
Ramon Tremosa, candidat de CiU a les eleccions europees, i Mireia Huerta, representant de la Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC), han visitat aquest dimarts la Universitat de Vic i han protagonitzat un col•loqui amb militants i simpatitzant de la JNC de la comarca d’Osona.
Tremosa ha destacat en la seva intervenció l’estreta relació entre desenvolupament econòmic i cultural de Catalunya al llarg del darrer mil•lenni. Així, ha argumentat que és necessari un desenvolupament econòmic centrat en una revolució logística per tal de consolidar Catalunya a nivell nacional, lingüístic i social.
Per la seva banda, Mireia Huerta ha recalcat la necessitat d’acudir als col•legis electorals el proper dia 7 de juny per tal de reafirmar la voluntat democràtica europea essent conscient de l’illa de benestar i prosperitat creada entorn del projecte europeu.
Finalment, la jornada ha conclòs amb un debat entre els assistents en què s’ha tractat temes de rellevància comarcal com l’eix transversal ferroviari i el manteniment de l’activitat ramadera de la comarca (fotos: Adrià Costa).





