TEMA: Viladrau
| Re: Viladrau | 17/03/2010 - 15:51:56 | |
| Nom: Serrallonga
Pixapins,
El problema de Viladrau es la desunió que hi ha entre el vilatans, peró un dels mes grans es la gent com tu que fa mes de cent anys que estiueja al poble i es creu que els viladrauens son els seus servents amb la seva prepotencia i manca d'educació. Tens raó que estem al segle XXI i actituts com les teves ja sobren. Si no vols soroll ja tens el teu raconet a can fanga on si d'alguna cosa no pots presumir es de poc soroll.
| |
| Viladrau | 17/03/2010 - 18:39:54 | |
| Nom: Això
Molt ben dit pixapins! I una altra cosa, si fossiu tant gironins, estarieu escribint en aquest fòrum? El nom de "OSONA.com" us diu algo? Ai ai, que potser esteu a la comarca d'osona, provincia de barcelona?
Ai, potser no, eh?, potser m'equivoco!
| |
| Re: Viladrau | 18/03/2010 - 10:30:20 | |
| Nom: FILIPRIM
jA,jA,jA, la realitat es ben diferenta
que els estiuejants donan feina, es beritat,
que molts d'ells son mal pagador o no paguen
tambe es cert.
Temps al temps, serem Comarca d'Osona i
Provincia de Barcelona (Lum,Telefon,Hisenda
Inem,Jujats,Tanatori,tot a 20Km. de Viladrau
i penseu que habans de fer-se la Gran c-25
dingu de Girona sabia a on cony estaba Viladrau.
| |
| Re: Viladrau | 18/03/2010 - 13:32:44 | |
| Nom: Serrallonga
Bon nom per un viladrauenc!! Especialment per als que us heu fet d'or atracant i robant als estiuejants i que ara aneu en Mercedes i Touaregs en lloc de d'amunt d'un ruc.
Ja en sou de "raros" alguns, ja. No voleu can fanga, pero sou del Barsa, aneu al Corte Inglés i al Ikea i, lo més bó, defenseu Catalunya i voleu l'independència! Com s'entèn aixó?
Si el discurs fos "gilipolles-no gilipolles" es podria entendre, però en el moment que feu el discurs "barcelona-resta de Catalunya", la cagueu. A més, confoneu la ciutat amb la provincia. Els de Vic també som pixapins?
Quina llàstima que aquest país nostre tingui que fer-se petit pels brètols que enfronten el territori català, en lloc de buscar la unió de TOTS els catalans per assolir projectes més importants. Quina pena de gent...
| |
| Re: Viladrau | 19/03/2010 - 11:06:59 | |
| Nom: Usuari
Em sap greu que la meva intervenció hagi desenvolupat cap ha on no tocava, si pixapins o estiuejants o qui roba a qui, crec que tots ens necessitem i punt.
La meva intervenció i torno a repetir, es amb la pèrdua de rang que ha tingut Viladrau, abans érem el primer poble venint de Barcelona i ara som l’últim poble sortint de Girona. Espero que entengueu la frase tal com cal.
Per cert la imatge del Sr. Alcalde a dalt del tractor fent-se veure a mig mati es patètica.
Mes val no veure’l i que els carres estiguin nets a primera hora.
| |
| Re: Viladrau | 23/03/2010 - 11:15:36 | |
| Nom: Usuari bis
Fa dues setmanes de la nevada i a la carretera fins a fi de província encara hi ha arbres caiguts que ocupen la calçada.
Segurament estem esperant a que es podreixin i serveix d’adob per al bosc.
Es que Viladrau no existeix per al departament de carreteres de la Generalitat de Catalunya?, es que no tenim un Ajuntament que es preocupi d’aquests temes?
Tot plegat es una vergonya.
| |
| Re: Viladrau | 03/04/2010 - 16:43:29 | |
| Nom: un viladrauenc
quina mena de persona deus se tu.
no et mereixes ni viure a Viladrau.
que feies tu mentres al bar?
tens que ser una persona plena de rabia i de rencor.
raro i despreciable.
| |
| Re: Viladrau | 06/04/2010 - 18:02:42 | |
| Nom: Usuari
En resposta a un Viladrauenc:
Soc una persona normal, amb tot el dret a viure a Viladrau, ni tinc ràbia ni tinc rencor, ni estava al bar.
I m’entres el Sr. Alcalde es passejava a mig mati a dalt el tractor, jo ha primera hora ja havia tret a palades la neu de la meva porta, per cert quan varen passar traient la neu del carrer em van tornar a taponar l’entrada.
Em torno a refermar amb els arbres caiguts a la carretera de fi de província a Viladrau, encara hi son, la de Seva esta totalment neta.
I tu sr. viladrauenc rarot i despreciable per demostrar-te la ineptitud dels nostres dirigents nomes comprova o demana per el que dius que es el teu poble, quans cotxes tenim rallats per les maleïdes balles que ens van posar a la mateixa carretera, potser encara algú es creu que compleix la normativa de carreteres? Mai una balla pot envair la calçada asfaltada, s’han de deixar un mínim de 10cm.
S’hi tinguessin un parell de .......... ja les haurien arrancat, però com que no som ningú, aquí seguim aguantant.
Segueixo pensant amb la pèrdua de rang que ha tingut Viladrau, abans érem el primer poble venint de Barcelona i ara som l’últim poble sortint de Girona.
| |
| Re: Viladrau | 07/05/2010 - 19:50:04 | |
| Nom: SENSE PARAULES???
No se a vosaltres, a mi hem sembla una mica estrany que L'Alternativa contesti a la mateixa revista "EL POBLE" dos escrits de CIU i ERC.
Es que l'alcalde llegeix els articles avanç de ser publicats????
Mol be senyor alcalde, una ètica impecable per la seva part. Enhorabona.
Tot el que vostè digui no hem serveix de res, segurament serà igual d’ètic que la seva manera de fer tot plegat.
Una autentica vergonya, Viladrau no mereix algú com vostè.
| |
| Re: Viladrau | 09/05/2010 - 20:03:36 | |
| Nom: viladrauenc
trobo ridicul lu que esteu discutin!
| |
|
|