TEMA: Calldetenes
| Re: Calldetenes | 25/10/2011 - 16:31:36 | |
| Nom: CALLDETENENCA
Vull denunciar públicament el problema de higiene que hi ha als voltants del nou institut, pavelló i zona del torrental, de veritat que es insuportable passejar per aquesta zona. Jo hi anava diàriament a passejar al gos per no molestar a ningú del poble ja que no hi ha zones al poble habilitades on ens poder deixar lliures als gossos sense molestar a ningú ni se increpats per diferent gent del poble que ara no ve al cas,( be, aquest es un tema que intentaré per desena vegada parlar-lo amb l’ ajuntament ), el cas es que des de el començament de les obres del nou pavelló, institut i “urbanització” de la mateixa zona esta ple d’ excrement humans, mocadors de papers usats per l’ ocasió, deixalles, etc... jo no se si els obrers que treballen a la zona tenen una caseta d’ aquest habilitades per anar a fer les seves necessitats, si no es així demano sisplau que se’ls habiliti un lloc, ja que crec que son els causants d’ aquesta situació.
De veritat es insuportable fer una passejada agradable per aquest sector, es impossible. Parlo per mi per jo i altres propietaris de gossos que també eren habituals a la passejada diària per aquest sector del poble hem tingut que deixar d’ anar-hi.
També vull denunciar que al lloc on van estar acampats els firaires durant la festa major del poble ( davant la zona esportiva i pavelló ) està igual de brut o pitjor. La olor es insuportable i les deixalles deixades per els firaires estan repartides per tota la zona ( roba, papers, bosses , excrements..... ).
La meva pregunta es: algú em pot dir alguna zona de Calldetenes on pugui passejar el gos tranquil•lament i no es molesti a ningú??
Nomes demano el mateix respecte que sem demana a mi i que per el qual jo si recullo els excrements que el meu gos pugui fer durant el passeig diari.
PD: Qui en tingui algún dubte que vagi a donar un tomb per el torrental i voltants, això si, avisat queda....
Espero que amb aquesta pluja almenys es netegi una mica la zona.
| |
| Re: Calldetenes | 25/10/2011 - 17:26:38 | |
| Nom: ÀNIMS
El tema del gas-oil ja va quedar prou clar en el darrer ple. El Sr. Mas (ERC-Mans netes) va donar una exhaustiva explicació de la desviació i dels motius de la mateixa.
| |
| Re: Calldetenes | 29/10/2011 - 15:07:33 | |
| Nom: pierre luigi
Anims que vol dir que el senyor viñeta es el defensor del poble o que?
Au va, si en prou feines se li ha vist la cara per el poble.
| |
| Re: Calldetenes | 29/10/2011 - 19:28:54 | |
| Nom: Al- Meria
Grans temes a Calldetenes, escombreríes, torrental, mercat, gasoils. Que hi afegirem en el pròxim capitol, ho sabrem en el pròxim plé.
No us perdeu tot el que donarà la gestió transparent d'aquests últims anys.
| |
| Re: Calldetenes | 31/10/2011 - 12:39:21 | |
| Nom: no n'hi ha pas de transparència
el més fotut de tot és que sembla ser que el nou equip de govern només fa que tapar-ho. En parla però no hi fa res.
aquesta també és la transparència del nou govern.
la desviació del mercat algú l'ha sabut explicar amb pèls i senyals??? sabeu que es pagava/cobrava tot en "efectiu" (ja sabeu què vol dir això!). Que jo sàpiga això és IL.LEGAL. I-L-L-E-G-A-L.
El nostre alcalde fa coses il.legals o les cobreix??
| |
| Ple Ordinari | 04/11/2011 - 11:35:13 | |
| Nom: Pere Vinyeta i Obiols
Dilluns vinent dia 7 a les 20.30 hores hi haurà un Ple Ordinari a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Calldetenes. Els punts de l'ordre del dia els veureu al següent enllaç,
http://www.calldetenes.info/info/ple07nov11.pdf
En acabar el ple es donarà la paraula als assistents.
| |
| Re: Calldetenes | 08/11/2011 - 17:41:37 | |
| Nom: CROS
Moltes felicitats als organitzadors del Cros de Calldetenes d'aquest any.
Tot i les renuncies de la gent de l'antic regim a la comissió s'ha pogut tirar endavant un cop més.
| |
| Re: Calldetenes | 11/11/2011 - 12:41:38 | |
| Nom: Calldetenenc
Algú em pot explicar com va anar el ple extraordinari d'ahir?
No hi vaig poder assistir i m'agradaria saber com va anar.
| |
| Re: Calldetenes | 12/11/2011 - 18:15:51 | |
| Nom: Calldetenenc
Només animar als nous regidors de l'ajuntament a tirar endavant i a seguir fent amb serietat i rigurositat la feina que esteu fent. Us heu trobat en una situació molt difícil, amb problemes per a tot arreu i sense diners per poder fer coses. La situació general fa pensar que estem en uns anys molt difícils. El fet que no cobreu és una prova prou clara que esteu aquí per a vocació i voluntat de servei al poble. Hem de mirar d'ajudar-nos entre tots i no queixar-nos per qualsevol cosa. La situació està tant fotuda que ho requereix. Treballeu fort com ho esteu fent i demaneu ajut. Sobretot l'alcalde que m'han dit que per l'excés de feina i problemes gairebé no dorm. Ànims i endavant.
| |
| variant | 15/11/2011 - 08:04:19 | |
| Nom: Enric G.
Les obres de la variant de Calldetenes haurien d'haver començat a principis del 2011 i ja estem a finals. Si les obres ja estan adjudicades; no hauran de pagar una penalització?
també es vol fer un Bon Preu a l'entrada del poble. pero he llegit que la condició que posa l'equip de govern es que la sortida es faci en direcció al poble. No ho entenc. reclamem la variant per treure trafic de dins el poble i ens en posen per un altre banda? Per dinamitzar el comerç al poble es poden estudiar altres coses. Gracies a tots.
| |
|
|