TEMA: Torelló
| Re: Torelló | 09/03/2010 - 20:43:14 | |
| Nom: Pescallunes
Aixo de que canviaran la junta del PIOC nomes t'ho creus tu,tots sabem qui mana al pioc i carrosaires i altres estem farts d'aquesta persona per lo que diem i demanem canvi a la junta ja.Perque el carnaval que es la rua o les carpes s'hauria de separar.
| |
| Re: Torelló | 10/03/2010 - 12:03:17 | |
| Nom: Atropellament mortal
Esperem que es faci justícia amb el noi que ha atropellat i matat a una dona al pont del Pelut.
Segons sembla, eren dos cotxes que anaven fent carreres, i desde la rotonda del Danatela anaven picats a veure qui agafava primer el pont del Pelut. El primer cotxe va arribar al pont i va frenar de cop al veure a dues dones caminant per l'estret pont, però el segon cotxe, esquiva ràpidament al primer col.locant-se al davant i ficant-se ràpidament al pont, sense adonar-se que hi circulava gent. Va ser massa tard quant es va adonar, i ja havia agafat massa velocitat per al tram on anava.
Una de les dones va morir a l'instant i l'altra, a hores d'ara no se sap si li hauran de tallar una cama.
Un noi jove sense seny, no pot tenir a les seves mans un potent Audi.
Amb la justícia a la mà, aquest noi podría anar a la presó. Evidentment és una falta molt greu, la pitxor.
Però tinc un dubte. L'accident va ser a Orís o a Torelló? El pont comunica un lloc amb l'altre. Si va ser a Torelló, haurà de ser la Cristina Sala qui gestioni el tema, encara que com molt bé diuen els fòrums, sempre està molt ocupada amb els 6 càrrecs que té. Com s'ho fa per complir les hores reglamentàries de cada càrrec? Bé això és unaltra tema, el més fotut és la pèrdua d'aquesta dona per culpa d'un irresponsable. Justícia.
| |
| Re: Fortià Solà | 11/03/2010 - 15:56:44 | |
| Nom: Encarna Payan
No entro en cap comentari relacionat amb el poble tot i sent de Torelló, aquest missatge va adreçat als que un dia van ser alumnes del Fortià Solà, nascuts l'any 1961, volem fer una trobada amb tothom que sigui possible i es vulgui apuntar a fer un sopar.
Per contactar estic al facebook.
| |
| Re: Torelló | 18/03/2010 - 18:18:17 | |
| Nom: Pisos
A tots aquests pisos de protecció oficial que l'Ajuntament ha repartit de lloguer i de venda, perquè encara no hi viu ningú?
| |
| Re: Torelló | 24/03/2010 - 14:02:35 | |
| Nom: Torelló decadent
Torelló ha perdut molt com a poble durants els últims anys.
| |
| Re: Torelló | 25/03/2010 - 19:51:33 | |
| Nom: PESCALLUNES
Estic amb tu,jo tambe crec el mateix.
| |
| Re: Torelló | 05/04/2010 - 18:11:42 | |
| Nom: Pescallunes
Al "atropellament mortal":
Jo crec que primer de parlar has de contrastar el que dius. Primer de tot, no anava mab un audi, sinó que anava amb un BMW.
Tot el poble diu que anaven fent curses, dada que no dubto.
No crec que donar-se-les de llest en aquests temes sigui lo més adeqüat, ja que pots donar dades errònees.
I què més dona qui ho gestioni? El que compte és que es faci el judici i es condemni, no? Tot i que seria cosa de Torelló, ja que no arriba a estar dins del pelut.
Algú sap quan es celebrarà el judici?
| |
| Re: Torelló | 08/04/2010 - 09:38:28 | |
| Nom: MES PESCALLUNES ENCARA
Suposo que quan apareix el nom de Pescallunes, ets sempre la mateixa persona. Quedo admirat de la facilitat que tens per opinar de tot i replicar-ho tot.
De totes maneres, el tema estrella i en el que et mous més bé, és el del Carnaval, PIOC i el seu president.
El problema és, que les teves opinions no son crítiques constructives, que podrien ajudar a millorar la festa en tots els sentits, sinó que et mous única i exclusivament per motius purament econòmics i prou.
Segurament la gent de PIOC no ho fan tot bé, però son humans com tu i com jo i es poden equivocar. No dubtis però, que ho intenten fer tan bé com saben. Això t'ho puc assegurar.
Si et sembla que tu ho faries millor, perquè no hi entres i amb el que saps i el que et creus que ets, no ho arregles tot?. Això sí, sense cobrar. Perquè cobrant, qualsevol és bo per fer coses, però de franc i perdent-hi moltes hores, no tothom està disposat a fer gaire res.
Si el que busques és fer-te notar, explicant mentides i mitges veritats, si el que vols és que la gent et conegui i parli de tu, a més guanyar diners fàcilment, dedica’t a la política, t’hi auguro un bon futur, tens fusta de polític, doncs no tens escrúpols i passaries per sobre de qui fos per aconseguir fama i diners.
Fes cas d’una persona amb més experiència que tu i sigues més modest, l’orgull i l’ambició no porten enlloc. Creu-me.
Una altra cosa, ja per acabar. Una persona com tu, que ha estudiat en català i el català, devia fer moltes campanes a la classe de llengua, doncs no ets precisament un Pompeu Fabra escrivint. (Per cert, saps qui era Pompeu Fabra?).
| |
| Re: més pescalllunes encara | 14/04/2010 - 02:00:16 | |
| Nom: bufó
Un comentari de molt mal gust ple de prepotència i poc respecte. Ara si que tinc clara la opinió que hem mereix el PIOC, un canvi en la junta és necessari pel bé de la popularitat del carnaval.
| |
| Re: Torelló | 14/04/2010 - 08:15:32 | |
| Nom: Anònim
No sé si ha de canviar el Pescallunes, el PIOC, l'Ajuntament..., però el Carnaval de l'any que ve no pot ser com el d'aquest any o ho lamentarem. Sóc professora de secundària d'un centre relativament petit de la comarca però no de Torelló i entre els meus alumnes (de 2n, 3r, 4t d'ESO sobretot) hi va haver molts comes etílics (fins i tot d'alumnes que no havien begut mai). Si faig la proporció comarcal... em surten centenars de comes etílics. Potser que algú amb responsabilitat col·lectiva (ja sabem allò dels pares bla bla bla..., però els pares no poden lligar els fills amb un cadenat) hi faci alguna cosa o prendrem mal.
| |
|
|