| Actualitzat el 03/04/2009 a les 09:32h

La Generalitat obre la sisena convocatòria de la llei de barris

El DOGC publica aquest dijous l’obertura de la sisena convocatòria d’ajuts de la Llei de barris, amb la qual el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat (DPTOP) endega una nova etapa.
Així, es concedirà una subvenció total de 99 MEUR que servirà per donar entrada a fins a 10 nous projectes de rehabilitació integral, la signatura de dos contractes de barris per a municipis que ja han finalitzat les seves actuacions i l’entrada d’una quinzena de municipis de menys de 10.000 habitants que per primera vegada tindran ajuts de fins el 75% del cost total del projecte. 
Alguns municipis de la comarca, com Torelló, ja han mostrat la seva intenció de presentar-hi un projecte. Es preveu resoldre la convocatòria aquest estiu.

Navega per les etiquetes


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dijous
9°C  26°C
divendres
12°C  28°C
dissabte
13°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 267

El making of del Flashmob per la independència a Barcelona

 
La iniciativa, impulsada per osonencs, es va fer el passat 18 de març a la plaça Catalunya.

Més informació i fotos

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: