TEMA: Espinelves
| Re: Espinelves | 20/01/2010 - 13:53:42 | |
| Nom: castanya
Estic d'acord amb tú, Vaca Cega. El rebumbori es adient per fer tirar endevant. I, ara caldria enllestir el dispensari, no?
De tota manera, val a dir que sempre s'ha de fer amb respecta i posant-nos una mica a la pell dels altres.
Així, segur que anirem més bé.
Salutacions a tothom.
| |
| Re: Espinelves | 20/01/2010 - 21:48:18 | |
| Nom: La Vaca Cega
Hola a tothom.
Tens raó Castanya, una de les prioritats del poble és un dispensari en condicions.
Crec que on hi ha el centre cultural seria un lloc idoni. Té llum, és a peu pla, amb lavabos i calefacció. I el centre cultural, que és una bona iniciativa, podria tenir cabuda condicionant mínimament el teatre, que ara és infrautilitzat.
Clar que l’Ajuntament vol enderrocar l’escola i destinarà mig milió d’euros en aquest projecte. A mi em sembla que no fa falta aquesta inversió per a tenir un dispensari digne.
Per cert, sabeu que l’escola gairebé segur, NO TÉ ALUMINOSI. El Consistori no sap on és l’informe tècnic de l’arquitecte (l’han perdut), que va encarregar un equip de govern molt anterior. L’alcalde i una regidora no es responsabilitzen del contingut de la revista que se’ns reparteix a domicili –diuen que no la fan ells- on s’afirmava que sí en tenia; ni del cartell commemoratiu del cinquentenari de la nova escola, on també es deia que l’edifici s’enderrocaria properament perquè patia d’aluminosi. També la noticia ha aparegut en alguns diaris digitals de la comarca, pel que crec algú s’hauria de responsabilitzar de desmentir-ho.
Mig milió d’euros, 83 milions de les antigues pessetes, donen per a molt en un poble com Espinelves. Penso que cal reflexionar sobre el destí que se’ls hi vol donar.
Bona nit.
| |
| Re: espinelves | 21/01/2010 - 15:14:08 | |
| Nom: Constructor aclariment
Bona tarda a tothom! Compte vaca cega!!! Dones per segur que les escoles no tenen aluminosi? Ho saps segur? Hi has fet fer algun estudi? Jo si que vaix veure l'estudi que l'hi varen fer, i vaix veure informes sobre l'estat de les escoles, mes encara, lhavia tingut a les mans!! EFECTIVAMENT TE ALUMINOSI EL EDIFICI DE LES ESCOLES! Per cert, pregunteuli a l'antic consistori, i ja hos ho aclararan...be, si volen clar!! Vaca cega, avans de omplirte la boca de vent, i escampar paraules que no van enlloc, intentant engañar a no se qui, no se perque... Informat una mica siusplou! Res mes! Bona tarda!
| |
| Re: Espinelves | 21/01/2010 - 16:02:37 | |
| Nom: Vaca Cega
Hola de nou.
Precisament són antics regidors els qui asseguren que l'escola no té aluminosi.
De totes maneres, deixaré d'escampar vent i rectificaré públicament, si algú m'ensenya aquesta documentació.
Res més fàcil, mostreul'informe i callo. Si de veritat existeix ho teniu força senzill per esvair dubtes: pengeu-lo al cartell d'anuncis que hi ha a l'entrada del poble.
A veure quant trigueu.
Per cert 500.000€ repartits entre 191 habitans són 2617,80€ per cap, o 435.565 pessetes.
| |
| Re: Espinelves | 21/01/2010 - 20:43:35 | |
| Nom: D'aquí poc menys
Potser seran 190 d'aquí no gaires dies. És possible que m'empadroni a Vic. Total, pagaré el mateix que aquí i ara ja no em posaran entrebancs per fer-ho.
| |
| Re: Espinelves | 21/01/2010 - 22:31:47 | |
| Nom: Sisplou
No m'ha quedat clar si el que diu SISPLOU és un constructor que és molt aclaridor, o bé és una aclaració constructiva aquest que diu mentirosos als que no pensen com la seva SECTA.
I si el que dius mentides ets tu, Constructor, perquè hi tens interessos en tot aixó? 500.000€ donen per molt, oi? Fins i tot per sucar algú?
Se us veu el llautò d'una hora lluny.
Et recordo que els que diuen mentides son altres que van agafar l'ajuntament mentint mé que respirant. I si no, repassat el seu "programari" i a veure qué han fet: RES!!!! només ficar-se aire condicionat a l'ajuntament per valor de 10.000€ i canviar bombetes als carrers (les altres contaminaven més que la depuradora) per valor de 21.000€. A lo Grande!!! Que aixó és Con.nellà.
Que bé que s'ho passen alguns malbaratant els diners del altres en somnis onírics...
De moment noensplou, siensplou ja t'avisarem..
| |
| Re: Espinelves | 22/01/2010 - 10:39:58 | |
| Nom: EDUARD
Apreciada Montse,
No t'emprenyis, una mica de culpa sí que la té el senyor alcalde. És el què passa quan es deixen les coses per l'últim moment... Que la culpa és de l'administració, ara sí que és veritat. Però pensa amb qui va donar peu a aquesta situació. No hem de ser defensors ni acusadors dràstics, només cal pensar amb el cap i deixar de banda el què ens dicta el cor.
Sobre Carles Creixans, el nou regidor d'Espinelves, vull dir que, en lo personal, l'admiro i el respecto com a persona. En lo polític, m'agradaria donar la meva opinió: Quan el senyor alcalde, en el jurament del càrrec, li va proposar estar amb l'equip de govern o a la oposició, ell va dir que s'ho pensaria i decidiria el millor pel poble. Jo t'aconsellaria que passessis a la oposició per fer més fort l'ajuntament. En les teves al•legacions sobre el projecte del carrer Sant Hilari vas demostrar estar preparat per això, i segur que el millor servei al poble el faries molt bé des de la oposició.
| |
| Re: Espinelves | 26/01/2010 - 12:25:28 | |
| Nom: castanya
Eduard, en Carles Creixans es oposiciò. Es va presentar amb els de Espinelves Viu, no pas amb ells.
I, li acompanyo el sentiment, perque si rep el mateix respecte que en Xevi de Can Bayès estem arreclats.
Bon dia.
| |
| Re: Espinelves | 26/01/2010 - 20:55:04 | |
| Nom: F.A.A
L'Eduard té raó. En el darrer plè el grup governant li va oferir al Sr. Creixans incorporar-se al govern amb ells. Encara que sigui oposició podria desmarcar-se del seu grup i fer el salt a l'altre costat. Si fos així no crec que estés massa ben vist ja que perderia la coherència de la llista i alhora la seva credibilitat.
Canviant de tema. El que em sorprèn és que aquest govern tant plè d'idees no hagi presentat candidatura per allotjar el magatzem de residus nuclears. Total, no acaben res del que comencen i no en foten ni una de dreta.
| |
| Re: espinelves | 26/01/2010 - 22:05:25 | |
| Nom: Castanyot
En xevi bayes dius castanya? El "nen" vols dir? Pero quina credibilitat te aques noi, si de ell no surt res! Si no li diuen el que ha de fer, ell pobre,res de res... En carles creixans es diferent ja, sap moures, sap buscar, ha ajudat fins fa poc, sempre al poble.... Carles, aprofita la ocasio que tens ara, per treballar pel poble, i fer les paus amb tu mateix potser.... No tornis a cagarla carles,ets prou llest! Sort!
| |
|
|