Fòrum Pobles

TEMA: Centelles
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  

Re: Centelles10/11/2011 - 11:50:05
Nom: Maria Rosa

Aquest missatge es pel que firma com Papitu.
Sabs el que dius ??? Fes-to mirar. El que diem tots es que es igual sigui ERC-IC-VERDS-CIU-PSC, el rodet com diu el que firma "jo" el passa el senyor , Arisa, que maniobra el que cal i mes per les votacions, i no consensua res amb els vilatans de les actuacions que es realitcen a la vila, i que obviament es un fet incontestable, viu de la política fa molts anys....... ¡ull!! ben fet, la gent sols escombra cap a casa seva i vota le seva conveniencia específica per raons ...... diguem-ne que ...... es igual no diguem-ne res, i no mira com està el poble i/o com voldria el poble. A aquesta comarca ja molta gent hipócrita que fa "xiu-xiu" a les esquenes, però despres fa al inrevès del que diu i/o pensa per raons molt diverses.
Haviam si a la hora d'escriure s'es mes imparcial i menys partidista, criticant obertament al candidat/a de CIU. Si no t'agrada tinguis lo que hi ha de tenir i possa-ti tù com a candidat/a del partir que sigui, que per no donar la cara no dones ni el teu nom.
Torno a dir com en algún altre escrit, quina pena de Centelles..... qui t'ha vist i qui et veu....

Respondre  

Re: Centelles12/11/2011 - 13:07:22
Nom: centellenc emprenayat

estic d´acord amb la maria rosa, és molt fàcil dir les coses i criticar als altres, però no valent per posar-si; hem de apendre a valorar que els altres candidats ( l´assumpta , en Norbert i la maribel ),tinguin el valor i la generositat de voler ,sense cap necessitat, treballar i perdre hores per el poble.Jo vaig parlar l´altre dia amb la candidata de CIU, i en fa un munt d´hores, revissant factures, veient com es gastan els diners i compren vots, trepitjan poble per demanar uns minins de manteniment( feina que ahuria de fer el regidor Sr.Garcès i no fa) i d´altres que segurament no pot explicar.Va sent hora que no esperem el que faran els altres per nosaltres , sinó que veiem que podem fer tots per el nostre poble.!!

Respondre  

Re: Centelles15/11/2011 - 02:10:36
Nom: Papitu

Maria Rosa, segons el que dedueixo dels vostres missatges al Fòrum el problema és que la majoria dels Centellencs som tontus i ens deixem manipular, en canvi els que teniu raò sou els que voteu CIU ...
és així???

Respondre  

Re: Centelles15/11/2011 - 11:27:32

Missatge pel "papito"

Noi deunido. D'on has tret el tema de que jo voto a CIU i no a quelcom altre ?? Sabs de veritat del que parles ?? De totes menes es igual que es voti a CIU /Esquerra Republicana/ Iniciativa-Verds i/o altre, las realitats de la vila son las que son, pero sabs que? per a reconeixer les coses s'ha de ser imparcial i tenir una miqueta de cultura. Hi han coses que s´han fet ben fetes per part de l'actual equip de gobern, però en els darrers anys ni ha de molt mal fetes, i una d'elles es passà sempre el "corro" ja que crea un veritable peril i es torna en contra a la curta i/o a la llarga.
No se si tu vius a la vila comptal de Centelles i/o a la lluna. Siguis una mica mes honrat en les teves aseveracions i/o contestes i obviament mes imparcial i no minimitcis tan las cosas, posant siglas de partits polítics, que no tot s'arregla amb política si no amb participació ciutadana, per que sabs que? als ciutadans som els que finalment tenim al poder a la mà a l'hora de controlar als polítics que decidim que gestionin els municipis i/o ciutats a on vivim, per que el nostre batlle i qualsevol altre, cobra del que paguem al ciutadans i gestiona el diners que paguem al ciutadans, i ha de donar explicacions als ciutadans, i, als ciutadans igual que tenim obligacions com poden ser las de pagar, també tenim opcions i prevendas , o sabies? i se ens ha de respectar amb les decisions que es prenen i afecten allà a on vivim.
Papito no tornarè a contestarte a tu en concret per que ja he vist que no so val. Comença ja a veure, sentir i escoltar.

