Redacció | Actualitzat el 01/07/2009 a les 18:16h

Marina Adillón, homenatge a una mestra



Alumnes i exalumnes de l'escola de Folgueroles van homenatjar la mestra Marina Adillón amb motiu de la seva jubilació, en un emotiu acte celebrat diumenge a la tarda al CEIP Mossèn Cinto.
Aquesta coneguda professora ha format nombroses generacions d'infants de la vila, que li van agrair la feina portada a terme durant molts anys. La Coral Canigó va interpretar diverses peces tradicionals catalanes.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dijous
9°C  26°C
divendres
12°C  28°C
dissabte
13°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 270

El making of del Flashmob per la independència a Barcelona

 
La iniciativa, impulsada per osonencs, es va fer el passat 18 de març a la plaça Catalunya.

Més informació i fotos

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: