TEMA: Espinelves
| Re: Espinelves | 20/11/2011 - 22:59:40 | |
| Nom: PSOE
6,3% de vots al PSOE!!! (7 vots) Si es que aquest poble és la 'monda'!!! Encara es creuen que hi ha el Felipe González Márquez o l'ex-alcalde ATG?
| |
| Re: Espinelves | 28/11/2011 - 11:29:12 | |
| Nom: vei
La gent d'aquest poble és una mica especial, volem l'solució als problemes, però si crec que va a perjudicar el meu negoci llavors estic en contra que s'arregli això de la riera, patètic, perquè vaig a perdre els meus clients i la riera que li donin per ..................
| |
| Re: Espinelves | 28/11/2011 - 16:18:42 | |
| Nom: Joan
El passat dia 25 de novembre, va sortir publicat una notícia al Nou Nou, sobre la Riera d'Espinelves, crec que és de mèrit reconèixer el que l'Eduard Diaz fa per per aquest poble, i per la recuperació de la Riera. Felicitats segueix així et necessitem.
| |
| Re: fira de l'avet | 07/12/2011 - 15:13:12 | |
| Nom: Espinelves
FELICITAR AL SR. ALCALDE, AL SR. EDUARD I AL SR. JOAN VILASECA, PER LA DESORGANITZACIO QUE HI HA AQUEST ANY A LA FIRA DE L'AVET. ES VERGONYOS!!
| |
| Re: firaire indignat | 07/12/2011 - 23:41:36 | |
Patetica la organitzacio de aquest any de la fira... Felicitats senyors de l'ajuntament!!!!!!!!!
| |
| Re: Espinelves | 08/12/2011 - 08:56:26 | |
| Nom: JOAN
JA HO SAPS EL PROPER ANY, EL QUE HAS DE FER TU, SEMPRE CRITICAS QUE VEÏNS MÉS SAVIS TENIM EN AQUEST POBLE.
| |
| Re: Espinelves | 08/12/2011 - 13:34:32 | |
| Nom: vei
Sou un a colla de desagraïts, tot el poble ho veu, l'únic que treballa i dur precisament és el Eduard Diaz. no si sabeu que avui ha estat atès d'urgència pels serveis mèdics de l'ambulància de la Fira per estres.mas respecte per aquest Sr
| |
| Re: Espinelves | 09/12/2011 - 23:20:52 | |
| Nom: Blauet
Als Descontents,
Em penso,que sé perfectament d’eon venen aquestes critiques. I, pot molt ben ser que sigui qui te mot interès en fer-ho fer per altres.
Es a dir, encarregar-ho a professionals. I, qui poden ser ?
Aquest any . La Fira ha estat un doll de gen que supera amb escreix el que mai s’havia tingut. S’ha desbordat tot. La percepció, era de que estava tot descontrolat. I en bona part ha estat així. Però te un perquè?. I, qui ha estat aquí pot entendre el perquè. Però qui vol criticar, sempre trobarà un per què poder criticar.
No oblidem, que uns regidors varen dimitir just abans de la fira, deixant de banda les tasques que avien assumit.
Ben cordialment.
Blauet
| |
| Re: veins | 10/12/2011 - 16:25:00 | |
El que esta clar es que si l'eduard el van atendre de urgencia per estres, en pot donar gracies al senyor vidrier, i al senyor alcalde, que durant aquesta fira poca ajuda li han donat. Eduard, el que has de fer es que si els altres dos passan de tot, tu fes el mateix. No sou un equip? Per que pringar tu i el altres no? I una cosa esta clara Eduard, primer es teva salud que no aquesta 'me....' de ajuntament que tenim ara. Bon dia.
| |
| Re: Espinelves | 10/12/2011 - 21:11:20 | |
| Nom: AFECTAT
US FAG SABER QUE AQUEST FORUM TE UN FILRE QUE NO DEIXA SORTIR ALGUNS MISSATGES.
HI HA ALGÚ QUE PRACTICA LA CENSURA. I ESTIC DECIDIT A PENDREM EL TEMA SERIOSAMENT. ESBRINARÉ QUI ES EL RESPONSABLE. ENTENC QUE TOTS TENIM DRET A OPINAR, SÉ D'ESCRITS QUE NO ARRIBEN A SER PUBLICATS. CREC QUE ES DEL TOT IL•LEGAL. SI ELS QUE ES DIU NO OFEN A NINGÚ NOMÈS POT SER PER AFAVORIR UNS EN DETRIMENTS D’ALTRES.
Entenc que el responsable ha de ser el que es cuida d'aquest forum i a peticiò d'algú.
Fins aviat Sr. filtre.
| |
|
|