Fòrum Pobles

TEMA: Centelles
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  

Re: Centelles30/01/2012 - 19:07:11
Nom: aa unentretants

Jo crec que el fet s'ho val i els trabucaires de Centelles haurien d'assistir a La Gleva.
Bé s'han saltat els estatus pel que els ha convingut, doncs ara el fet s'ho val.
Ai, ai, ai, que ara es veu on arriba el catalanisme dels que maneguen les cireres.....?????

Respondre  

Re: Centelles01/02/2012 - 11:51:03
Nom: anonim

algú sap quí es el sisè? fins ara eran cinc

Respondre  

Re: Centelles04/02/2012 - 09:30:27
Nom: marina

si no saps que a centelles tenim galajadors en lloc de trabucaires, anem molt be per criticar

Respondre  

Re: Centelles04/02/2012 - 17:36:54
Nom: Esteve

Clar així va el poble,TOT va igual

Respondre  

Re: Centelles06/02/2012 - 13:32:05
Nom: Unentretants

En fi, primer dir que a Centelles efectivament que jo sàpiga no hi ha trabucaires, hi ha galejadors. De totes formes si no vaig errat crec que Centelles no va assistir al record mundial de salves, molt trist, si senyor, molt trist.

Respondre  

Re: Centelles06/02/2012 - 20:19:30
Nom: un Galejador

No es trist es veritablement vergonyos per els
galejadors i especialment per la junta que tenim

Respondre  

Re: Centelles15/02/2012 - 11:47:48
Nom: unentretants

Fa uns dies vaig contestar un missatge que no entenc el motiu de la censura per part d'Osona.com i agrairïa una explicació. En la meva publicació símplement intentava explicar amb bones paraules i respecte que efectivament Galejador, tens raó que amb la junta que hi ha és molt divicil canviar les coses però que això està en mans dels galejadors, que assistint a l'assemblea de desembre i proposant juntes alternatives possiblement es podrien mirar de canviar les coses. Això està en mans de tots els galejadors.

Respondre  

Re: Centelles15/02/2012 - 19:55:37
Nom: galejador una mica més informat

com ja sabeu som galejadors i no trabucaires. per tant galejar és fer gales! gales a la nostra santa i no a cap altre motiu!per tant el galejador només galeja el dia 30 de desembre! per altre banda ningu ha prohibit anar a títol personal a tirar salves on l'hi vingui més de gust!una mica més de respecta a la festa del pi!! i a la figura del galejador!! la resta trabucaires.

Respondre  

Per el mes ben informat16/02/2012 - 08:14:41
Nom: un galejador

Podem fer galas a la nostra Santa , peró també podem
defensar el nostre pais, encara que sigui amb actes simbolics, com el de la Gleva.
No oblidis que l´acte de la Gleva es va fer en resposta a una prohibició en vers un informe de

" LA GUARDIA CIVIL " no se si et sona

Respondre  

Re: Centelles17/02/2012 - 14:43:50
Nom: unentretants

tinc la sensació que en aquest debat tothom té part de raó, els galejadors només galegen el 30 de Desembre per a Santa Coloma, és així i sempre serà d'aquesta manera però això no treu cap a que per algun motiu important com pugui ser els fets de la Gleva i per assolir un record de salves els galejadors de Centelles i assisteixin, bé que han fet alguna excepció de tant en quant, sense anar massa lluny fa aproximàdament un any van disparar per a participar en un lipdub, aquí us deixo el link perquè o pogueu corroborar:

http://www.youtube.com/watch?v=bFwi5mE91Zs&context=C3dd92ffADOEgsToPDskKm64lriRgGbixknl3Sjdrg

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: