| Actualitzat el 09/07/2009 a les 08:24h
Santa Eugènia celebra diumenge la Festa del Compost
Es farà un taller de cultiu ecològic en taules adaptades
Santa Eugènia de Berga acollirà diumenge 12 de juliol, a partir de les 9 i fins a la 1 del migdia, la Festa del Compost per celebrar l’èxit que té a la població la recollida porta a porta i la separació de la fracció orgànica. La festa, que es farà a la zona verda d'el Català, acollirà una sèrie d’activitats i serveis entre els quals destaca la presentació de la deixalleria mòbil i un punt d’informació per resoldre tots els dubtes sobre la recollida selectiva.
El Centre Especial de Treball (CET) Areté de Malla, on treballen persones amb malaltia mental, hi tindrà una exposició dels seus productes de jardineria i agricultura ecològica, entre els quals destaca la taula de cultiu adaptada al mètode Gaspar Caballero de Segovia. A més, es realitzarà un taller, de 10 a 12, per aprendre a cultivar en aquestes taules que es fabriquen al CET Areté.
La Festa del Compostatge també acollirà una zona lúdica on es podrà participar al bosc dels jocs reciclats. Per finalitzar la jornada, es celebrarà una festa de l’escuma. A més, durant tot el matí, hi haurà servei de bar.