Fòrum Pobles

TEMA: Viladrau
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

Re: Viladrau09/05/2011 - 17:49:19
Nom: per els alternatius

Si quatre anys després d'entrar a l'ajuntament i després de no aportar cap prova de rès del que heu anat dient durant tots aquest quatre anys, els únics argumets que teniu per defensar la vostra gestió, es criticar el que va fer el grup de CIU, es que sou uns incompetens de primer nivell.

Respondre  

Re: Viladrau09/05/2011 - 22:26:12
Nom: viladrauen2

Hola Viladrauenc, estic totalment d'acord amb tú en el que dius , tot i que jo si que votava Convergència i are estic segur de votar a l'Alternativa,Espero que guanyi qui guanyi treballin junts per primera vegada en la història de Viladrau i tots estiguem contents de l'Ajuntament al complert amb la representació que tregui cada grup que és presenta. Penso que si tots pensesim i actuesim millor podriem tenir el sentiment en comú de poble.

Respondre  

Re: Viladrau09/05/2011 - 23:20:32
Nom: Joan

Heu vist el que casa per casa han anat repartint els de l'actual govern? Aquests si que han fet bona feina. Quina? Arreglar tot allò que els de convergència van fer a correr cuita i malament quan ells podien governar. Ara és hora que aquells que han hagut d'arreglar tans dsperfectes puguin tornar a demostrar el que valen.

Respondre  

Re: Viladrau10/05/2011 - 15:34:16
Nom: Marta

Em dones el teu correu i t'envio totes les proves????????

Respondre  

Re: Viladrau10/05/2011 - 15:37:38

Llegiu aixó
Els partits polítics tradicionals sempre es deuen a les seves marques. A grans trets, això significa que els interessos del poble al qual pretenen representar quedin, en el millor dels casos, en segon o tercer terme.

Tots som capaços d’entendre les motivacions –del tot legítimes- que els representants dels partits clàssics tenen a les eleccions municipals per seguir la disciplina de les seves sigles: empara legal, suport econòmic, bona disposició dels mitjans de comunicació, possibilitat d'accedir a càrrecs superiors...

A primera vista sembla que això no té perquè perjudicar al municipi, no obstant, el que tots podem comprovar i es fa palès finalment és que, a l’hora d’escollir entre el partit i el poble no dubten ni un moment. Primerament, el partit. O seguir la disciplina d’aquest o s’acaba la pretesa carrera política. Se sobreentén així ja que el risc de perdre algun dels privilegis (motivacions) abans esmentats, és considerat inassumible electoralment perquè l'important no és fer el millor pel poble sinó tenir els mitjans per convèncer els electors que la seva proposta es la que més els convé.

Per aquestes i altres raons, crec que la millor manera de gestionar les administracions locals és a través d’una nova candidatura d’independents que només es deguin al poble i als seus conciutadans. Només d’aquesta manera es pot garantir fer sentir la veu d’aquest sense influències ni manipulacions.

Respondre  

Re: Viladrau10/05/2011 - 22:22:44
Nom: Miquel

Sense cap mena de dubte estic a favor dels que opineu que hi hagi qui hi hagi a l'Ajuntament d'un poble ho té prou difícil per satisfer a tothom i que de feina no ni falta. Per aquest motiu, i havent vist aquests darrers anys no entenc que s'hagi de fer un canvi. Estic content d'aquest AJUNTAMENT que sota el meu punt de vista ha fet molt durant aquest temps i no puc entendre el que es diu que s'ha perdut el temps. No ho comparteixo i menys després d'haver vist el programa que ens han preparat i que han complert amb gairebé tot el que havien dit que farien en les anteriors eleccions. Per què he de dubtar d'ells? Com aquella frase de que val més boig conegut que savi per conèixer. Només espero que puguin comptar amb el recolzament d'aquells que estiguin a l'oposició, ja que estic convençut que si fos l'Alternativa que estigués a l'oposició, actuaria igualment pensant amb el benestar pel poble i donant suport als que tinguessin majoria si així ho creguessin.

Respondre  

Re: Viladrau10/05/2011 - 23:22:58
Nom: patetic

ja sabeu la ultima..... L'alternativa promet
posar gespa artificial al camp de futbol ....
aixó si que es aixecar la camisa.... mara de deu
amb el que costa una instalació d'aquesta mena
menys futbol i mes treball que es el que ens fa falta al nostre poble, que tenim molts parats i
en el vostre programa no doneu cap solucio
al respecte, amb mentides no guanyareu , AL
LORO QUE EL PUEBLO NO ES TONTO.

Respondre  

Re: Viladrau11/05/2011 - 00:21:05
Nom: el pitu doble

Marta,
El que estas fen es demagogia barata.
Si el que vols es parlar be de la teva proposta independent, no cal que intentis desprestigiar lEs actuacions ni les prsones de altes opcions que el que volen es fer el millor per Viladrau amb un programa-ideias difeerents a les dels de l'alterntiva.

Segurament el que pasa es que es dificil defensar un program que no existeix o que com fa quatre anys prmet molts miracles que al'hora de la veritat no es fan i ni tans sols s'intentat fer.

PISCINA COBERTA
AMPLIACIO DE LA PLAÇA CARULLA
FER LA PLAZA NOVA
PLA DIRECTOR DE VILADRAU
BIBLIOTECA
GIMNAS PER A LA GENT GRAN
.................

FETS NO PARAULES

Respondre  

Re: Viladrau11/05/2011 - 09:46:16

PLAZA, NOVA?
No ho és???????????
La pifia mes grossa que ha patit Viladrau en tota la seva historia !!!!!!!!
M'agrada molt que aneu dient el meu nom...

Respondre  

Re: Viladrau11/05/2011 - 12:24:39
Nom: MIquel

Si si.. Fets i no paraules. I és el que ha fet l'Alternativa tot aquest temps. Gairebé tot s'ha complert, i referent als columpios, el vallat ha sigut de lo millor que s'ha pensat i fet si pensm en els nostres fills. I treure alguns dels columpios que hi havia també. Ampliar el parc infantil? no recordo que es digués així. Només recordo lo de remodelar i no pas ampliar.
Per altra banda, crec que un camp de gespa pot obrir noves oportunitats al poble. Desde campus, fins a torneijos, fins a stages, etc. Tenint en compte la de cases de colònies, i hotelets que hi ha, ho veig molt bona idea i a més de caire esportiu i saludable, pel poble i en benefici del poble tant a nivell turístic com empresarial.
Per altra banda, ja s'han aconseguit moltes subvenvions aquests any, per què no una altra per un camp de futbol?

AMB FETS JA HAn DEMOSOTRAT QUE PODEM COMPTAR AMB ELLS!

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: