TEMA: Seva
| Re: Seva | 06/11/2011 - 22:07:03 | |
| Nom: JO
Com diuen els castellans " no pidais peras al olmo "
que la regidora de la Cup treballi seriosament no
es possible, ningú que no es serios pot treballar seriossament, i, aquesta regidora nomes te interes
en fer proselitisme sindical i de partit, per el seu propi benefici
| |
| Re: Seva | 07/11/2011 - 07:58:24 | |
| Nom: Finestra
M'ha semblat realment curios, que una setmana abans que m'arribés la Finestra a casa al nucli antic, la vaig llegir a Balenyà i no deia res de la programació a la polivalent. s'han fet dues edicions??
Quan es dignin a ser el transparents que deien i publiquin el cost d'aquesta propaganda institucinal, hi sumaran aquesta edició extra?
| |
| Re: Seva | 07/11/2011 - 10:47:45 | |
| Nom: aquell
La que diu "en certa manera si que hi ha arribat"......jajajajajajajajajajajajajaja
| |
| Re: Seva | 07/11/2011 - 11:06:13 | |
| Nom: taxes
Què s'entén per petit comerç, aquell que només ven, o també els que elaboren productes. Perquè rebaixar un 15% la taxa d'escombraries a qui en crea més,deu ni do, no?
O potser es tracta d'algun tipus de favoritisme encobert?
| |
| Re: Seva | 07/11/2011 - 18:17:40 | |
| Nom: independència
Com és que encara no sóm amb els municipis que treballen activament per l'independècia?
no em vull pas creure que és per no incomodar els dos regidors del PSOE!!! no fos cas!!
| |
| Finestra | 07/11/2011 - 20:05:14 | |
| Nom: Un de Seva
si realment han fet dues ediciones, el no que tenen
es vergonya per malbaratar d´aquesta manera els diners dels veins, peró es clar el seu sou si que el cobren, suposo que per poguer continuar cobrant,
ens apujen l´impost de la vivenda un 8% no está mal-lament, sobretot per els parats i els pensionistes
| |
| Re: Seva | 08/11/2011 - 21:03:04 | |
| Nom: Ple
Algu que hi hagi asistit pot informar del contingut dels plens, a la eterna inacabada pagina web de l´ajuntament nomes hi ha penjat el de juny i juliol.
Es va aclarir alguna cosa a l´ultim ple sobre els rebuts de l´aigua? sobre els cost de la finestra i perque no arriba a tots el ciutadans? sobre que pensen fer amb la polivalent si tenirla tancada o programar alguna cosa? perque tots els actes mal anomenats culturals tenen rerafons politic? etc..etc..etc...
Recordo que a les primeres pagines d´aquest forum hi havia molta gent defensant el nou equip, en canvi ara no diuen ni mu, podem suposar que aquest nou govern no és una decepció nomes pels que no els hem votat, sino tambe pels que ho han fet.
Aquest poble esta mes separat i mort que mai, tanta participacio i transparencia que van prometre, pero clar ells ja tenen el cul asegurat ara.
| |
| Per Ple | 10/11/2011 - 19:45:14 | |
| Nom: JO
Tens tota la raó, sembla que els que els van votar
els hi façi una mica de vergonya participar,
em recordan en Lluis llac (en el seu comiat a Verges
va admetra que li feia vergonya la forma de governar del Tripartit) com que aquí també en tenim un de
TRIPERDEDORS deu se aixo
| |
| Re: Seva | 11/11/2011 - 10:33:04 | |
| Nom: semàntica
El nou ajuntament i les trampes contables.
A la finestra quan parlen de rebaixes de taxes als comerços parlen d'un 15%,però quan parlen d'incrementar l'IBI ho fan amb decimals, clar sembla un increment mínim, però la realitat és el 8% d'augment.Si senyor, si aquesta és la transparència que promentien......
| |
| Re: Seva | 11/11/2011 - 12:04:28 | |
| Nom: encerts
Com a encert sel's hi podria reconèixer d'ampliar l'escola a la Polivalent, però és clar, si no hi hagués hagut la polivalent tant criticada per gran, el que tindriem serien barracots.
| |
|
|