de net!!
+0
-0
Quins c......"
Anònim, 30/09/2009 a les 13:31
Negociar amb terroristes?

Viatjar pagant nosaltres?

Prou problemes tenim aquí per resoldre.

No tindràn mai el meu vot.
+0
-0
La hipocresia d'ICV-EUiA
Bartomeu, 30/09/2009 a les 16:35
Com molt bé diu l'anònim, ICV van ser els primers en demanar el cap de Carod quan es va entrevistar amb ETA. El mateix joc de sempre: els conflictes a kilòmetres de distància són xupiguais i queda molt bé fer-ne bandera. Però a casa cagats a les calces i aferrats a la Constitució hereva del franquisme.

Perquè no demaneu la federació de Palestina amb Israel, vosaltres que sou federalistes? Perquè voleu anar més enllà de l'"autogovern" palestí de l'ANP i demaneu la creació d'un estat palestí, vosaltres que no sou independentistes?

Prou hipocresia.

Palestina i PPCC lliures!
+0
-0
vergonya
jordi, 30/09/2009 a les 22:16
No jutjaré el paper d'Israel, però tinc un parell de preguntes:

Hamàs són els que posaven bombes als autobusos plens de gent a Israel?

Què vols anar a solucionar amb aquests terroristes?

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: