Fòrum Pobles

TEMA: Viladrau
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

Re: Les brides del pavelló20/01/2010 - 22:33:03
Nom: Un altre pare sense nom

Que trist que i hagi personas que els preocupa més saber qui diu les veritats que no s'atrabeixen a dir els altres i que procuren pel be de tots. A mi m'importa una merda qui es el pare del nen de futbol sala que explica la gravetat del cas i no si es en Joan, en Miquel, la Marta o la terelu.
Gracies pare del nen, siguis qui siguis.Potser has evitat una desgracia.

Respondre  

Re: Viladrau21/01/2010 - 18:55:22
Nom: pare

totalment d'acord amb aquest escrit, l'important es que s'hagi vist a temps i que l'ajuntament i possi remei per que no torni a passar.
Aquest señor a d'estar una mica mes collat, i això no vol dir que faci malament la seva feina, però te unes limitacions i aquestes son evidents.

Respondre  

Re: Pavello de Viladrau23/01/2010 - 14:23:50
Nom: un pare desconcertat

No tenia intenció d'enviar un altra missatje, perque la meva intenció només era que es possés remei a una cosa abans que no s'hagués de lamentar i que es diguès a la persona que ho va fer que ell no es ningú per ferho.
Si no posso el meu nom es perquè no vull que de seguida es miri si sóc d'un costat polític o un altra, que tampoc sóc ni blau, ni negre, ni vermell.
També vull dir que encare estic més desconcertat perquè una persona va escriure que m'havia d'identificar i es diu: "un desconegut". Que jo sàpiga, "un desconegut", no és cap nom ni cap cognom.Perquè no t'identifiques tu abans d'exigirho als altres?
No penso insistir més, si es soluciona, bé, sinó ja veuré què faré amb el meu fill.

Respondre  

Re: Viladrau25/01/2010 - 14:44:31
Nom: fumeta

no teniu mes feina, que clavau-sa punyals, vaya merda poble!!

Respondre  

Re: Viladrau27/01/2010 - 15:46:24
Nom: un altre pare

Senyors les brides seguiexen estan posades a les
portes d'emergencia del la Sala Polivalent de
Viladrau, crec que el pas seguent será fer la
pertinent denuncia no ????

Respondre  

Re: Viladrau27/01/2010 - 16:54:29
Nom: brides

clar que si,suposo que ja deus haver anat a l,Ajuntament a quejarte i no tant fet cas ,dons als mossos a fer la denuncia.Aixi donaras la cara,que crec que es una tonteria no anar a quejarte a l'Ajuntament.Que creus que es mengen a algu?

Respondre  

Re: Viladrau02/02/2010 - 11:52:18
Nom: un altre pare

com vols que ho denunci a l'ajuntament si és
l'ajuntament el qui las ha posat, aixó si tu,
"amb dos collons " , fora normativa de seguretat,
aki mando yo.

Respondre  

Re: Viladrau04/02/2010 - 13:45:18
Nom: viladrauenc emprenyat

Proposo començem una campanya de denuncia ciutadana i ho fem publicament per escarni de les persones i de las irregularitats que veiem es fan al nostre municipi.

Infringir la normativa de seguritata en espais publics.

Aparcar el vehicle oficial en llocs no permesos (plasa major).

Permetre que els gososs del agent municipal defequin lliurement per totes les cantonades del municipi.

Respondre  

Re: Viladrau05/02/2010 - 01:31:55
Nom: una resposta!

Tinc diferents temes que m'agradaria comentar-vos, va veure que en penseu:

- Tema pirulus: Creieu adequat l'horari? jo crec que s'hauria de tancar als estius (caps de setmana) i en esdeveniments festius. Ara, trobo absurd que es tenquin a més amb uns horaris una mica estranys (tancar a la nit?)i quant al pobleno i corre ni una ànima.
- Tema escoles: Al final es fan al park hotel? si es axi perque no es rehabilita la zona que esta a pnt de caure per ubicar-hi les escoles?aixi es materien dos pardals d'un tret no?ja que akella zona fa pena!
- Tema senyalització minusvalids i altres: Creieu que s'havia de senyalitzar l'aparcament de minusvalids del carrer arbucies d'aquella manera? ja que el carrer es antic, el poble viu del turisme, no creieu que s'hauria de cuidar una mica l'imatge de Viladrau? i poso aquest exemple pero en podria posar molts!
- Tema wifi: No hi havia una partida per posar wifi (internet) al poble?Sí es aixi, perque no s'ha fet? en que s'ha invertit aquells diners?
- Tema Biblioteca (zona estudi): No s'ha projectat mai una biblioteca o la possibilitat de fer pujar el bibliobus?Si la nova escola n'hi haurà, sera pública?

...Bé tnc molts mes dubtes, pero em faria una mica pesat, aixi que aqui ho deixo.

P.D: No intento apunyalar a ningu, pero crec que hauriem de treballar tots junts i no destruir-nos a nosaltres mateixos com des de fa molts anys. Sóm poca gent, barallada i amb la fein per fer! AU VA!!!!

Respondre  

Re: Viladrau05/02/2010 - 10:07:14
Nom: també emprenyat

resposta l'altre emprenyat :

De res et servirá fer denuncies publiques doncs
començant pel Sr. Alcalde i acabant per el Sr.
Municipal , tots dos tenen aquell antic sentit
de la disciplina "franquista" , es a dir, tot
el que expresa o va encontra d'ells ja ha begut
Oli, et posaran a la llibreta dels dolents i el
que es mes greu tot el que simpatizi amb tu o sigui el teu amic el posaran al mateig sac.
Així que "Al Loro " que amb aquesta gent de l'A
no es pot jugar, barrejen els naps amb les Cols
, aquest alcalde que tenim no sap escoltar i
menys dialogar, avui el seu equip et diu blanc
i dema ell els desautoriza i menisprea i ho
canvia a negre. Així no espot fer politica Sr.
almenys en Democracia.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: