TEMA: Taradell
| Re: Taradell | 26/04/2011 - 22:24:43 | |
| Nom: M
Per cert on es el 4x4 nou que substitueix l'antic dels municipals tal i com diu la revista municipal? que jo sapiga van en una furgoneta prestada i parlant d'aquesta revista...on son els municpals mes veterans a la foto que hi surt publicada? una altre evidencia del bon rotllo que es veu que hi ha al consistori. Entre colegues del mon laboral i "subyuces" politics...osti tu!!! el dia que es comencin a cobrar aquests favors, qui pagara? el poble com sempre?... Menuda democracia reina a Taradell, crec que aquell dia que ho explicaven algu es va perdre aquesta classe i el pla B quan no funciona l'A es fer les coses a dit o a la "tumtum" així va, amb raó hi ha escampada de regidors mes o menys seriosos d'aquesta legislatura.
| |
| Re: Taradell | 27/04/2011 - 10:47:37 | |
| Nom: Votant
Crec que la web de CIU es pot comprovar que han de demostrar les poques feines que han fet durant aquests quatre anys per guanyar-se la candidatura perquè no tenen res més perquè els habitants de Taradell poguem valorar la seva candidatura.
Jo sempre he votat CIU però ara crec que ha arribat l'hora perquè en Jordi Freixas o la Concepció Baucells, que em semblen persones més reonables i més properes a la gent, puguin tenir l'oportunitat.
Si el Sr. Verdaguer no ho hagués fet tant malament, no hauria pensat d'aquesta manera però ara no es així.
Josep Ricard
| |
| Re: Taradell | 28/04/2011 - 22:08:05 | |
| Nom: marc_de_taradell
La policia de taradell..., la pot explicar algú? jo també sñoc votant de CIU peró la llista no m'agrada...el marit d'una director de no sé què, l'altre familiar de no se qui,....en fin.
| |
| Re: Taradell | 01/05/2011 - 15:19:35 | |
| Nom: taradellenc
ara veig que CD a fet una cosa que no m'agrada gota fer una llista de circunstancies i plena d'enxufats,en Verdaguer m'ha decebut molt que hi diuen els comvergents de la comarca dons res de res,per no berallarse entre ells,crec que ara es l'hora de fer un cambi a l'ajuntament de Taradell i treure la pols acumulada de tants anys,aixo espero
| |
| Re: Taradell | 02/05/2011 - 11:45:46 | |
| Nom: Anna
Voldria felicitar a Solidaritat Catalana Taradell pel magnifíc acte que van fer dissabte a Can Costa. ànims i endavant ! els veig amb moltes possibilitats . Es van explicar i presentar molt bé.
| |
| Re: Taradell | 03/05/2011 - 16:13:39 | |
| Nom: endollat
ja veig que el carnet de CDC permet tenir càrrecs a la macomunitat, al ajuntament enxufar la "xicota" i la germana, l'amigueta i lluitar per recualificar terrenys propis, defensar l'escola on treballes, en definitiva la política com a pretexte per fer anar l'aigua a casa, quina barra de llista que presenta ciu.
| |
| Re: Taradell | 03/05/2011 - 16:17:05 | |
| Nom: perdó però algú ho havia de dir
si ERC va estar a l'oposició, però dormint i així el sr Verdaguer ha pogut fer els desastres que ha volgut, ni a l'oposició serveixen, algú ho havia de dir...
| |
| Re: Taradell | 03/05/2011 - 19:20:12 | |
| Nom: pere
A veure si ens enterem de la pelicula, els d'ERC no han estat dormint, sino que CIU te majoria absoluta i pot fer el que els hi dongui la gana sempre guanyen a tots els plens.
Ja n'hi ha prou d'atacar sempre els d'ERC, son els unics que fins ara han lluitat perque a Taradell les coses puguin canviar. Ja n'hi ha prou de personatges com tu que no sabeu fer res mes que despotricar dels d'ERC
| |
| Re: Taradell | 05/05/2011 - 19:16:47 | |
| Nom: Taradell
On es el teu programa......menys parlar malament d'ERC i més parlar del propi.
Mal va si així pretens
pactar
| |
| Re: Taradell | 05/05/2011 - 22:42:13 | |
| Nom: Si i Si
Jo soc de Si i de manipulat....res de res, això ho escrius tu. Ha de ser molt for tenir clar que " manipulen als demes" i no adonar-se que la manilada és una mateixa...la vida es així. La estrategia de Si es absolutament neta.
| |
|
|