Redacció osona.com | Actualitzat el 05/06/2009 a les 10:38h

Dúctil Benito lliura les beques per a alumnes de batxillerat

Els estudiants són de Manlleu i Sant Bartomeu del Grau.



Fundició Dúctil Benito, conjuntament amb les regidories d’Educació dels Ajuntaments de Manlleu i Sant Bartomeu del Grau ha lliurat les beques per a estudiants de batxillerat d’aquestes dues poblacions.

En el cas de Manlleu, és la setena edició de les beques per a estudiants de l’IES Antoni Pous i del Col•legi La Salle. Quatre són per als millors currículums acadèmics (dos per centre) i el premi consisteix en una beca de 1.500 euros. També es van atorgar dues beques (una per centre) als alumnes que hagin obtingut les millors notes d’anglès. L’ajut consisteix en un curs d’anglès a l’Escola d’Idiomes de la UVic.

Pel que fa a Sant Bartomeu, es tracta de la tercera edició de la beca d’anglès per als estudiants de segon de batxillerat empadronats en aquest municipi. La beca consisteix en un curs d’anglès a l’Escola d’Idiomes de la UVic.

Amb aquests, són gairebé quaranta els alumnes que han rebut aquest ajut.

L’acte, que va congregar unes quaranta persones, va comptar amb l’assistència dels alcaldes de Manlleu i de Sant Bartomeu, Pere Prat i Miquel Colomer, a més de Josep Tarradellas, delegat per les relacions institucionals i la comunicació de la UVic, representants de Fundició Dúctil Benito i dels centres d’ensenyament on estan matriculats els alumnes.

GUANYADORS/ES VII BEQUES BENITO DE MANLLEU

Marta Prat Guitart (IES Antoni Pous).
Paula Boixet Peraza (IES Antoni Pous).
Laia Vilarrasa Vilaseca (IES Antoni Pous) – anglès.

Cristina Tañà Zapata (La Salle).
Joel Puntí Ginestet (La Salle).
Marc Rosell Liébana (La Salle) – anglès.

GUANYADORA III BECA BENITO DE SANT BARTOMEU
Irene López Tubau (IES Jaume Callís) – anglès.

Navega per les etiquetes

Dúctil Benitobeca

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: