TEMA: Taradell
| Re: Taradell | 23/06/2011 - 11:31:09 | |
| Nom: taradellenca preocupada
ja tornem a tenir el torment dels patars aqui a Taradell de la vebena de sant juan,espero que amb el nou ajuntament junt amb els municipals actuin mes que l'any pasat que es baren xaifar i trencar vidres,payns,busties persianes etc.i de moment fins ara res de res de part de les autoritats i municipals,espero que aquest any tot sigui mes controlat normal i correcte gracies per endevant.
| |
| Re: Taradell | 26/06/2011 - 22:39:41 | |
| Nom: Per la Taradellenca preocupada...
Hola Taradellenca preocupada,
en sembla que aquest any han fet una bona feina, els municipals i Protecció Civil, per lo que m'han explicat van muntar un macro dispositiu on hi havia una patrulla de Mossos, una de Municipals i 5 de Protecció Civil.
I va haver la tipica bustia, el vidre de l'autocar, algun vidre patat però ni caixers, ni samafors, ni moltes busties, ni molts vindres, ni IES Taradell, ni biblioteca... en Fi, jo crec van fer molt bona feina !
Felicitats
Ma Rosa.
| |
| Re: Taradell | 27/06/2011 - 15:20:28 | |
| Nom: JPK
Algú em pot explicar com està el tema de la policia de taradell? Quans en tenim? Son policies o vigilants?
| |
| Re: Taradell | 29/06/2011 - 23:02:59 | |
| Nom: tardellenca
Taradell te actualment 8 agents auxiliars municipals dels quals 4 son funcionaris i 2 dels quals tenen la titulacio de agents municipals ja que varen aprovar el curs realitzat a la escola de policia de mollet durant la promocio del 92.Els altres 4 agents son funcionaris interins,
| |
| Re: Taradell | 30/06/2011 - 16:02:29 | |
Em sembla molt trist que només 2 agents tinguin el “títol”, aquestes coses es noten en cas de problemes…A més 8 policies per tot Taradell em sembla realment molts pocs efectius per cobrir les necessitats del nostre municipi adequadament.
| |
| Re: Taradell | 01/07/2011 - 09:46:29 | |
Be en nomes 48 hores ja hi han hagut canvis en la plantilla del agents auxiliars, hi ha 1 altre persona contractada per fer la suplencies de las vacances d estiu, tambe es bo que se sapiga que actualmet hi ha 3 agents que estan de baixa per diferens motius,cosa que provoca que siguin molt complicats els horaris de feina dels altres agents fins itot no poguer fer festa si algu ha d asistir a alguna festa familiar. Tambe seria bo que els tardellencs parlesin amb els agents demanan per la seva situacio laboral ja que tots hi tenin dret a saber amb quin ambien treballan ,al final tots som el que paguem els sous de tots els que traballen a l ajuntament
| |
| Re: Taradell | 02/07/2011 - 17:28:02 | |
| Nom: taradellenc observador
jo crec que els problemas del municipals a taradell ve de molt lluny quant era al mando de la Carme Ausio i l'alcalde era en Munmany des de aquella epoca an funcionat de cualsevol manera i tots emprenyats i crec que encara no sa solucionat de cap manera ja seria hora que tots fosin titulats i servisin per fer les coses be quant surten els problemas,i cobresin el que els toca i no que no mes els diner serveixin pel sou de l'alcalde
| |
| Re: Taradell | 03/07/2011 - 17:56:02 | |
Estic totalment d'acord tardellec observador , si aquestas persones treballesin amb tots els seus drets reconaguts profesionalment ,respectan hores de descans,i poguer compaginar vida familiar i vida laboral i sobra tot que l' ajuntament deixes clar quines son les sevas tasques a fer ja que molte gent no sap que son AGENTS AUXILIARS MUNICIPALS i no AGENTS MUNICIPALS ja que hi ha molte diferencia entre les dues categories i ells no poden fer tasques que no els pertoquen si son competencia d'altres cossos de seguretat .Pel que se i he pogut observar hi ha auxiliars que fan la feina que els corespont,hi per cert motl ben feta i amb tota correccio, pero ni ha d' altres que fan molmes de lo que els pertoca i aqui es quant comencen els problemas de cara a la gent del poble perque els que actuan correctament son els mal vistos iels que fan mes del conte sen porten totes les floretas .Crec que la solusio passaria per fer un curs a tots explican quines son les sevas funcions ja que aixi potse l ajuntament s'estalviaria algun disgust qualsevol dia ja que a la llarga algun es ficara en un embolic per fer lo que no ha de fer. Els que han fet el curs ha mollet crec que ja ho tenen clar quins son els seus deures i obligacions amb els tardellencs .Espero pel be del poble que aquets problema se solucioni aviat
| |
| Re: Taradell | 04/07/2011 - 22:20:03 | |
| Nom: marc V
Han de ser policies de veritat, els problemes no es solucionen sense baixar del cotxe...ejem... jo no em sento segur en el meu poble.
| |
| Re: Taradell | 08/07/2011 - 23:17:38 | |
amb el nou cotxe de policia, si han de mantenir una persecució anem arerglats...jejeje quin ridicul
| |
|
|