Redacció osona.com | Actualitzat el 24/09/2009 a les 17:55h

En marxa la Coordinadora manlleuenca per l’autodeterminació

Èxit de convocatòria de la primera trobada per organitzar un referèndum sobiranista a Manlleu.



Més de cinquanta persones van respondre a la crida per començar a posar les bases per organitzar una consulta sobiranista a Manlleu. Dimecres al vespre es va omplir la sala de plens de l’Ajuntament per començar a endreçar una plataforma que porti, sense preses, a la celebració d’un referèndum com el d’Arenys de Munt.

De moment, el nom de feina és la Coordinadora Manlleuenca pel dret a decidir  i l’objectiu és organitzar una consulta “seriosa, unitària, pacífica, i si pot ser, amb l’aval de l’administració municipal”, en paraules de Pere Callís, un dels portaveus “provisionals” d’ahir del moviment civico-popular.

L’explicació de com fer-ho i sobretot, no determinar cap data en concret, van marcar un acte de menys d’una hora de durada, on un representant de l’organització Osonadecideix va oferir suport logístic a la plataforma. Un cop informat el públic assistent del què es volia, els organitzadors emplacen a qui desitgi implicar-se més en el projecte a les 9 del vespre del proper 29 de setembre a Can Puget de Manlleu.

Navega per les etiquetes

Arenys de Muntreferèndum

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: