TEMA: Seva
| Re: Seva | 19/01/2012 - 08:02:02 | |
| Nom: Un de Seva
La de la Cup no plega pels seus interesos, ara el
programa electoral no el compleix, no son las asambleas participativas dels veins per pendre decisions, perque per apujar els impostos mes aviat han intentat que els veins no sapiguessin massa
| |
| Re: Seva | 19/01/2012 - 09:36:41 | |
| Nom: Sóc votant de CIU
Aquestes ultimes eleccions vaig votar CIU, són els meus ideals però les coses s'han de dir pel seu nom, tenia un problema molt senzill de solucionar que l'antic equip de govern en concret el regidor d'urbanisme ( Xavier R.) no m'havien solucionat en més d'un any ja que al·legava cada vegada que ho havia de parlar amb l'alcalde, ara fa quinze dies vaig anar a l'Ajuntament i amb una reunió de 20 minuts amb el regidor d'urbanisme i l'arquitecte ho van solucionar, l'alcalde ( l'Eric Vila ) va entrar se li va exposar el tema i després de jo fer una instància amb una setmana ja estava. En el meu cas tinc clar que la incompetència estava en l'antic equip de govern i que s'actuava segons qui eres o els interessos que hi havia.
R.S
| |
| Re: Seva | 19/01/2012 - 11:46:19 | |
| Nom: per Balenyà independent
Desde de Seva i amb tot el respecte, si voleu ser independents, no hi haurà millor moment de fer-ho que ara, que l´alcalde és de Balenyà, perquè ningú ho demana ara? perquè no apareixen pintades enlloc ja? de cop i volta no queden independentistes rurals a balenyà....
O és que ara que hi van els vostres interessos ja tot està perfecte? llavors no critiqueu tan perquè en el fons sou ben iguals tots, sigueu de Seva o Balenyà, tothom busca una cadira pel seu pròpi cul, i un cop la tenen els ideals s´esfumen.
| |
| Re: Seva | 19/01/2012 - 15:40:09 | |
| Nom: SEVA-BALENYA
Deixant a part el sentiment de pentinença de cadascú, el que és important i ens efecta a tots, és el notable increment de les despeses de l'ajuntament.
Fins ara per exemple les taxes i tributs municipals es gestionava el cobrament des de l'equip administratiu de l'ajuntament, ara per contra s'ha delegat a diputació, representant una despesa extra i innecessària de 21000euros anuals.
Cada desició política que fins al moment s'ha pres, ha suposat un increment de preu a pagar respecte a la gestió anterior.
Si tenim en conte que a l'ajuntament no hi ha un arbre que faci euros......Ja ho anirem trobant els ciutadans.
| |
| Per el votant de CIU | 19/01/2012 - 20:02:42 | |
| Nom: Un de CIU
També soc votant de CIU, el que expliques en tema
D´Urbanisme, que l´anterior regidor ( Xavier R.)
no et dongues solució, vol dir clarament el que molts veins en sabem, en Palmarola era "L´UNIC" que decidia, no per falta de capacitat de la resta de regidors(que en el cas d´algú potser) si no perque era "L´AMO" i no permetia que
ningú el pogues fer hombra
| |
| Re: Seva | 26/01/2012 - 16:39:17 | |
| Nom: osonenc
A la nova web també haurien de revisar l'apartat de la descripció del municipi. Concretament a l'apartat del clima de Seva posa que a l'hivern les temperatures estan entre 12-14 graus, més alta que la mitja de Barcelona ciutat a gener!! No se pas d'on ho han tret això, per mi que van copiar-ho malament perquè això és aproximadament la temperatura mitja ANUAL de la comarca.Després posa que es pot baixar fins a -10 a l'hivern i superar els 30 a l'estiu, vaja que està bastant mal explicat..
| |
| Re: Seva | 07/02/2012 - 10:16:18 | |
| Nom: ajuntament 2.0
Moltes recomenacions a la població, per fulletos,twiter, etc, però ells no deuen haver trobat l'aplicació per l'Iphone corportatiu per obrir les aixetes dels consultoris.
| |
| Re: Seva | 08/02/2012 - 11:02:31 | |
| Nom: ajuntament 2.1
"Qui avisa no es traïdor" o això es deia. L'ajuntament ha avisat molt sobre el tema de les glaçades, que si deixar aigua corrent, que si guardar l'aigua, etc. Però si ells no fan cas dels seus propis consells faran cas de la gent del poble?
Algú de l'quip de gobern hauria de passejar-se pel poble per veure com està i quines coses manquen i no esperar que la gent vagi a l'ajuntament o esperar emails de la gent.
Recordo : L'ajuntament està el servei del poble i no el poble al servei de l'ajuntament. Si mes no el poble haurà de cobrar impostos per la feina que no fa l'ajuntament.
| |
| Re: Seva | 09/02/2012 - 10:19:51 | |
| Nom: un de urbanitzacions
Bè no sols van malament les coses al nucli urbá de Seva i/o S. Miquel de Balenya. A l' Urbanització de l'Montanyà, que per cert els que vivim aquí, mal i pesi a alguns, també som de Seva i també pagem impostos com tot-hom, els carrers que no son el principal es troben decorats amb bosses de deixalles que alguns incivics "domingueros" deixen allá on els i peta, aixó que hara las àreas d'aportació son obertas.....?? peró bè a lo que anava l'Ajuntament com que deu pensà que som ciutadasn de tercera i/o quarta dons ho deixa tal i com està, poder deuen estar esperant un miracle.... que els que vivim carreguem al nostre cotxe les deixalles i les portem a les àreas.... que desapareguim per "arte de birli birloque" o quelcom altre, si es aixi ¿ens pagaran la feina feta? per que jo pago la recollida d'escombraries i neteja de carrers. Una pregunta mes entre moltes altres que sem passen pel cap, algun treballador de l'ajuntament i/o carrec polític es pasejar per el poble i urbanitzacions per detectar les necessitats o mançances?? o tal vegada s'ha d'enviar un mail cada vegade que algú vegui quelcom???......Diria que tan regidors com l'alcalde s'han de guanyar el sou que cobren i que paguem nosaltres, i no tan sols estan als seus despatxos amb el cul apoltregat i calentons.
Quina vergonya senyors...... La política pels politics que quan s'aposenten ja ho tenen tot fet, i a viure "del momio" que son quatre dies i tres ja han passat, i al veïns que ens donguin...... a pagar i a callar.
Dons no..... no vull callar haviam si es guanyen el sou que JO ELS HI PAGO d'una vegada..... JA ESTA BÉ....es la nstre obligació SANEJAR TAMBE A ELS POLITICS.... EXIGIR....CONTROLAR I NO ACLUCAR EL CAP SOTA L'ALA
| |
| Re: Seva | 09/02/2012 - 11:43:26 | |
| Nom: per 2.1
A Seva i manquen les coses que durant 32 anys no va fer en Palmarola i dic en Palmarola perque els altres no hi pintaven res.
Dir que ara alemenys et reben i et solucionen els problemes ja vaig dir i ho torno a dir que un problema que tenia de feia temps en Rierola no va sol·lucionar-lo perque deia que ho hava de parlar amb en Palmarola i ara amb poc temps ho he aconseguit.
Si us plau no siguem ignorants, fa poc temps que governen i ja ho fan milor que els altres. Són plurals i coherents, ah i voto CIU
| |
|
|