TEMA: Torelló
| Re: Torelló | 30/09/2010 - 01:55:22 | |
| Nom: Joan
La meva firma també. No sé si hi ha manera legal de fer-lo fora, crec que sense el recolzament dels partits polítics és difícil. La democràcia te aquests inconvenients, si tots fan conxorxa hem d'esperar a treure’ls en les properes eleccions.
Com diuen son dictadors de 4 anys, a vegades de més és clar.
| |
| Re: Torelló | 01/10/2010 - 10:31:20 | |
| Nom: Sete
Pel que es veu, el Sr.Franch té una bona colla d,"admiradors". Bé ell s,ho ha guanyat a pols... que faci una mica d,autocrítica i sabrà el per què.
Ah! per cert, també podeu comptar amb la meva signatura.
| |
| Re: Torelló | 06/10/2010 - 14:54:27 | |
| Nom: SP
Pensava escriure un missatge dient el que penso de Torelló, però m'he quedat sense paraules. N'hi ha tant per dir.....
Unaltra dia.
| |
| Solidaritat Vall del Ges | 06/10/2010 - 23:55:06 | |
| Nom: sergi
Acte de presentació de Solidaritat Catalana amb Alfons López Tena
dissabte, 9 / octubre · 18:30 - 19:30
Centre cívic (biblioteca)
Barri de Montserrat
Torelló
| |
| Re: Torelló | 09/10/2010 - 14:56:51 | |
| Nom: La cadira de l'alcaldía de Torelló
A Torelló necessitem urgentment un nou alcalde. Estic d'acord amb tots els missatges contra el Sr. Franch, i hi ha moltes coses d'éll que desconeixia.
En aquests moments hi ha moltíssimes persones més qualificades que el Sr. Franch.
Hi ha una senyora que de moment no vol entrar a política, però que ho faría molt millor que l'alcalde que tenim. És una senyora que sí que s'aporpa als ciutadans i escolta els seus problemes, perquè esta al costat dels ciutadans, és propera. Estic parlant de la Belén Esteban. La Sra. Esteban esta molt més qualificada que el Sr. Fanch per a ser alcaldesa de Torelló.
Aquesta setmana va sortir Vic a Telecinco, al reportatge "La Princesa del Pueblo 2", i la majoría de gent va contestar que la votaríen a élla si es presentés a les eleccions. A Torelló la necessitem com a alcaldesa.
El Sr. Franch per a nosaltes és com el Sr. Aznar per a Espanya. De fet, molta gent fa el joc de paraules "Franchista", en referència al Franco i el seu Franquisme. A Torelló ens sentim així.
Unaltra dia parlarem de la Sra. Flora Vilalta, que també té molta tela.
Arriba la Esteban!
| |
| Re: Torelló | 11/10/2010 - 16:28:37 | |
| Nom: friki
De fet no veig massa descabellat votar una friki, no està gaire lluny dels polítics que ens envolten amb la diferència que la friki no es deuria a cap estructura de partit i no deuria gaires favors.
Un reietó o reiatona ens costaria menys diners i tindríem més possibilitats de sortir del forat on ens han abocat la incompetència política i l’avarícia del poder. Torelló n’és un exemple prou clar.
| |
| Re: Torelló | 12/10/2010 - 13:00:11 | |
| Nom: Serrallogan
BOIKOT A FLORA VILALTA EL DIMECRES A TORELLO TOTS ELS DEL PSC SON IGUALS NO S'EN ESCAPA CAP...BOIKOT CONTRA TOT EL QUE REPRESENTI EL PSC I EL PSOE...ajuntaments generalitat govern...
| |
| Re: Torelló | 15/10/2010 - 12:10:15 | |
| Nom: Al mercat hi falta gent
Aviu he rebut una propaganda que diu que la Flora Vilalta anirà al mercat el proper dimecres. Quina gran sorpresa la meva, al comprovar que la senyora Vilalta també compra els tomàquets al mercat, com tots els mortals.
Però llegeixo la lletra petita i resulta que no anirà a comprar, anirà a fer campanya electoral. Ja m'extranyava a mi.
No crec que ningí hagi vist ni a la Vilalta ni a cap del seu partit polític comprant i fent vida al poble. Ja ho deien en aquest forum, sortiràn al carrer a les eleccions, com els cargols surten amb la pluja.
Vergonya els hauría de donar a tots, i al Sr. Franch el primer.
Evidentement, dimecres no hi aniré al mercat, i si he de passar per davant, intentaré desviar la mirada per evitar veure els cargols electorals.
Ara és època de volets. Sembla que s'en troben molts. És molt més interessant anar a buscar volets que assistir a qualsevol xerrada dels polítics de Torelló.
Per cert, jo també prefereixo milions de vegades més la Belén Estevan com a alcaldesa de Torelló que no pas al Sr. Franch. Éll la guanya en friquisme, de bon troç.
| |
| Re: Torelló | 20/10/2010 - 11:42:29 | |
| Nom: Fòrum Torellonenc
Volia donar les gràcies a Osona.com per tenir un fòrum de pobles anònim, que ens deixa despotricar l'alcalde de Torelló. A Torelló tenim molts problemes amb l'alcalde i el seu equip de govern, és una lluita que tenim perduda i aquest fòrum ens deixa desafogar una mica.
Llàstima que de vegades no publiqueu alguns escrits, degut als filtres i valoracions que feu avans de penjar-los a la xarxa. Però ho entenc, perquè del Sr. Franch s'en poden dir de molt grosses. De fet, ja s'en diuen de grosses d'ell, tant que si el que es diu fós veritat, sortiría a les notícies a nivell nacional.
Sembla un forum monotemàtic, però sé que els polítics de Torelló també fiquen llenya al foc, i de forma anònima. Sabem que de tant en tant, miren aquest fòrum. Una salutació a tots élls.
| |
| Re: Torelló | 20/10/2010 - 14:42:35 | |
| Nom: fred
Un desànim s'escampa com la boira pel nostre poble. No hi ha dinamisme ni il•lusió, la crisi s'ha acarnissat amb nosaltres els torellonencs. Quin recolzament tenim?, què fan per nosaltres els gestors polítics?.
Corre la brama que no només passen de la situació delicada que vivim sinó que amenacen veladament als que fan arribar queixes o problemàtiques greus.
El sol sortirà per nosaltres el dia que la gestió la portin persones com cal, amb capacitat estratègica i de lideratge. Mentrestant anem malvivint, acollonits i deprimits.
| |
|
|