TEMA: Torelló
| Re: Pere | 19/01/2010 - 16:02:10 | |
| Nom: empresario
La ambición rompe el saco.
| |
| Re: Torelló | 19/01/2010 - 16:13:11 | |
| Nom: Anònim
No es pot opinar des de la ignorància i sense tenir ni idea d'allò que s'està parlant. A més, estàs fent unes acusacions molt greus, no sé ni si n'ets conscient. En primer lloc dir-te que el senyor Pere Trabal es dedica al disseny gràfic des de fa més de 20 anys i porta una trajectòria professional molt llarga. Siusplau, INFORMA'T abans d'opinar! I en segon lloc, et demano: estàs segur que ha cobrat per fer el joc de Torelló? Em reitero: INFORMA'T siusplau i no jutgis sense tenir coneixement dels fets. Si no tens feina, dedica't a contemplar els ocells!
| |
| Re: Torelló | 19/01/2010 - 17:08:39 | |
| Nom: Anónim
I del padró a Torelló, algú en sap quelcom???, funciona bé o també hi han problemes?. Perquè jo tan sols sé que hi ha immigrants que ja són fora del país i encara estàn empadronats aquí, sense que nimgú ho pugui canviar...
| |
| Re: anònim | 20/01/2010 - 00:10:25 | |
| Nom: ciutadà
Si ha fet la feina sense cobrar encara és més greu. Ell ja té un sou fixa, amb pagues extres incloses i es pot permetre fer un disseny sense cobrar cosa que no podem fer els professionals que paguem autònoms i impostos. No teniu vergonya.
| |
| Aclariment | 21/01/2010 - 11:02:27 | |
| Nom: Pere Trabal
Benvolgut Ciutadà , En primer lloc deixi’m que li digui que crec que no és correcte criticar públicament (aquest fòrum és un espai públic) allò que es desconeix. Vostè “s’indigna” per un fet del que no en coneix cap detall. Es podria haver estalviat aquest disgust amb una mica més d’informació.
Suposo que em coneix molt poc ,a mi, i també a la societat que l’envolta. La seva ignorància li fa pressuposar moltes coses(masses), i posa en dubte que jo sigui un “professional del disseny gràfic”. Potser si o potser no. No ho sé.No m'agraden les "classificacions". Li diré, però, que dibuixar i "dissenyar" és el que he estat fent els últims 26 anys amb més o menys encert.
Vostè es fa un embolic considerable i barreja feina, sous, ajuntaments i militàncies polítiques. Vagi en compte no prengui mal. Li explicaré; cert tinc un carnet de militància política , de la mateixa manera que en tinc un d’un club esportiu i cinc més (5) d’entitats culturals , una de elles francesa, per els que pago les quotes corresponents. Ja ho veu, una part del sou que a vostè tant el preocupa se’n va en això. Tinc la debilitat d’implicar-me en allò que m’agrada. Suposo que vostè també. De no ser així li recomanaria que ho fes. És una bona manera de fer amics, de fer poble i també ,per extensió, de fer país.
Sr. Ciutadà a vostè no li tindré en compte la seva crítica doncs , com ja li he dit l’ha fet amb molta ignorància i poca prudència .Un còctel poc recomanable per anar per la vida.
Al sr. “Pere”: vostè ha fet un pas més. Insinua, afirma que jo m’he endut, “robat”, 1500 euros de una partida de Ràdio Ona?. De ser una resposta afirmativa li demano que faci la corresponent denúncia contra la meva persona . Res l’hauria de frenar (suposo que té documentació que acredita aquesta greu acusació) i l’ajuntament, Ràdio Ona i Torelló li agrairan.
No ho farà, com tampoc donarà la cara i posarà noms i cognoms al seu pseudònim. Si té el valor de fer-ho també l’haurà de tenir per afrontar les conseqüències de les seves acusacions en un jutjat. Vostè ha fet una acusació falsa pública (repeteixo, aquest fòrum és un espai públic), punible per la llei, que si em dona ocasió no li deixaré passar.
Ja li he dit, vostè ha fet un pas més... a la ignorància , a la falta de prudència hi ha afegit una bona dosi de mala baba mal païda, covardia i falsedat.
Sr. “Pere”, espero que tingui valor, té la pilota a la seva teulada.
Pere Trabal
| |
| Re: Torelló | 21/01/2010 - 11:22:19 | |
| Nom: Joc de Taula de Torelló
Quina polèmica s'ha aixecat sobre el joc de taula dissenyat pel director de Ràdio Ona! Crec que és greu que l'hagi fet éll perquè hi ha molt bons dissenyadors i il·lustradors a Torelló i sembla que no s'en recordin d'élls. El director ja té la seva feina i deu fer això perquè li agrada, i els professionals que s'hi dediquen al disseny o a l'art en general també han de poder-se guanyar la vida.
Proposo que es faci un nou joc de taula més adequat a Torelló: El Monopoli. Perquè en questions de feines, entre els de l'Ajuntament i els seus col·locats s'ho fan tot. El joc és difícil, perquè si no tens una casella, no et guanyaràs may la vida al poble. Les caselles són ereditàries de famílies benestants del poble, i si no és així, no formaràs mai part del Monopoli. Les caselles també s'aconsegueixen per endoll. Aquest Monopoli no té presó, perquè encara que es faci una irregularitat, no passa res (tirem d'arxiu per comprovar-ho). Jo he intentat jugar a aquest Monopoli però de seguida m'han tret els daus de les mans, perquè sempre volen moure fitxa els mateixos. En Pere Trabal sempre ha tingut una casella o una altra. I també la Villegas, i en Tines, i molts d'altres.
Sembla un Monopoli complicat, però no ho és, només cal venir a viure a Torelló, i de seguida entrendràs la seva mecànica.
| |
| Re:CARNAVAL DE TORELLO | 22/01/2010 - 14:59:21 | |
| Nom: PESCALLUNES
Ara deixem pas a la polemica del carnaval aquest any tot be?????????.
| |
| que esteu a l'atur? | 22/01/2010 - 17:20:04 | |
| Nom: Pepi
Aquests que critiqueu la feina dels altres, que potser esteu a l'atur o no teniu l'èxit i la fama que ambicioneu? quina vanitat!! És molt fàcil criticar les persones que treballen i es guanyen la vida honradament.
En Pere Trabal és un artista i dissenyador professional de cap a peus, un dibuixant que ha publicat llibres, jocs educatius, acudits en revistes i diaris, cartells, fulletons... a diversos pobles i ciutats de Catalunya. I això durant més de VINT ANYS! sempre pagant els seus impostos. Quin problema hi ha que ho hagi fet amb humilitat, sense fer soroll i des de la intimitat del seu estudi? Quin problema hi ha que de tant en tant decideixi cobrar o no una feina? (això és cosa seva no els hi sembla?)
A més, aquesta gent que sou tan "professionals" (i deixeu-me dir, tan ignorants, irresponsables i covards) quin problema teniu amb que el Senyor Trabal pugui dedicar-se professionalment a més d'un activitat(l'art i la ràdio)? No serà que en tots dos llocs brilla més que vosaltres? Controleu-vos, que l'enveja us delata (sobretot aquest/a que vol entrar en un monopoli fantasma que s'ha inventat. Si no et dónen feina potser t'has de dedicar a una altra cosa...)
Finalment, només que en el món la gent fos la meitat d'honrada que el senyor Trabal, les coses anirien d'una altra manera. Espero que el tal "pere" que l'acusa de robar dóni la cara (el nom) i demani excuses públiques i formals davant l'atac a l'honorabilitat indiscutible del Senyor Pere Trabal.
| |
| Re: Torelló | 22/01/2010 - 17:25:16 | |
| Nom: xapot
el carnaval?? aquest any tot perfecte... esperem que els carrossaires surtin a disfrutar i no a tirar-se els plats pel cap un cop es conegui el resultat del jurat; doncs no és bo agafar-se les coses tan seriosament; doncs per carnaval s'ha de sortir a disfrutar i no a guanyar. A més, els premis que es donen a les carrosses no arriven ni a cobrir un 20% del què s'hi inverteix; no té sentit tota la polèmica que any rera any es genera. Això sí...aquest any ja planyo al jurat doncs crec que serà espectacular. Cada cop més carrosses i de més nivell.
| |
| Re: Torelló | 25/01/2010 - 16:06:14 | |
| Nom: joan
El que no és just és que aquetes colles de joves es trenquin el cap i passin mesos fent una carrossa que quedi bé a la vista, pensant disfresses mirant d'ajustar cada any preus per ser força gent, avisant a tothom i esperant nerviósos que surti tot rodó i arribi una carrossa feta amb 4 dies i a pedaços de cinta adhesiva i guanyi, segons he sentit, posant la mateixa música que una altre carrossa i tot. La pitjor casualitat es va donar quan la gent va saber que un membre del jurat hagués anat a la carrossa guanyadora de no ser perquè feia de jurat. Això és el que no és just. Si el pioc no vol que la gent s'ho agafi tant seriosament, que tampoc s'ho agafin seriosament ells. Que no es faci sorteig per l'ordre de les carrosses, que cadascú porti el kw que vulgui i que la carrossa del vi torni a donar vi. Però pel que es veu tampoc volen això... Posem-nos d'acord, perquè no crec que gaires carrossaires vulguin aguantar cap més any aquests desmereixements que reben. Per això cada any hi ha més carrosses que es "caguen" amb/durant la rua del carnaval de terra endins.
Visca les comunes a les carrosses!!! El pas següent és deixar-hi muntar catres!
| |
|
|