TEMA: Seva
| Re: Seva | 10/02/2011 - 15:52:10 | |
| Nom: CUO
Pel que tinc entès i segur que no vaig mal encaminat són un grup de gent competent que miren pel bé de tots sense afany de poder sino que volen estar al servei dels ciutadans. Que consti que no sóc del grup.
| |
| Re: Seva | 10/02/2011 - 20:21:04 | |
| Nom: gabriel
Estic d'acord amb el que diu l'enric, tindria que ser, més democratic, 2 legislatures i prou.Com podem saber si es el millor alcalde per Seva, sino em tingut cap altre amb tota la democracia per poder comparar.....i aixo vol dir desde 1979!!!
| |
| Re: Seva | 11/02/2011 - 07:01:23 | |
| Nom: pregunta
Avui dia 11, Oriol Pujol beneeix Josep Suriñach com a nou cap de llista de CiU a Manlleu. xp no ho fa també amb el Sr. Palmarola.??????
resposta, ningú te pebrots.
| |
| Re: Seva | 11/02/2011 - 10:17:58 | |
| Nom: CUP
CUP: Candidatura d'Unitat Popular.
Poble a poble cap a la independència!
| |
| Re: Seva | 11/02/2011 - 17:14:19 | |
| Nom: PUNKIE
Hosni Mubarak ha dimitit............... Algú ho havia de dir.
| |
| Re: Seva | 11/02/2011 - 18:37:46 | |
| Nom: de seva
que en Palmerola es presenti d'independent i els altres amb CIU i tot solucionat.
El que no pot fer es no deixar presentar a gent preparada pel seu ego i voluntat de governar per vida el poble
| |
| Re: Seva | 12/02/2011 - 07:21:26 | |
| Nom: ?independent¿
Estic d'acord, ja ha canviat tantes vegades de camisa , però la gent del partit te pànic,? xq no fam una votació ¿ ,veurem qui s’atreveix anar a la seva llista amb dignitat , joves no volgeu anar amb la seva llista.
| |
| Re: Seva | 14/02/2011 - 12:14:02 | |
| Nom: Joves No Catalans
Ben be que us heu apuntat a la llista de Vic ocupant un dels millors numeros, i anar acaparant càrrecs que aixó si que en saberu els de la JNC.
| |
| Re: Seva | 15/02/2011 - 10:42:22 | |
| Nom: gabriel
Va dir la pasada legislatura que eran les ultimes eleccions que es presentava....
Va dir que plegaria 1 any avans, per preparar el seu relleu....
Va publicar el 9 Nou, una entrevista que plegava..
Va dir que per la festa dels avis 2010,marxaria...
Pero el seu EGO, no el el deixa marxar i es torna a presentar...
Tenen gent de CIU al poble ben preparada,
gent que ho faria be, gent que es condemnada a la seva l'ombra.
SRS DE CIU OSONA ON SOM? Vinguin a arropar al Sr.Palmarola com van fer amb el candidat de CIU a la alcaldia de Manlleu,Sr.Suriñach, on van anar els pesos pesants de CIU OSONA ,com el diputat i alcalde de Vic Sr,Josep M.Vila d'Abadal i el secretari general adjunt de CIU,Sr.Oriol Pujol.
Necesitem, volem sentir la seva opinio en tot aixo i tenim dret i vostes obligacio amb nosaltres els votans, perque quan ens demanan anar a sopars de partit, a mitings o a les urnes nosaltres i som i ara on son vostes.....????
| |
| Re: Seva | 16/02/2011 - 07:25:15 | |
| Nom: nou vingut
Soc un dels nou vinguts i l'alcalde cau ve al primer moment, xerra molt, tot perfecte, promet, promet pero desprès fa el que vol, voleu dir que no fa massa temps que esta remenant las cireres, potser val la pena fer un canvi radical, i començar a fer neteja NO, i l’oposició ha de treballar mes, amb claredat i aportant noves idees, això de sempre dir NO a tot tampoc si val.
| |
|
|