TEMA: Santa Eulàlia de Riuprimer
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 02/09/2011 - 14:17:50 | |
| Nom: Un que voltava pel pregó
Doncs al Jordi li diré que jo voltava pel pregó, i que no es va quedar a fer guàrdia fins al final observant com un lince, ja que jo mateix vaig estar fins al final als actes i quan ja gairebé no quedava ningú i el farma i en Txevi havien estat tota l'estona per la gent del pregó, van anar a visitar l'exposició de fotos, i jo vaig entrar darrera seu, no per vigilar-los sinó pq també volia veure les fotos a última hora quan no hi ha tanta gent. Hi ha molta mala llet en aquest forum... això no és bo pel poble.
Bona festa Major a tothom!
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 02/09/2011 - 14:32:01 | |
| Nom: Julita
El regidor de cultura no hi va assistir per una senzilla raó; per ell la cultura són tots els actes relacionats amb la independència.
Si un cuadro és de quatre margaritas, per ben fet que estigui, li bufa, parlant clar. Si els quadros haguèssin set del pacte dels vigatans m´hi jugo els ovaris que a primera fila l´haguèssis trobat.
El pobre alcalde prou feina té, farmàcia, universitat, ajuntament, familia, deixa que es relaxi una mica. I estigues orgullós de l´alcalde Biònic que tenim.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 02/09/2011 - 18:05:07 | |
| Nom: veina
Jordi
A tú també t'han de deixar sol amb la teva ignorància perqué tots dos hi van anar
| |
| Santa Eulàlia de Riuprimer | 03/09/2011 - 03:47:07 | |
| Nom: Despertaferro
Molt divertit el riuremember de San Fermín. Genial en Titonet disfressat per l'ocasió! Sembla que hagi torejat tota la vida!
| |
| Santa Eulàlia de Riuprimer | 04/09/2011 - 16:08:27 | |
| Nom: Mohamed Jordi
Si no has de dir res més interessant que el silenci, val més que no ho diguis
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 06/09/2011 - 13:16:26 | |
| Nom: abdulrahimjabbar
el mohamed jordi ha fet callar a tothom!
si ho sap l´anglada ens portarà una llista de PXC, les pròximes eleccions.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 07/09/2011 - 13:44:16 | |
| Nom: Gelocatil III
l'única virtut d'aquesta darrera festa major ha estat que tothom s'ha pogut emborratxar sense haver de conduïr per tornar a caseta.La resta lo mateix de lo mateix pels mateixos de sempre i anar tirants, sense imaginació, sense encant, sense originalitat, total que espero que per la festa major d'hivern ja siguin tots fora.IPR-AM, a veure si ho arregleu això.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 07/09/2011 - 17:33:47 | |
| Nom: gelocatil IV
Per gelocatil el que em vaig tindre que prendre després del pregó!
| |
| 2a oportunitat | 07/09/2011 - 22:43:15 | |
| Nom: Pau Prat Sàez
Hola que tal,gelocatil?!? veig que continues anant malament de ventre. Et repeteixo per tercera i ùltima vegada que a la comissió estem oberts a qualsevol aportació imaginativa,original i graciosa que ens puguis fer, et diré més, estem impacients per sentir les teves idees.Aquest Divendres a les 4 tornaré a ser a can ton, pasat i parlem.Aquest cop porta diners, perqué el tallat te l'hauràs de pagar tu, ja no em caus gaire simpàtic.
| |
|
|