Fòrum Pobles

TEMA: Torelló
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  

Re: Torelló25/02/2010 - 17:39:46
Nom: Penós!

No saber escoltar ni saber admetre és pitjor. Jo hi he sigut cada any a veure el carnaval de torelló i perdoneu que us digui que els guanyadors SI que portaven l'any passat la mateixa música que havien portat l'any anterior els que han quedat segons enguany.
És trist no trobeu Maxi i Lola, feu pudor de Pioc i de UDQ i encara hi ha coses que no voleu veure o no sabeu. Jo vaig sempre per lliure, i tink molta afició a mirar-me el reportatge el dia següent i coneixent gent de bastantes carroses com conec, què vols.. em fixo amb aquests detallets, la música, l'ara tots ajupits i saltem de cop... Que ni de bon tros van sortir del cap dels creadors de la carrossa d'un diumenge qualsevol.. A més deixeu-me que us digui, que la resta de carrossaires comença a tenir la mosca el nas (de fet cada any puja més) de que guanyin sempre els mateixos que pel que sembla és el jovent "ben vist" de torelló" o això és el que comenten... Aneu en compte que no quedeu sols a la rua amb els de protecció civil i els magrebins que busquen brega cada any..

Respondre  

Re: Torelló26/02/2010 - 01:53:25
Nom: penós 2

La solució és fàcil, canviar la junta del PIOC fer de l'entitat una eina al servei del carnaval i de la gent de Torelló. Fa massa anys que hi ha carcamals aferrats al falatell àvids de protagonisme i reconeixement social( no s'adonen de la trista imatge que projecten ni del miserable espectacle dels seus atzucacs).

Respondre  

Pel penós26/02/2010 - 10:26:49
Nom: Carnestoltes

És mol interessant com et fas fort amb temes que desconeixes completament.
Amb comentaris com el teu només fas que dinamitar la bona relació que hi ha entre els carrossaires. És per aquest motiu que potser coneixes "gent que va amb carrossa"(que sempre són d'on provenen la majoria de crítiques) però no "carrossaires"; doncs per respecte a ells no faries aquest tipus de comentaris; i molt menys despres que aquest any el 90% d'ells han compartir l'espai de treball durant molts mesos. a més, si em vingués de gust et podria enumerar la musica amb què han passat el carrer Sant Miquel tan els UdQ com els Enlletats o els Grillats els últims 3 anys, i encara quederies més retretat doncs veig que d'oïda musical no vas massa fi. Entre "Toy Dollz" o "La Trinca" o uns "The Killers" per exemple hi ha molta diferencia; no creus??

En fi, com que ja fa dies que estic mort i enterrat em despedeixo moolt coordialment fins l'any que bé. I a totes aquestes persones que els encanta criticar per criticar els convido a què s'impliquin tan amb l'organització (PIOC) com amb els carrossaires; que segur que estarant molt contents de rebre ajuda per millorar. És en aquest llocs on les crítiques són escoltades si a darrera hi ha implicació, dedicació i compromís per millorar-ho tot plegat

PS:Quina mandra haver de fer alguna cosa sense remunerar, que porta tants sacrificis, amb lo bé que s'està al sofà de casa davant la llar de foc les nits d'hivern dels mesos abans de carnaval, oi??

Respondre  

al senyor penós26/02/2010 - 13:39:39
Nom: Maxi

Benvolguda persona,

Permet-me que et respongui per alusions:

1.- La pudor la fas tu company o companya.

2.- Formo part d'UdQ, i em sembla que em porto bé amb tots els carrossaires. Nosaltres fem carrossa per passar-nos-ho bé i a mi personalment més totalment indiferent guanyar, quedar segon o quedar últim.

3.- La nostra música no ha sigut mai igual que la de cap altra carrossa i sinó demana al noi que la munta com ho fa. Evidentment poden haver-hi temes que coincideixin.

4.- Fixa't amb la frase que has escrit: "perdoneu que us digui que els guanyadors SI que portaven l'any passat la mateixa música que havien portat l'any anterior els que han quedat segons enguany". És a dir, nosaltres portàvem la mateixa música que els Enlletats (oi que són el que vàren quedar segon fa tres anys? potser m'erro però diria que no). Si vols et convido a que demanis als Enlletats la música que portaven fa tres anys (si vols els la puc demanar jo ja que també en conec uns quants, segurament més que tu, i no m'hi porto gens malament) i jo aporto la nostra música. Un cop la tinguem, podem quedar per esmorzar, dinar, berenar o sopar (cadascú es paga el seu plat) i ens l'escoltem a veure si és la mateixa.
La resposta ja te la dono jo, NO ÉS LA MATEIXA, i si coincideix algun tema és per casualitat i perquè tenim gustos semblants.

Última cosa, acusar des de l'anonimat és molt i molt senzill, així t'estavies de quedar en evidència.

O sigui que si et vé de gust quedar em contestes i ja ens posarem en contacte.

Salut i alegria!

Respondre  

Re: Torelló27/02/2010 - 02:08:10
Nom: lluna

Els que mantenen viu i trempat el carnaval de Torelló son els carrossaires. A ells els hauríem de donar les regnes perquè ens portin amb bon criteri cap un carnaval millor any rere any.
Visca els carrossaires!!!!!!!

Respondre  

Re: Torelló04/03/2010 - 20:28:13
Nom: Marta

Ufff
He marxat del poble per qüestió de feina i entro al xat avui(fa 2 mesos que sóc fora) i el primer pensament que m'ha vingut el cap és: "és el xat del carnaval de l'any passat"
Per favor... l'únic objectiu de TOTS el carrossaires és participar i disfrutar de la festa, per això treballen tants i tants dies!!!
Si algú té ganes de posar llenya el foc i que aquest carnaval perdi tot el se encant que pensi per un moment si tant esforç es fa en va!!

Ànims a tos i totes les que tireu endavant aquest magnific CARNAVAL!

i espero que l'any que ve el pugui disfrutar jo també amb ganes i sense critiques i si en tinc alguna que sigui una critica constructiva!!!

Records!!!

Respondre  

Re: Torelló05/03/2010 - 15:06:22
Nom: Torellonenca

Amb tot el que va passar al Carnaval de Torelló (no gaire més que altres anys, però sembla que pitjor ja no pot ser si no és que hi ha morts), en cap ple de l'ajuntament ni l'alcalde ni la regidora Cristina Sala han dit ni piu. Pensen fer res? Si voleu llegir testimonis del Carnaval, que ja és fins i tot grotesc (des del tema escatològic fins a la interminable desfilada sense públic), mireu el Fòrum general.

Respondre  

Re: Torelló07/03/2010 - 19:18:11
Nom: undtorelló

si d'una festa tan gran com és el carnastoltes de Torelló et vols quedar amb la imatge d´uns quants energumens??? allà tú, però jo prefereixo la festa i l´alegria d'uns quants millers.

Respondre  

Re: Torelló08/03/2010 - 11:31:07
Nom: Torellonenca

La pudor de pixats i vòmits, la visió de nens i adolescents caient i rodolant per terra, les sirenes de les ambulàncies no van ser, precisament, coses minoritàries.

Respondre  

Re: Torelló09/03/2010 - 16:29:11
Nom: lluna

El carnaval del 2011 farà un gir, Torelló és un poble tranquil i amable que vol gaudir d'una festa arrelada al municipi.
Canviaran la junta del PIOC i canviaran el rumb, l'any vinent tindrem un carnaval com Déu mana.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: