Fòrum Pobles

TEMA: Viladrau
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

Re: Viladrau22/02/2010 - 19:22:56
Nom: Pedrito Planas

Per fi la nova escola publica ja s’ha portat a licitació, això vol dir que per fi ja s’hauran acabat les eternes discussions sobre el seu emplaçament. Ara que ja esta tot dat i beneit, tinc nostàlgia del passat, aquell pati de l’antiga bolera deixarà d’existir, la barbacoa actualment amb la seva font s’aterrarà, aquell espai recuperat per al poble gracies a l’esforç de tots els Ajuntaments democràtics sens envà a passeig.
Com jo som molts Viladrauencs que el Park Hotel era el lloc de la festa dels “quintos”, d’alguna Festa Major, i de moltes i moltes aventures, però el mon evoluciona i allà on hi havia camps ara hi ha cases, a la nostre bolera, ara hi haurà una escola.
El mes trist de tot es veure com l’enrocament de set regidors, incapaces de trobar una alternativa per falta de diàleg ens porta a la divisió i a la destrucció de les coses, al poble de Viladrau no ens mereixem aquest Ajuntament, no ens mereixem un equip de govern sense idees ni ens mereixem dues oposicions capficades amb no deixar governar.
Crec que se’ls hi en refot el nostre poble, crec que se’ls hi en refot els problemes quotidians de la gent que vivim a Viladrau, estan mes preocupats per que el seu càrrec no corri perill , que per el que realment es important que es el nostre municipi.
Ara ha tocat el Park Hotel, dema serà .......

Respondre  

Re: Viladrau26/02/2010 - 11:05:45
Nom: Barniol

Benvolgut Pedrito :

L'actual emplaçament de l'escola be donat
per l'enteça ( diguem...) de 4 regidors de
l'actual Ajuntament no de 7, aquests 3
disidents volien preservar el teu magnific
pati del park hotel . Axi doncs no crec que
sigui just posar-los tots al mateig sac, una
altre cosa es que l'emplaçament que els
anomenats disidents volien sigui o no del
teu agrat.
Ja se que es dira que l'actual emplaçament
es mes bo, que no fa tan fret, que desplaçar-nos
a la sala Polivalent es millor que tenir una
pista al mateig col-legit (doncs no la tenim per
que no i cap ) etc. etc.

Dies enrere en una tertulia a un bar del
poble es podia sentir en boca de destacada
militant d'esquerra Republicana que a ells no
els hi agradaba tampoc ara l'emplaçament......
aixó no te nom senyors.

Espero que aquest enrenou de malifetes de
caire politic menyspreant al poble de Viladrau
i a la seva gent tinguin el seu resultat en
les próximes eleccións .

Respondre  

Re: Viladrau02/03/2010 - 19:29:35
Nom: Pedrito Planas

Barniol, em pots confirmar les paraules de la destacada militant d’E.R.C.?
No em crec que siguin certes.

Respondre  

Re: Viladrau07/03/2010 - 14:39:05
Nom: talcomraja

mu vai pasar mol be laltra dia al ccen amb livern de cinema.vaig conexer un fotime de gent de viladrau que encara es viva amb la pelicula de fatima. La gent su va pasar molt bé.
Lexposicio de projectors es cullunuda.
La gravació del ball de les bruixes es xulu.Pero les bruixes no van venir. Que no els interesa?
penso venir més sovint al ccen

Respondre  

Re: Viladrau11/03/2010 - 18:30:56
Nom: Usuari

En cas de nevada, jo vull una carretera tan neta com la de fi de província a Seva i amb la rapidesa que es va fer, tal com ho feien abans.
Viladrau em perdut rang, tornem ha ser l’últim poble de la província de Girona.
Potser que algú prengui mesures i se’n ocupi.

Respondre  

Re: Viladrau12/03/2010 - 12:28:56
Nom: filiprim

per aixó volem d'Osona, prov. de Barcelona
tots sortirem beneficiats.

Respondre  

Re: Viladrau16/03/2010 - 11:17:15

I perdre d’identitat gironina?, mai de la vida.
Abans algú se n’ocupava, que espavilin d’una vegada, es pensen que les coses es resolen soles i no es així, falta voluntat, insistència, i elegància a l’hora de resoldre les coses.

Respondre  

Re: Viladrau16/03/2010 - 19:39:59
Nom: gironi

Sempre Gironi abans que pixapins de can fanga.

Això no vol dir que no tinguem els mateixos drets que ells a tenir les carreteres netes i les inversions fetes a les nostres carreteres i xarxes electriques.

Els tenim que demenar, exigir i aconseguir.

Respondre  

Re: Viladrau17/03/2010 - 10:12:28

Sempre de les terres de Girona, totalment d’acord.
Pel que fa referència a les carreteres i altres serveis, es un problema d’insistència per par de l’ajuntament, que no se’n ocupa prou o potser l’hi prenen el pel, com que no pinta res.

Respondre  

Re: Viladrau17/03/2010 - 11:41:19
Nom: Pixapins

Gironí,
Si no fos pels pixapins que venim a Viladrau els caps de setmana a la nostra 2ª o 3ª residència des de fa més d'un segle, de què viurieu molts de vosaltres? De les ametistes, fent carbò al bosc o ramadeixant les truges?
Sembla mentida la falta de vista que teniu alguns atramontanats. Que al segle XXI es diguin bestiesses com les teves dona mostra de que Catalunya té un problema més gran que no pas Madrid: la incultura i la mala llet dels tontos com tú.
Sort que, a Viladrau, sou minoria i que la gent del poble és de bon taranna. Aixó sí, soroll en feu un rato....

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: