Fòrum Pobles

TEMA: Vilanova de Sau
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  

per a jo16/01/2010 - 15:53:49
Nom: tu

i tu,estàs d'acord amb el que pensen els altres?
perque pel que es veu,només tu,tens la veritat absoluta.o aixó semble pels teus escrits.

Respondre  

Em torneu a dir on són ubicats els cartells?19/01/2010 - 07:12:50
Nom: JO

Quan parlàvem de la manera d'evitar la brutícia al bosc en l'época de bolets va sortir el tema dels cartells. Jo pensava (al no haver-los vist mai) que no havia cartells indicadors a l'entrada de la zona natural on s'avisés de no tirar les coses al bosc. Em van dir que sí que exstien. Jo he vist indicadors de com anar als llocs però res més. Em torneu a dir on són?

Respondre  

Re: Vilanova de Sau19/01/2010 - 22:29:47
Nom: algu

Un dels cartells és a la recta de Folgueroles, diu ben "claret". Benvingut a l'espai Natural Guilleries Sabassona.
L'altre quan vens de Rupit cap a la Riba de Sau. L'altre quan vens de Bojons cap al Pont de Malafogassa.
I l'altre quan entres al pantà per l'aigua, desde Còdol al costat del Campanar. Bé aquest últim l'haurem de posar per què fent conya m'he l'inventat perdoneu, peró els pronoms febles mai han sigut el meu fort. Els de la resta dels municipis no us puc dir on són per què no ho sé.

Atentament, un que s'hi fitxa quan condueix.
Apa bon any, nou. Salut i Pau per tothom.

Respondre  

A TU21/01/2010 - 18:35:46

Gràcies, sóc gran i quan condueixo només em puc fixar en la carretera.

Respondre  

PER A "JO"22/01/2010 - 13:44:13
Nom: CINTETA

OPINIONS? SOBRE QUÈ? PER ARA TOT SÓN DIVAGACIONS I ESCRITS MÉS AVIAT ABSTRACTES, SENSE SUC NI BRUC. AQUEST FÒRUM ESTÀ BEN MORT. D.E.P.

Respondre  

Re: Vilanova de Sau23/01/2010 - 16:20:08
Nom: Merli

El qui estigui lliure de pecat que tiri el primer roc.

Respondre  

Merlí, més que bruixot, savi.24/01/2010 - 12:54:51

Aquí molts foristes pensen que els dolents són sempre els altres, en aquest cas jo.

"Es veu abans la palla en l'ull alié que no pas la biga en el teu".

Només em queda aplaudir el teu comentari les paraules justes en el moment adient. Virtut que escasseja.

Respondre  

Re: Vilanova de Sau27/01/2010 - 22:10:55
Nom: algu

I tu a què et dediques? que ets del ram del tronc o què?. Amb aixó de l'hivern pensava que les flors es morien. Peró veig que sempre hi ha algú que les torna a plantar. Es clar " Mala Hierba nunca muere" ji ji ji .

Va que s'acava la costa de gener. A carnestoltes toca anar ben aviat. Ja heu pensat en la disfressa. A Vilanova faran Ball i concurs.

Els de can Morilla cada any arrassen a veure qui guanya aquest any?.

Animeu-vos i aneu tots.

Respondre  

Reflex de comentaris sentits sobre el carnaval.28/01/2010 - 09:34:11

Ja no tinc edat per anar disfressat, la millor disfressa de por seria jo despullat.

El que he sentit i els dono tota la raó a qui ho ha dit i ha intentat fer-ho arribar a la comissió de joves és, que s'hauria de fer una rua a la tarda i alguna petita festa per a la canalla ja que la manera i l'hora en que està muntat el carnaval és per d'adolescents en amunt.

Jo no veig bé que el premi infantil sigui econòmic, bé de fet crec que si hi ha diners per a donar premi se l'hauria de donar un petit premi a tots els nens disfressats i no fomentar des de petits disfressar-se per guanyar, si no per divertir-se.

Estic segur que si la comissió de joves demanés ajuda per organitzar la rua infantil, molts pares i mares s'oferirien.

Un incís, no guanyen Can Morilla, si no els Morilla i afegits. Abans no era diferent, ara són dues famílies diferents, els que porten el bar i els que tenen el cognom.

Respondre  

Foristas clonados...29/01/2010 - 20:59:29
Nom: NEMESIO

LEIDA ESTA ULTIMA PAGINA, RECUERDO EL TITULO DE LA OBRA DE FRANCISCO DE ROJAS ZORRILLA "ENTRE BOBOS ANDA EL JUEGO".
NO VALE LA PENA SEGUIR.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: