TEMA: Santa Eulàlia de Riuprimer
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 25/01/2012 - 22:50:21 | |
| Nom: enverinaments
No és pas la primera vegada que s'enverinen animals al nostre poble. No tinc ni idea de qui pot ser però ben segur que és una persona poc persona. Aquests animals enverinats no molestaven a ningú, és a ser molt malparit. A veure si l'enxampem entre tots. Que hi hagi sort.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 25/01/2012 - 22:55:33 | |
| Nom: Assemblea Nacional Catalana
Diumenge a la tarda haurem d'arribar-nos al local del jovent per saber què és això de l'Assemblea Nacional Catalana. Riuprimer és un poble independentista, i així ho va demostrar amb el 13D. Ara ens toca tornar-ho a fer. Visca la Terra!
| |
| Aloro | 26/01/2012 - 08:21:37 | |
| Nom: Pepe de Riuprimer
Amb raó veia jo tant fotudota la mula del Soler, però jo crec que no hi hauria aquest tipus de problemes si la gent vigilés els seus animals o com a mìnim recollís les merdes que van deixant per casa dels altres, una mica de civisme tots plegats, que d'acord que som un poble però no un femer.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 29/01/2012 - 15:03:22 | |
| Nom: Espantat!
De debó que estan envarinant a animals del poble?? quin fastic de gent!
| |
| Criticats coherents | 14/02/2012 - 11:09:09 | |
| Nom: Un q va per can ton
Aquest fòrum sempre se l'ha criticat molt pq tothom diu pestes i ningú posa el nom, i això és totalment cert, però també se li ha d'acceptar coherència i activitat segons com va el poble, com q actualment no pasa res de res el fòrum està callat i quan hi ha acció el fòrum s'anima, la inacció de govern ha fet molt d bé al poble, com anyorem aquells dies d'AR.
| |
| Es que es es colmo. | 21/02/2012 - 17:23:18 | |
| Nom: Furtet
llegint les noticies de Osona.com, per cert molt bon referent per saber que pasa per la comarca, veig la noticia que a Sant Julià han fet ja un homenatge a el bo d'en Josep Jufré.I aquí a que esperem, se'ns ha hagut d'avançar Sant Julià,ho veig molt fort, que no hi ha regidoria d'esports o alguna cosa així a l'Ajuntament,.............ah no!!! que tot pensant, no se qui es, però suposo que el regidor no deu saber ni qui és en Josep Jufré.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 22/02/2012 - 17:05:54 | |
| Nom: Família Jufré
Hola!
com a família d'en Josep volem comunicar que l'alcalde i en Carles Sunyol (regidor d'esports) van assistir a l'acte i van estar parlant amb nosaltres per donar-nos les seves grates felicitacions per la part que ens tocava a tots.
No som gaire partidaris d'aquest forum però abans d'escriure i fer afirmacions incorrectes hauriem de mirar de conèixer una mica els fets.
També sabem que l'ajuntament, juntament amb la família, estem treballant per fer-li un homenatge al seu poble.
| |
| Doncs q ho diguin!! | 23/02/2012 - 09:16:56 | |
| Nom: Furtet
El meu escrit anava amb l'intenció de reivindicar la figura den Josep Jufré i demanar un homenatge al seu poble. Jo no soc ni familia Jufré ni tinc cap relació amb l'Ajuntament, per tant no tinc cap informació extra i quan llegeixes la noticia així en fred et venen aquestes preguntes al cap. Serà que no hi ha vies d'informació per informar de les coses Facebooks,twitters, Pàgines Web, aquells papers que pasen que no s'entén res, que bé que ho fan servir quan els hi convé, en canvi per segons que ,sembla alt secret, a més el que jo he dit, ho diu molt gent pel poble un cop s'ha sabut la noticia de l'homenatge a Sant Julià, però es veu que els simples riuprimerencs no mereixem segons quina informació.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/02/2012 - 10:01:30 | |
| Nom: sort Josep
M'agrade que el poble de Santa Eulàlia projecti fer un reconeixement per en Josep Jufre, ell amb la seva humilitat sempre s'ha declarat riuprimerenc.
| |
| Una dada | 24/02/2012 - 13:03:48 | |
| Nom: Un q va per can ton
Vaig entrar al Fòrum de Santa Eulàlia el Dimecres cap al migdia, i per curiositat vaig mirar les visites que duia, i eren 79310, i em va venir b i m'ho vaig apuntar. Torno a entrar avui més o menys a la mateixa hora i per sorpresa meva veig que hi ha 79505 visites això son 195 visites en 2 dies,em sembla curiós que tothom critiqui tant el fòrum, però veig que molta gent hi entra a fer el tafaner i a veure que es diu,som uns cotilles, i sort que no hi ha gaire ambient. Per cert HOMENATGE JA!!! Encara que ho hagin de fer els Pedala-Pedala.
| |
|
|