TEMA: Taradell
| Re: Taradell | 19/07/2010 - 08:42:12 | |
| Nom: observador
no se perque serveix tan de votar per la independencia de Catalunya, aqui a Taradell,si al cap i la fi som mes espanyols que mai, l'ajuntament governat per CIU munta festas amb el conjunt de pobles d'espanya,que potser Enpanya us donara els diners de la picina nova aturada per culpa de l'ajuntament d'en mumany,i sapiguen que aixo pasaria per comensar-la habans d'hora,Taradell t'he el que es mereix i punt.
| |
| Re: Taradell | 26/07/2010 - 16:31:04 | |
| Nom: Soliraditat
Algú sap si al final a Taradell es fara el grup local de Solidaritat Catalana per la Independència ?
| |
| Re: Taradell | 04/08/2010 - 10:29:11 | |
| Nom: jaume
algu em podria dir si per la festa major de taradell es fara teatre i quin grup la fara i el titol de la funcio gracies.
| |
| Re: Taradell | 13/08/2010 - 12:11:13 | |
| Nom: LAURA
El grup de Solidariat Catalana ja està constitït a Taradell. Estem molt contents , som ja unes 50 persones !!! animo a tota la gent del poble que va participar al referèndum i té ganes de treballar pel país que s'apunti. Per més informació podeu mirar pel facebook (solidaritat catalana (delegació local de Taradell)on hi trobareu una adreça de correu per rebre qualsevol informació o apuntar-vos.VISCA CATALUNYA LLIURE !
| |
| Re: Taradell | 21/08/2010 - 17:13:44 | |
| Nom: jaume
Referent al birracrucis de Taradell, voldria dir que no esta ve que l'ajuntament s'en desentengui dien que ells no an donat `permis i n'hi volen dir qui son els responsables de la festa, jo crec que el poble es mereix mes respecta, ja que els barem votar a ells, amagar el cap a sota l'ala no es bo, jo crec que anul-larla seria pitjor, ja que una cosa prohibida es mes desitjada, tambe seria bo que duran el recorregut i hagues un cotxe dels mossos o policia local seguinla de a prop, tambe seria bo que es fiquesin waters a la bora dels bars perque no fesin les feines al carrer com fan, i al final en comtes de donar quintos de vidre que donguesin llaunes al meyns no hi hauria tanta trencadissa pels carrers.
| |
| Re: Taradell | 22/08/2010 - 22:13:22 | |
| Nom: Visitant.
Bon dia Jaume.
Sóc una persona, que molts van asssitir a l'acte del Birracrucis, no parlarem d'una cosa tant evident com la trencadissa provacada pels centenars d'ampolles de cervesa que hi ha per terra.
el que si que podem comentar, com es possible que en una plaça on hi ha contenidor de vidre estigui plena d'ampolles per terra? Exceptuant els companys/es d'un servidor i algun altre. Alguna vegada per què els i deiem que ho llencecin al contenidor.
- En primer lloc, per què hi ha molta gent jove, que no te cap respecte i que a mes es porta les seves begudes.
- La gent, la que ha begut molt, poc o gens com a norma general no tenim consciència real del perill que té, no només per la nostre pell, et pots tallar, donar un cop, sinó pels que porten cotxe i per últim i no per això menys important, la no reutilització del vidre degut a que no s'ha dipositat a on tocava.
- També, la capacitat de les persones que beuen a saber parar just abans de descontrolar-se. Aquest fet va lligat amb una sèrie de valors com el respecte per un mateix i els altres, ser conscient que una ampolla de vidre al carrer pot arribar a ser molt perillosa. I això, malauradament no es una cosa que es pugui adquirir amb l'edat, primer: Un mateix, i sobretot l'entorn que no tingui por a dir les coses.
- Canviar la perspectiva que només anant borratxo t'ho passes bé, amb poques cerveses també. Fins i tot sere.
Es un treball personal, per arribar a que altre gent sigui conscient dels problemes que tenim. En aquest cas, la mala imatge que fa els carrers plens d'ampolles, amb els perills que comporta.
Sinó s'aconsegueix això, passarà com molts actes que s'hauràn de suspendre, i això es molt més difícil d'explicar i sobretot d'entendre per els participants.
Només es una reflexió d'un participant de l'acte, que en tot moment va dipositar les seves ampolles i la d'alguns carrers per evitar desgràcies. Que portava cotxe i que en el moment de tornar a casa anava ben sere. I que durant tot el recorregut s'ho va passar molt bé.
| |
| Re: Taradell | 22/08/2010 - 22:17:49 | |
| Nom: erik
totalment d'acord, tot queda fastigos, l'ajuntament tela...la indiferencia...ni un control d'alcolemia, cap policia enlloc...per flipar. Qui pagarà els gastos de la neteja dels carrers?
| |
| Re: Taradell | 23/08/2010 - 10:48:46 | |
| Nom: Visitant.
Bon dia Erik.
No se si estas d'acord amb el que deia en Jaume, el que deia jo o en tots dos. En tot cas amplio la reflexió.
No podem focalitzar el que fan milers de persones, la majoria ja tenen més de divuit anys en l'organització o l'ajuntament. Tothom té la seva part de culpa, falta que entre tots ens n'adonem i hi posem remei.
O es que el govern de molts països tenen la culpa que les mafies venguin armes a les bandes dels seus països. O els civils de molts indrets del món la culpa que hi hagi mines antipersones escampades en els territoris. Siguem coherents, es molt fàcil qüestionar qualsevol cosa, i molt difícil donar el propi punt de vista per posar-hi remei.
Pel que fa a l'ajuntament desconec el tema, pel fet de que no sóc del poble i només vaig venir a la festa com a participant. En tot cas una solució podria ser, durant tot l'any tallers (ho el nom que més agradi) sobre el consum responsable d'alcohol, el que comporta deixar el vidre pels carrers, remarcar la importància de deixar-ho al contenidor corresponent. I les conseqüències que comportaria sinó s'aconseguís, i a veure que passa en l'edició següent. Així tota la població seria conscient de la situació i tindria temps per conscienciar en els seus entorns mes propers.
Referent als controls d'alcohòlemia, personalment no tinc cap problema que n'hi hagi, quan agafo el cotxe vaig sere. Ara ve, aquella nit a la rotonda per anar a Tona hi havia un control del mossos d'esquadra. Que per altre banda no faria falta si es fes un treball diari de conscienciar als conductors i conductores que l'alcohol i conduir un vehicle es perillós. (Curiòs que molta gent estigui a favor dels controls d'alcohòlemia, quan seria molt fàcil si la gent estiguès preparada i no begues quan haguès de conduir un vehicle.
Espero que aquesta reflexió arribi a molta gent i que encara que sigui poca gent i pensi i actuï.
| |
| parking al carrer | 30/08/2010 - 13:38:37 | |
| Nom: autocton
Hola, no sé si és la meva impressió però els carrers de taradell s’han convertit en els parkings privats de molta gent. Per exemple a l’entrada del polígon del Vivet la imatge de camions aparcats molts dies a la tarda és tremenda. Autocaravanes aparcades tot l’any davant la casa dels propietaris dificultant el pas de vehicles de grans dimensions...no sé penso que hauríem de ser més educats en aquest sentit i habilitar zones per aparcar els camions i que cada persona sigui responsable dels vehicles que no utilitza habitualment.
| |
| Re: Taradell | 31/08/2010 - 22:36:38 | |
| Nom: DOLO
ELS CARRERS DE TARADELL JA FA MOLT DE TEMPS QUE SON PARKINS GRATUITS PER MOLTA GENT.LA PERSONA QUE TE VEHICLE I NO TE UNA PLACE DE GARATGE ,EN ALGUN LLOC HA DE DEIXAR EL VEHICLE,EL PITJO SON AQUELLS, QUE VIUEN EN UN CARRER HI DEIXAN EL VEHICLE EN UN ALTRE CARRER, DAVANT DE ALGUNA CASA, SENSA MOUREL DURANT SETMANES, PERO EL DIA QUE ES TROBEN EL VEHICLE RATLLAT, LLAVORS ES QUEIXAN ,COM TAMBE ES QUEIXAN QUANT L AJUNTAMEN PINTA ZONES BLAVES O AUMENTAN ELS IMPOSTOS.A CASA MEVA HI HA MES VEHICLES DELS QUE QUEBEN AL GARATGE I LA SOLUCIO HA ESTAT PAGAR LLOGER A DIFERNTS LLOCS.ESPERO QUE ALGUN DIA,L IDEA QUE JA FA TEMPS EN VOLTA PEL MEU CAP,NO LA TINGUI ALGUN ALT CARREG DE L AJUNTAMENT,PERQUE SI FOS AIXI US ASEGURO QUE PAGARIAN JUSTOS PER PECADORS
| |
|
|