TEMA: Calldetenes
| TORRENTAL | 06/05/2010 - 10:25:36 | |
| Nom: LLOCA
Hola. He vist que les obres d'urbanització del Torrental estan parades. Algú sap del tema?
| |
| Resposta a Lloca | 06/05/2010 - 18:12:22 | |
| Nom: Pere Vinyeta i Obiols
La fase I ja s'ha acabat.
Ara tocarà la fase II però no està ni discutida en Ple ni, òbviament, licitada.
La fase II és per l'asfaltat i altres acabats.
| |
| Torrental | 07/05/2010 - 07:30:36 | |
| Nom: LLOCA
Moltes gracies Pere.
| |
| Re: Calldetenes | 11/05/2010 - 21:36:57 | |
| Nom: ESTUDIANT
PERE, TU QUE HO SAPS TOT, EM POTS DIR QUAN ES COMENÇARA A CONSTRUIR EL NOU INSTITUT?
GRACIES
| |
| Resposta a Estudiant | 12/05/2010 - 15:46:28 | |
M'ha agradat això de que "ho sé tot". M'ha agradat però no és cert.
Quant a l'Institut, és difícil de predir. S'ha fet un munt de demagògia al voltant de tot allò que forma part de la zona del Torrental. Des de justificar-ne la urbanització per raons d'una ampliació de la zona esportiva fins a ser un lloc per equipaments socials, s'hi han volgut encabir tota mena d'avantatges.
El que s'ha obviat és el lucre d'uns propietaris específics -no pas tots- que s'han volgut aprofitar dels darrers minuts de la especulació urbanística que tant de mal ha fet al nostre ecosistema (vegeu sinó el nou soterrament del Torrental) així com a la nostra economia.
I aquest és el punt on volia anar a parar. L'Institut està sent transformat pel govern municipal en un element de campanya electoral; va fer dir al 9 Nou que l'Ajuntament avançaria els diners -això és fals per impossible i el redactor d'aquell periòdic ho sap- per la seva construcció. Per tant és l'administració catalana no municipal la que en farà front però, quan? Avui mateix s'han avançat els mètodes pels quals Espanya reduirà en 15.000 milions el seu dèficit; reducció de sous de funcionaris, congelació de pensions i, endevineu-ho... reducció d'inversió pública.
En resum, mala peça al taler... crec que passaran anys fins que no tinguem el nou Institut. Però segur que el Regidor d'Educació, la Regidora d'Hisenda i el Regidor d'Urbanisme, juntament amb l'Alcalde ens ho podran concretar.
| |
| Ple Extraordinari del 19 de maig a les 8 del vespre | 18/05/2010 - 02:22:14 | |
L'ajuntament farà un ple extraordinari el proper dimecres dia 19 a les 8 del vespre.
Hi ha dos punts a l'ordre del dia; un és la verificació d'un text refós del pla parcial Adoberíes Est Industrial.
L'altre és l'aprovació prèvia d'un "Centre de Tractaments de residus municipals d'Osona i Ripollès" que, pel que m'ha arribat, tindrà una extensió de 32.000 m2 i que s'ubicarà al costat de la Ruta dels Molins.
Entenc que és important saber que s'està coent, quins efectes tindrà sobre el nostre petit municipi de només 5,8 km2 i què ens significarà aquesta nova previsible destrucció mediambiental.
Per tant, crec que hem d'assistir i demanar informació a l'equip de govern.
| |
| Re: Calldetenes | 20/05/2010 - 21:40:46 | |
| Nom: LA MERDA SI FA PUDOR
Després d'haver vist el bloc de "Un Xic de Tot", m'ha entrat la curiositat;
Buscant per internet he trobat que aquesta planta de "minimització", ja més de 3 anys que els politics del Consell Comarcal d'Osona, donent per fet que estarà ubicada al costat de l'abocador d'Oris.
Com que a mi la curiositat em mata, he fet un parell de trucades i m'han donat la següent informació:
En aquest concurs s'hi presenten dues propostes;una ubicada a Calldetenes i l'altre al costat de l'abocador d'Oris.
PERQUE COLLONS VOLEM LA PUDOR AL NOSTRE POBLE?!!!
Qui en surt beneficiat de tota aquesta merda?
Parlen de molts llocs de treball, però realment només son 5 persones per torn.
Prostituir el poble per 30.000 € l'any?, jo crec que no, CALLDETENES VAL MES!!!
Per cert, que algu avisi a en Nando Jubany, que aquesta planta, la volen fer al costat de casa seva i que ja es pot despedir de l'estrella (no son gaire bons els canelons de pagés amb aroma d'escombraries.
| |
| Variant de Calldetenes! | 26/05/2010 - 00:34:28 | |
| Nom: Pau
La generalitat ha tret a concurs avui les obres de la variant!! he llegit que tot plegat son uns 3 milions d'euros i 12 mesos de treballs. També he llegit que es farà una pasarela sobre la variant per comunicar la zona del molí amb el poble i així la gent no ha de creuar la carretera i que es pavimentaran els camins; tot plegat em sembla perfecte, i en el futur quan tot estigui fet l'ajuntament podria potenciar les rutes turístiques per peatons i bicis en la zona del molí i torrent de sant marc.
| |
| Re: Calldetenes | 28/05/2010 - 00:29:50 | |
| Nom: PAU
Despres de 16 anys dient que el proper any es construira el "trispartit" cremant els ultims cartuchos i mirant d'esgarrapar algun vot d'ultima hora que els mantingui al poder esta licitant obres per adjudicar just abans de finalitzar la legislatura i per començar el proper any quan si tot segueix com ara estarant fent una cura de salut a l'oposicio. Tot plegat es un muntatge que es permet fer mani qui mani, mentrestant de l'institut res de res i pregunto ¿no estarian mes ben empleats els 3 milions d'euros a la seva construccio?
| |
| Re: Calldetenes | 28/05/2010 - 19:14:43 | |
| Nom: Ernerst Aldrich
No, no estarien més ben empleats. S'ha de fer la variant, portem molts anys amb el problema del trànsit a dins el municipi. Tots volem la variant, l'institut, el poliesportiu cobert... però no hi ha diners per tot, Calldetenes no és l´unic poble (però si el més maco) i la Generalitat ha de fer el que és més important per la vida del poble: una variant.
Felicito a l'alcalde que encara que criticar és molt senzill tots sabem com s'ha mullat per aconseguir aquest projecte. "Lo cortés no quita lo valiente", amic Pau.
| |
|
|