TEMA: Taradell
| Re: Taradell | 08/09/2010 - 15:46:06 | |
| Nom: Pregunta
Al Facebook de Solidaritat de taradell, he vist molta gent d'Esquerra Taradell, o millor dit gent que fins fa poc eren d'Esquerra. Ha pasat alguna cosa ?
| |
| Re: Taradell | 09/09/2010 - 17:31:15 | |
| Nom: Maria
I si els hi preguntes a ells?
| |
| Re: Taradell | 10/09/2010 - 22:54:36 | |
| Nom: DOLO
Algu amb pot dir qui controla la ocupacio de la via publica. No entec que un divendres al mati, siguen viguilia de festa, es permet ocopar la via publica sensa haver posar cap senyal de pohibrit aparcar amb una antelacio d al menys 24 hores. El lloc carrer LA VILA aparcaments zona blava devant la bustia de correos.
| |
| Re: Taradell | 18/09/2010 - 16:21:12 | |
| Nom: miquel
DOLO jo tambe estic amb,a veure qui es cuida de la via publica,jo crec que el municipals fan ven poca cosa,perque, dons si el REGIDOR de les vies publiques i la circulacio no es cuidan de res, ni fa res,perdò, si que fa, pero de JARDINER dons els de sota tambe fan el mateix, mirar de cobrar al cap del MES
| |
| Re: Taradell | 29/09/2010 - 15:22:03 | |
| Nom: jomateix
Algú sap quan arribarà el gas a Motrodon?
| |
| Re: Taradell | 29/09/2010 - 21:18:59 | |
| Nom: pere
si arribara quant les vacas dels pagesos engeguin pets pel carrer
| |
| Re: Taradell | 10/11/2010 - 14:52:05 | |
| Nom: vei
els Veins tenim de pagar per arreglar el Carrer de la Vila de Taradell aixo ho veig correcte,ara mols Carrers s'han arreglat de franc amb llocs que son Torres i tenen mes diners que nosaltres,tambe es trist que dos Veins del Carrer pasin casa per casa dien que no paguem les obres del Carrer,quant ells no tenen cap problema per pagar les obres com nosaltres.
| |
| Re: Taradell | 08/01/2011 - 12:08:05 | |
| Nom: Usuari Biblioteca
A la biblioteca de Taradell no es pot entrar de la calor que fa. Algú em pot explicar perque hem de suar els usuaris que hi anem a estudiar?
| |
| Re: Taradell | 03/02/2011 - 18:49:20 | |
| Nom: Maria
Com es presenten les municipals? algu sap quins partits es presenten? els mateixos de sempre?
Algu sap alguna cosa?
| |
| Re: Taradell | 04/02/2011 - 10:42:12 | |
| Nom: Jordi
Encara no se sap ben bé, però si Convergència es torna a presentar el Sr. Verdaguer, ja és pot anar despedint de la majoria absoluta perquè hi ha molta gent emprenyada amb aquest alcalde, ja que només té els ordinadors, la biblioteca i poca cosa més al cap. Els veins ens té ven oblidats !
Jo sóc Convergent des de sempre i crec que en Mumany va ser un bon alcalde. Ara seria l'hora del relleu d'en Lluís, el Millor: en Jordi Molist o la Rosa Papell.
Per anar a la llista, s'hauria de buscar gent jove i implicada a les entitats del poble.
Salut
| |
|
|