Redacció osona.com | Actualitzat el 10/09/2009 a les 07:23h

Osona commemora els 30 anys dels ajuntaments democràtics

L’acte al monestir de Sant Pere de Casserres ret homenatge als alcaldes i regidors de tots els municipis de la comarca.



El president del Consell Comarcal d’Osona, Miquel Arisa; el vicepresident primer, Lluís Vila; i la consellera delegada de Cultura, M. Rosa Vestit, han presentat aquest dimecres la commemoració dels 30 anys d’ajuntaments democràtics a Osona (foto). L’acte tindrà lloc el dissabte dia 19 de setembre a les 11:30 h al monestir de Sant Pere de Casserres.

La voluntat del Consell Comarcal d’Osona és que l’acte sigui un reconeixement als regidors i alcaldes de tots els municipis de la comarca que, amb la seva tasca al servei de la vida municipal, han contribuït a l’establiment de la democràcia al nostre país.

El programa d’actes consistirà en uns parlaments a càrrec del president del Consell, Miquel Arisa Coma; l’alcalde de les Masies de Roda, Ramon Isern Serrabasa; el secretari general del Departament de Governació i Administracions Públiques, Jaume Oliveras Maristany; el vicepresident de la Federació de Municipis de Catalunya, Lluís M. Pérez Segura; i el president de l’Associació Catalana de Municipis i Comarques, Salvador Esteve Figueras. A continuació, hi haurà una actuació musical a càrrec de Jordi Domènech, contratenor, acompanyat per Dani Espasa, clavicèmbal. Per acabar, un aperitiu.

Navega per les etiquetes

Consell Comarcal d'Osonaajuntaments

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: