TEMA: Cantonigròs
| Re: Cantonigròs | 20/02/2011 - 16:50:34 | |
| Nom: Pep Castells Casellas
La pregunta rau en saber qui encapçalaria CiU ?. El senyor Àlex Montanyà sembla disposat a discutir-li el primer lloc a la llista al senyor Mas.
| |
| Comptar vots i regidors | 20/02/2011 - 17:16:27 | |
Us agrairé que m'expliqueu el càcul. Si no erro, en les darreres eleccions, en el cas que CiU i Independents de Cantoni hagueren anat junts encara hagueren perdut regidors. Avui esta: Ciu 5 regidors, CiP 3 regidors, I ERC 2 regidors i Indepenedents de Cantoni 1 regidor.
Sumant vots la suma de Ciu (521) i Independents de Cantoni (126) ens porta a tres grups a sotmetre a la formula (que protegeix els petits grups): El grup Ciu - Independents Cantoni amb 647 vots, CiP amb 265 i I-ERC amb 183 resultaria un consistori de 4 regidors pel grup CiU-Ind Cantoni, 4 regidors CiP i 3 regidors I-ERC.
SI JO NO M'HE EQUIVOCAT O NO ÉS QUE TINC MAL COPIADA LA FÓRMULA. Jo penso, si tinc raó, que per això varen corregir l'erro de presentar-se junts en alguna altra convocatòria, perquè separats obtenien més regidors de fet.
Gràcies si em corregeiu, si m'he equivocat.
| |
| Re: Cantonigròs | 23/02/2011 - 15:38:32 | |
| Nom: Cantonigròs
Quin és aquest càlcul? Segons l'habitual sortirien 7 regidors CiU-Ind. Cant., 2 CiP i 2 ERC.
Diuen que la llei marca un mínim d'un 5% de vots, que el teníeu tots els partits.
Com es protegeixen els partits petits? Per aquesta norma, sembla que la cosa vagi al revés!
| |
| Re: Cantonigròs | 23/02/2011 - 17:52:23 | |
Gràcies. M'he equivocat. Tenieu raó. Vaig llegir la fulla de càlcul malament. Realment sortirien 7, 2 i 2. La passió és mala consellera.
| |
| Re: Cantonigròs | 24/02/2011 - 15:59:36 | |
| Nom: Cantoni
Pep, ja em perdonaràs, però dels teus diferents escrits em sembla deduïr una dissimulada tírria contra Independents per Cantoni... que si són el mateix que CiU i la sola raó per la qual no van junts és perquè per separat treuen més consellers (quan ja s'ha vist que és mentida), que si Inpependents per Cantoni pressionen a l'Alcalde per la qüestió de l'entitat local (quan han tingut més paciència que un sant), etc. Independents per Cantoni miren pel seu poble, com és lògic, oi més tenint en compte que històricament les inversions municipals a Cantoni han estat de per riure. El vostre adversari és CiU, que fa un munt de legislatures que us pren el pèl (i ens el prèn a tots plegats).
| |
| Re: Cantonigròs | 24/02/2011 - 19:38:06 | |
| Nom: Josep Castells Casellas
D'entrada tingues per cert que no tinc tirria a ningú, a cap persona. Quant a la meva opinió (política) respecte del grup Independents de Cantoni, m'he expressat en diverses ocasions i crec que sempre he evidenciat que no sortia de l'anàlisi política. Per resumir: en els quatre anys que jo estic entre els regidors mai el grup d'Independents (pel cas el senyor Codina) ha votat contra, o s'ha abstingut, la posició de l'equip de govern. La qual cosa em sembla ben legítima, per altra part. Jo crec que, legitimament, Independents defensen uns interessos concrets i, des de la meva modesta visió, crec que aquests han servit de es deuen haver obtingut força considerablement, sinó no s'enten com, per exemple, el senyor Codina no va exigir mai que es complís l'acord del ple que diu que els plens, quan el tema afecti a Cantonigrós, es faran a Cantonigrós. El senyor Codina tampoc mai va tenir cap interès en votar a favor d'una proposta de CiP que pretenia la constitució d'un Consell Ciutadà, res més !.
Quna jo he dit que el senyor Codina feia pressió al senyor alcalde,si es llegeix bé queda clar que també dic que això és part de l'espectacle. El senyor Codina ha de representar davant dels seus votants que es confronta amb l'alcalde. I em sembla molt bé, jo no en faig un judici de valor només ho constato. No sóc jo qui ha dit que els Independents de Cantoni condicionaven l'investidura del senyor Mas al seu recolzament per l'EMD. Ho diu publicament (veure El 9 Nou) el senyor Codina. És el senyor Codina que diu en un escrit al senyor alcalde que si no s'espavila amb l'EMD prendrà altres vies d'actuació política.
Per acabar, que li quedi clar que em semblen tant respectables la representació que ostenta el senyor Codina com la que pugui ostentar jo, o fins i tot la del senyor alcalde. Pero que això no ha pas d'impedir que jo expresi, amb correcció, la meva interpretació dels fets i les actituds polítiques dels senyors regidors.
Com ha pogut veure no em cauen els anells per reconéixer que erro i que, a vegades, la passió em fa ser excessivament arrauxat.
Gràcies per la conversa, tant de bo més gent (identificant-se, millor) hi particpés. Jo n'aprendria un pilot.
| |
| Re: Cantonigròs | 22/05/2011 - 23:30:01 | |
| Nom: Ignasi
s'imposa un canvi, un canvi seré, un canvi d'estil, sense fer més foc del que pertoca, l'ilusió fa obrir finestres de moltes llars, aires nous diuen alguns, noves complicitats podrán regir el destí del poble, hi haurán nous voluntaris, hi haurà sàvia nova, energíes noves, amb aixó guanya el poble que molts volem veure, difrutar i poguer-lo viure en el dia a dia. Ha finalitzat una època que no em pertoca analitzar però si viure i així ho faré. Donem un vot de confiança a l'equip que regirà Cantoni que ja s'ho mereix, si senyor !! Disfrutem del poble que per fi serà un xic més feliç. L'esforç i sacrifici d'alguns haurà valgut la pena.
Endavant les hatxes !!
| |
| Re: Cantonigròs | 23/05/2011 - 00:55:12 | |
| Nom: Endevant
Si, endevant.... pero..... qui arreglara els desperfectes creats fins el moment ?, em refereixo als carrers migts fets, els plans modificats, els projectes inacabats ?, tindrem algun responsable ? o tambe es tindra que fer una acampada a la plaça del poble....
temps al temps.....
perdonem pero no oblidem ?, o oblidem sense perdonar... potser ni oblidem ni perdonem....o millor, perdonem i oblidem
Mes lluny, es te que anar mes lluny...
| |
| Re: Cantonigròs | 08/09/2011 - 19:50:00 | |
| Nom: Sra. TRIKI
ben burriquets...
| |
| pla d'Ardura | 12/01/2012 - 22:07:52 | |
| Nom: ignasi
els marges dels prats del pla d'Ardura han desaparegut !! no hi son només ha quedat un arbre eixarrait al creuament de Sant Corneli i la creu del capellà que hi ha al camí de La Serra, tota la resta ja no hi es, ni arbres, ni matolls ni fauna, res de res... i jo em pregunto: si ara plou amb mala llet qui aturarà l'erosió dels camps que justament ara s'están remenant? i si fa una nevada amb vent qui aturará la neu, serà perillòs el creuament d'aquest prat un dia de neu amb vent....
la meravellosa idea de fer-ho deu tenir noms i cognoms i anant be la llei de la seva part, però l'ètica no en sap de lleis i si d'alguna cosa en manca aquesta desfeta es d'ètica... total s'ho pasan per el forro dels....(piiiiiiii)
quina llàstima que encara queden males practiques en el sector de pagès, ens falta una generació més i poder començarán a estar conciençats de la desfeta que fan dia rera dia, quina herència els espera.
Ignasi
| |
|
|