Respondre  

Re: Centelles15/11/2011 - 16:24:40
Nom: pep

És exactament així Sr., Papito

Respondre  

Re: Centelles17/11/2011 - 14:36:06
Nom: centellenc emprenyat

per el que dedueixo , es que en Papito si es del PSC , no ? normalment s´acusa als altres del que practica un mateix.
Papito , un consell , obre el punt de mira, la politica en un poble ,tot i haver-hi partits ha de esser per bé de tots, transparent , amb il.lussió , dedicació i sense cap mena de ambició de mantenir-se a la cadira, per tant millor anar canviant que és la manera de que progressem entre tots, diferents maneres de pensar, de fer , i cada un aporta un part de si mateix.

No canviant el cap amb tans anys ,i més en una persona tan personalista com l´Arisa,( aixcó ho diuen els seus mateixos regidors , algún ja está molt cremat) el punt de mira ja és estret, sols es gestiona i ara no gairé bé.El nostre alcalde está en masses llocs cobrant ( Consell Comarcal , Vicepresidencia de FEM, etc.etc.)
Un poble necesita visio de futur ,avançar, i avaçar, i molt més ara en aquests moment, no hem d´estar per ximpleries.

Respondre  

Re: Centelles28/11/2011 - 09:25:03
Nom: tocar de peus a terra

Per la M.Rosa. Vigila que només parles de teoria quan a la pràctica no te res a veure, Tu saps que l'Arisa i els seus tenen vots comprats a canvi de.....Que no vols sabe que diu als centellencs quan va a casa seva a demanar el vot? doncs ho hauries de saber, que no saps què diu a les empreses i als qui treballen per l'ajuntament?, no sapas què diu a les persones que va llogar a l'ajuntament abans de les eleccions? doncs h hauries de saber. Jo en diria que quan hi ha eleccions locals quan s'obren les urnes ja té 500 vots segurs, així qualsevol guanyaria les eleccions. No saps que inclús un del PP ara s'ha posat incondicionalment al seu servei, a canvi de què? I què fa durant la legislatura, afavorir els seus que l'adulen continuament perquè no despedeixi la seva filla, el seu parent, continui aprovant projectes d'obres, doni feina als petits industrials, per què si no no hi ha feina per ells.........etc.
Va dona, no em vinguis que els ciutadans tenim el poder de decidir i baixa de la lluna i sempre mira el per què?.

Respondre  

Re: Centelles30/11/2011 - 10:28:37

Resposta per qui signa Tocar de peus a terra.
Si mires un anterior escrit meu en aquest foro, veuràs que si toco de peus a terra, ja que dic que la gent vota segons el seus interesos particulars i no pel bé de la vila, si més no en aquest poble, i escombrant cap a casa seva. Tot el que tu dius de l'alcalde és sabut en veu alta per a tothom, però no es pot demostrar per a portar a l'organisme oficial pertinent, amb la qual cosa tenim el que ens busquem entre tots, ja que aquest 500 vots que tu dius que jo sé que en son bastants més, és de gent del poble que després fa la viu viu a l'esquena i també critiquen al Miquel Arisa, però està clar després els interessos de feina i/o altres predominen. Però en qualsevol dels casos som 7.000 persones al poble i sembla ser segons els resultats, que ningú hi veu cap defecte i tots estem molt contents, quan això no és així, i si alguns ens poséssim d'acord això podria canviar, però a l'hora de la veritat ningú fa res cara a cara.
Torno a repetir: falta de cultura i educació generalista ("Spain is diferent") mai millor dit, i en aquest poble hi ha molta hipocresia.

Respondre  

Re: Centelles30/11/2011 - 15:02:14
Nom: centellenc emprenyat

el tema és que en temps de FELIP v , ja varem ser butiflers ( per això fidelissima vila de Centelles) i els que som d´aqui ho debem portar a la sang i els que arrivem deu ser que s´encomana, quina llàstima !!perquè no està en mans de ningú més del que és diu " poble", o sigui de tots nosaltres, jo tinc al menys el consol de no haber-lo votat i no deure-li res ( sembla que tot plegat així no fa tant mal).

Respondre  

Re: Centelles19/12/2011 - 10:20:19
Nom: Elss bous del Pi de Centelles

Què passa amb la compra dels bous de Centelles? El Capità dels galejaadors, no va informar de res, què s'ha d'amagar alguna cosa, que hi ha un acord Arisa-Giol? Algé m'ho pot aclarir? Gràcies.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: