Fòrum Pobles

TEMA: Taradell
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  

Re: Taradell21/01/2012 - 20:12:04
Nom: propietari

escolta alcalde Verdaguer,com penses fer-ho per arreglar la puja de l'IBI que ara a apujat el govern Rajoy amb el que as apujat tu aquests anys, pense que si ficas les dues pujes sera molt l'aument total,perque no fas com altres pobles que ho an arreglat una mica per no ser tant perjudicial amb temps de tanta Crisi

Respondre  

Bar CAN COSTA23/01/2012 - 19:08:16
Nom: marc F

Estic fart del tracte dispensat per la gent que porta el bar de Can Costa. És la tercera vegada que vaig a veure el futbol i diuen o fan veure que no tenen taules quan hi ha almenys 5 o 6 reservades amb un paper (sense cap nom). L’increïble del cas és que vaig poder veure un partit des de 15 metres de la pantalla i en tot el partit es van quedar encara 3 taules buides!!!! Com s’explica això? Molt fàcil, resulta que el responsable del bar reserva tot un conjunt de taules (les més bones) i les va repartint segons a ells l’interessa (coneguts, clients habituals, tipus de gent...) em sembla una falta de respecta els altres ciutadans de taradell. Gràcies i perdoneu el rotllo però no sabia on fer la meva critica.

Respondre  

Re: Taradell26/01/2012 - 12:27:57
Nom: Manel

Hola Marc dius que estás fart d'anar a el bar de can costa a veure el barça i sempre estan ocupades les taules ,dons jo soc un dels clients que faig la reserva cada setmana per telefon als responsables del bar per no trobarme sense taula ,dons es de lógica que tots volem la millor situació i per aixó es bó fer l'encárrec previ,no creus que qui té el problema ets tú, que si dius que es la tercera vegada, no fagis com tots de fer l'encarrec? o creus que arrivarás allá a l'hora del partit i podrás escollir? dons a tot arreu ha de seguir un ordre i crec que l'encarrec es lo millor, visca el barça.

Respondre  

Re: Taradell02/02/2012 - 23:15:51
Nom: bar públic

és un bar públic i municipal. Ho diu en algún lloc que s'hagi de reservar taula per veure el partit? si el bar fos seu que faci el que vulgui, però el bar no és seu, és de l'ajuntament i per tant les normes han de ser iguals per a tothom. Amb les coses dels altres no es poden fer preferències.

Respondre  

Re: Taradell19/02/2012 - 08:17:30
Nom: contribuen del IBI

un Company que va asistir al ple de l'ajuntament de Taradell d'aquesta setmana,resulta que amb l'aument del IBI del govern i l'ajuntament del Poble puja un 17'5 per cent dons al beure que era molt gran l'aument no mes s'han dedicat a donar una bonificacio als contribuiens que pagan per Bancs o Caixes,ara el que paguen normalment particular els rebuts ells als Bancs o Caixes dons aquests no,jo pregunto que no son bons els Diners pagats d'aquesta manera,e veu que de moment NO,tambe els regidors d'ERC,PXC,IC,tots a favor de CIU tot plegat es llastimos com defensant el Poble

Respondre  

Re: Tanatori de Taradell06/03/2012 - 20:41:13
Nom: Jofre

Aquest passat diumenge vaig assistir a un enterrament d'una noia de Viladrau al tanatori de Taradell- lloc on ens pertoca -,i l'acte que va fer-s'hi - trist i emotiu, més i tot per les circumstàncies esdevingudes - va ser multitudinari. El dia abans, ja ens vàrem quedar de pedra en comprovar que no existia un sol endoll en la sala on s'havia de celebrar l'acte i que per a l'aparell de megafonia que es volia preparar calia anar a buscar l'endoll dins de l'altra sala, on es reben les visites, més o menys a uns quinze o vint metres. És veritat que vàrem descobrir que aixecant una trampeta de darrere del "púlpit" hi havien els fils... però sense empalmar enlloc.
Algú ens va assegurar que les instal·lacions feia uns deu o onze anys que s'havien inaugurat.
Jo em pregunto: "Tant costa d'empalmar un trist endoll? De qui és la culpa d'aquesta deixadesa, després de tants anys? Que s'arruïnarà algun estament, perquè estem en una mala època i cal un control de despeses? "
En moments com aquells - tristos - crec que la família necessita trobar facilitats i no entrebancs.
Ignoro si algú va rebutjar les cadires i bancs que el dissabte se'ns havien promès, perquè la gent no hagués d'estar-se dreta a fora.
De vegades les solucions als problemes no vénen condicionades a grans despeses.

Respondre  

taradell09/04/2012 - 16:25:04
Nom: reflexio

he llegit al Taradell bloc que hi ha cert malestar amb les gamberrrades a Taradell .em fa una mica de pena la gent que encara culpa als peons del sistema, no hi ha res que piti a l'hora , pero , la culpa es del primer que es veu pel carrer,voleu dir que no seria mes idoni donar la culpa . primer,als politics, que son els que fan les lleis toves , y despres al sistema judicial que encara les estova mes?no calen mil policies , el que en cal es un , y si aquest trova un delicuent , que tot el pes d'una llei justa li caigi a sobre, mentres que aixo no sigui aixi , prendrem paciencia..............

Respondre  

Re: Taradell09/04/2012 - 20:41:51
Nom: anonim

molt ben dit noi comparteixo....

Respondre  

Re: Taradell08/05/2012 - 17:39:57
Nom: TARADELLENCA

ES COMENTA PER EL POBLE QUE ELS RESPONSABLES DEL CAFÈ DE CAN COSTA PLEGUEN,ALGÙ PODRIA DIR EL PERQUÈ DESPRÈS DE MOLTS ANYS?

Respondre  

FESTES CAN COSTA27/05/2012 - 23:15:51
Nom: Mcr

Bona nit, voldria aprofitar aquest medi per expressar el malestar d’alguns veïns del carrer Catalunya i voltants per les festes de Can Costa. El passat dissabte es va celebrar l’última festa i el panorama del carrer durant les festes era terrorífic: nens bevent alcohol el mig del carrer, joves fumant porros, grups de persones saltant a dins la guarderia, altres a dins els jardins dels veïns a fer les necessitats...durant la nit, si no és suficient la música de Can costa, s’ha de sumar la música dels cotxes a tot volum, els crits, les baralles.... El mati què dir? La imatge d’ampolles de vidre trencades, pixats per tot arreu, vòmits a les voreres, ....jo em pregunto: és normal que un municipi com Taradell es permetin aquest tipus de festes el centre del poble? No seria més lògic tenir un local a les afores perquè els joves puguin disfrutar sense molestar els veïns? No és normal que en aquest tipus de festes hi hagi més presència policial?
Gràcies

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: