TEMA: Seva
| Re: Seva | 23/05/2010 - 08:06:42 | |
| Nom: RPC
Paciència que això esta al caure, diuen que plegarà amb una gran festa que vol fer per L'Alex Criville. No se com desprès de tant anys i amb aquesta crisis que tenint podem malgastar diners.
| |
| Re: Seva | 01/06/2010 - 16:00:25 | |
| Nom: arrels a Seva
Soc de Barcelona però les meves arrels son de Seva i sigui com sigui no s'ha de fer cas del que es comenta per els racons del poble. A tot arreu hi ha gent bona i gent dolenta, siguin catalans o siguin "de madrid", siguin del Barça o no,alts i baixos, etc. Que algú que tan sols porta cinc anys a Seva el consideren com si ho fos de tota la vida? i que? que diuen " ull tanqueu que ja es divendres i arriben els de "Barçalona",i que? i jo dic: que més dona que a aquell que ha vingut a parar al poble per circunstancies de la vida el considerin de Seva i a mi que per les mateixes circunstancies he hagut de viure a Barcelona però he mamat molt més el poble no m'hi considerin?el que compte és com em sento jo, no com em veuen els altres ;)
| |
| Re: Seva | 09/06/2010 - 17:27:28 | |
| Nom: sevaing
totalment d'acord amb el de Barcelona o de seva d'on vulguis ser, però pels del poble sempre seras de barcelona, és molt correcte el que sentis que ets tu però el problema és la percepció dels altres.Molta gent no va votar en Botey perque havia viscut a Sant Cugat.
| |
| Terrenys | 19/10/2010 - 08:12:50 | |
| Nom: Janpau
El govern prepara un impost molt dur pels propietaris de parceles que no estiguin edificades. Volen liberalitzar el mercat per que baixin a preus dels '90. A Vilamajor d'on sóc una parcela de 800 m2 plana valia (en ptes.) 1998- 3M , al 2002-25M, al 2007- 35 M. i ara estan baixant i ja van pels 10M. No creieu que aquesta mesura arriba tard?
| |
| Re: Seva | 03/02/2011 - 08:41:41 | |
| Nom: CIU
Què? Es presenta o no una altra vegada en Josep?
| |
| Re: Seva | 03/02/2011 - 18:37:42 | |
| Nom: MARIA
SI TENS DUPTES PREGUNTA-LI HA ELL?
| |
| Re: Seva | 04/02/2011 - 11:01:23 | |
| Nom: pere
També va dir que plegaria abans de finalitzar la legislatura i aquí està, es el veterano i li ha anat molt bé des de 1979
| |
| Re: Seva | 04/02/2011 - 16:11:16 | |
Pel que em consta ni els de la seva llista s'atraveixen a preguntar-li, crec que no hi ha ningú que vulgui agafar el relleu també crec que ell no el vol deixar a ningú, quan hi ha eleccions votes a 11 candidats no a un però un cop comença la legislatura només en mana un i prou.
| |
| Re: Seva | 05/02/2011 - 10:34:37 | |
| Nom: Sisplau seny
No crec que es presenti ja que la seva fila li ha dit que no ho faci, pero el Josep d'ara ja no és el que conexíem. Es comporta de manera estranya, no escolta els que l'aprecien i fa mal al poble. Fins ara li han tolerat però crec que se'ls hi ha acabat la paciència, principalment als joves, i li passarà factura a les urnes. No me'l sé imaginar derrotat i oblidat per no voler escoltar,no es mereix acabar així la seva etapa.
Falta poc per les eleccions, però es faran llargues i difícils per tots, tothom en sortirà perjudicat...els medis de comunicació els hi agrada el merder...
| |
| Re: Seva | 05/02/2011 - 19:53:17 | |
Em faria vergonya esta en una llista on saps del cert que t'ignoraran el que diguis i que només t'utilitzen per reunir uns quants vots.
En Josep en el seu moment ens va ajudar però ara no fa cas ni als amics
| |
|
|