TEMA: Seva
| Re: ple municipal | 13/09/2011 - 21:42:45 | |
| Nom: jo
Sembla que els simpatizants de l´actual equip de govern tenen molta facilitat de dir mentider
a tothom potser hi eras i no et vas enterar de res
no ni ha mes sord que qui no vol escoltar, per que no sou una mica mes personas i admeteu la veritat¿¿¿¿¿¿¿ a no que es mentida ??????
| |
| Re: Seva | 13/09/2011 - 22:39:56 | |
| Nom: per ple2
justifica-ho doncs
| |
| Re: Seva | 14/09/2011 - 13:48:28 | |
| Nom: Per Ple justificación
1. No es varen oblidar de posar a l'ordre del dia cap punt varen dir que el tenien en compte i que passaben el punt al proxim ple ja que és un ple on només hi tracten ordenances.
2. Preguntats del cost de la finestra, no varen respondre el cost justificant amb tota la raó que no tenien allà la factura i vàren informar que al pròxim ple ja en donarien compte, cosa que l'antic equip de govern no va fer mai, sempre amgaben els costos de tot.
3. Referent a la societat de gestió patrimonial va ser l'antic equip de govern qui la va crear i mai l'ha ultiitzat amb els costos elevats de creació i manteniment i el IVA que s'han pagat tots aquests anys amb diner públic, ells el que volen és extingir-la
Aquesta és la justificació. SI algú dubte les actes del ple són publiques i les poden consultar.
J.R
| |
| Re: Seva | 15/09/2011 - 07:56:37 | |
| Nom: mal justificado
No és veritat que el ple fos només d'ordenances, et tot cas seria de mocions, però si això fos així no haurien demanat disculpes per haver-se descuïdat de la moció de CIU,potser en la línea de govern va arribar tard al ple. Després de casi 24h per escriure una justificació que pogués colar, no s'aguanta.
Sobre la Societat de Gestió, em sembla que no sap de que va, si vol saber el perquè encara no s'havia utilitzat, li recomano que a la pàgina web de l'ajuntament miri la sentència que dóna la raó a l'anterior equip de govern, deixant en evidència juridica l'actual, i dic l'actual perquè tots els membres estaven a PM.Sentència que es va fer pública poc abans d'acabar la legislatura.
| |
| Seva | 15/09/2011 - 12:41:47 | |
| Nom: Seva
Ningú de l'equip que està a l'ajuntament no sap el cost d'aquesta publicació?
Ningú demana pressupost de les coses que es fan?
Es cert que han demanat als restaurants del poble que els hi cuinin els bolets per la festa del bolets?
L'ajuntament està al servei del poble i no el poble al servei de l'ajuntamnet.
Així també faria coses treballant els altres.
| |
| Associació de municipis per la independència | 15/09/2011 - 13:23:27 | |
| Nom: Albert T.
El municipi de seva s'hauria d'unir a l'associació de municipis per la independència, si algú sap si ho han fet que ho digui, i sinó que es proposi, haven-t'hi la Cup segur que s'hi ficaran.
| |
| Re: Seva | 15/09/2011 - 16:15:47 | |
| Nom: també sobre el ple
Doncs jo l´únic que vaig trobar que sobrava al ple van ser els discursos d´en Palamarola, que sembla que encara es resisteix a fer el paper que li toca.
No volem escoltar més discursos barats a cada punt que es toca al ple si al final es pensen votar a favor.
Limitis a explicar breument aquells punts als que vol votar en contra o abstenir-se, el protagonisme és de l´actual equip de govern no de vostè, i em dirigeixo només a vostè perquè, em consta, i com sempre ha set, que la resta de membres de la oposició poc i tenen a dir davant la seva paraula.
Si davant la crisi evident de les deixalles l´únic que saben fer els palmarolistes és demanar el preu d´un full informatiu és que poca cosa tenen per retreure a l´actual govern.
| |
| Re: Seva | 15/09/2011 - 17:54:40 | |
| Nom: Per ple
No es vam discuar varen dir que ho passaben al proxim ple d'ordenances prou mentides i tanco aqiest tema fims que pengin el ple a la web copiaré la trancripció i la posaré aqui hauras de callar de totes totes per mentider/a
| |
| Re: Seva | 15/09/2011 - 20:06:55 | |
| Nom: JO
Mentider, Mentider, Mentider, Mentider,Mentider,
Mentider,.......... No teniu res mes a dir,realment
dona pena .
En Botey ,va dir que la escombradora no havia passat
per las urbanitzacions perque la persona que la
portava havia estat de vancances, Segurament tambe direu que es mentida, pero no ho es, LA MEVA PREGUNTA ES, ELS SERVEIS NO ES DONEN SI EL PERSONAL FA VACANCES, O TANMATEIX NO ES RESPONSABILITAT DEL
EQUIP QUE MANA AL AJUNTAMENT PRESTAR ELS SERVEIS
| |
| Re: Seva | 16/09/2011 - 08:13:11 | |
| Nom: r
Ostre tu, s'omplen la boca de participació, i ja els hi sobra l'opocisió!!! una opocisió votada per casi el 50% del poble. com en deieu?? A si, Palmarola dictador!!!
Preguntats per el mal servei de deixalles, encara van tenir la barra de culpar l'anterior govern, aiqueserinutiles eh!
| |
|
|