TEMA: Espinelves
| Re: Espinelves | 04/02/2010 - 12:20:46 | |
| Nom: vei
per fi arriba el TDT. el divendres dia5/2/2010
| |
| Re: Espinelves | 04/02/2010 - 14:04:55 | |
| Nom: Ai
Espero que t'equivoquis. No per fotre a l'Ajuntament sinó per què si ara es veu malament amb la TDT ja ens podem preparar per no veure res. En grans nuclis de població no hi ha problema però en petits pobles com el nostre només cobreixen l'expedient i que ens donin pel sac. Temps al temps!
| |
| Re: Espinelves | 04/02/2010 - 17:03:16 | |
| Nom: vei
tenin que tindra traquilitat ya funcionara ve la TDT
| |
| Re: Espinelves | 04/02/2010 - 22:42:55 | |
| Nom: EDUARD
M'AGRADERIA QUE DAVANT DE LA POSSIBILITAT QUE TENIN LA GENT D'ESPINELVES DE PODER-NOS EXPRESAR LLIURAMENT EN AQUEST FÒRUM,PERSONALITZESSIN AMD ELS SEUS NOMS ELS ARTICLES QUE S'HI EXPOSEN.AIXÓ SERIA EL QUÉ DIGNIFICARIA A TOTS ELS QUE PODEM UTILITZAR AQUEST INSTRUMENT AL NOSTRE SERVEI I ENS PORTARIA A SE MÉS PRUDENTS EN LES NOSTRES ACUSASIONS AIXI COM EN LA DEFENSA DE LES OPINIOS QUE TENIN.JO PREGARIA QUE POSÉSSIM FI A AQUESTA GUERRA;SEGUR QUE,D'AQUESTA MANERA, ELS COMENTARIS(D'UNS I ALTRES)SERIAN MÉS COMPRENSIUS PER AMBDUES PARTS. PER AIXÓ DEMANO REFLEXIÓ AL VOLTANT D'AQUEST POSTULAT, PEL BÉ DE LA COMUNITAT D'ESPINELVES.
| |
| Re: Espinelves | 05/02/2010 - 12:03:48 | |
| Nom: La Vaca Cega
Hola.
Ara resulta que finalment avui tindrem la TDT. O sigui que no era gens complicat ni difícil, sols mancaven les ganes de treballar i de fer-ho.
Com sempre.
Koniek
| |
| Re: Espinelves | 05/02/2010 - 17:20:58 | |
| Nom: Munyidora
Vaca cega,
No hi ha manera de saber com vols que et munyin.
Si no hi ha TDT, responsable l'Ajuntament. En canvi si n'hi ha, també carregues contra l'Ajuntament.
Vols dir que no hauries de viure en una república indepent? Entenent que segurament hi hauries de viure sol és clar, i evidentment tot t'estaria bé. Suposem
| |
| Re: Espinelves | 06/02/2010 - 16:17:08 | |
| Nom: Vaca Cega
Hola munyidora.
M'agrada que em munyeixin amb les mans tebiones i amb música clàssica, ja ho saps si vols munyirme...
El que dic, i afirmo, és que l'Ajuntament no ha fet res durant any i mig sobre la TDT, i ara tot es fa de qualsevol manera i amb el temps en contra, com sempre.
I sí, no estaria pas malament de viure en una república independent, molt millor que en una monarquia olivarera.
Bé, m'en vaig a visitar les meves dues germanes: la vaca de la mala llet (molt abundant per aquestes contrades), i la vaca que riu (aquesta darrera viu a França).
Que vostè ho munyeixi bé.
| |
| Re: Espinelves | 06/02/2010 - 19:03:48 | |
| Nom: una amiga
la vida seria mes bonica si tots fossim amics.
| |
| Re: Espinelves | 08/02/2010 - 07:59:17 | |
| Nom: un amic
Sí, com els teletubbies: una abraçaaaaaada.
| |
| Re: Espinelves | 10/02/2010 - 13:36:34 | |
| Nom: La Vaca Cega
Ostres!!!!
Aquests de l'Ajuntament es guien per un altre calendari. Deu ser el calendari dels marcians ja que convoquen ple "ordinari" el proper dilluns 12 de Febrer de 2010.
He mirat el calendari i aquest dia no existeix.
Està clar, són d'un altre planeta.
| |
|
|