TEMA: Santa Eulàlia de Riuprimer
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 08/07/2010 - 08:15:32 | |
| Nom: i doncs?
MdeM estas encertat en tot. No se si saps que que es fasin pisos o no depen de la crisi no d'un alcalde. Que aquesta alcaldessa no ha fet res per prohibir fer pisos!! que no se'n fan enlloc per la crisi, sino ja veuriem... Sempre deia que en Rovira tenia un os a l'esquena, pero es que ella el te més gros, fa molt buf, buf i sempre corre pero no fot ni brot, la prova es que deixara caura la piscina que fa fàstic de lo bruta que es.
Jo penso que en Rovira val molt i que el Mosull se'n cuidava molt mes de tot que aquesta. Els criticava molt pero ha demostrat que res de res i millor que acabi i tinguis rao de que no es presenti pel be del poble. Ja he sentit que algun alcalde de la comarca ja la tenen clissada amb els fums que va!!
| |
| Piscina | 15/07/2010 - 21:17:52 | |
| Nom: Tant me fa tot
Sóc un asidu usuari de la piscina i només vull dir q com akest any no l'havia vist mai, tant cuidada i plena de gent, pq dic jo, si estigues tant malament la gent no hi aniria no?!?, a més em sembla q van ser els de l'ajuntament d'abants q van abandonar la pisicina totalment, de fet en feien una de nocva al carrer nou, per tenirla a la vora de caseta.I el q està clar es q el gran encert d'akest ajuntament és haver posat en Tamayo d'agutzil, ara vas i li dius a la cara q no es cuida de les coses, q escrivint sense posar noms som tots molt valents(m'incloc).
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 17/07/2010 - 17:33:01 | |
| Nom: una que li agrada la picina
persunal met la trobo mol,be si no fos la pujada iesta mol cuidada.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 20/07/2010 - 16:36:41 | |
| Nom: 1999
SI CiU DE VIC TE CERVELL, K TORNIN A PRESENTAR AMB EN RAMON PRAT, I TOTS I GUANYAREM FINS I TOT A LO MILLOR L ESCOLA
| |
| Kina gràcia. | 27/07/2010 - 20:05:11 | |
| Nom: Un q va per can ton
A mi el q em fa més gràcia de lo ùltim q he llegit és aquest/a q diu:"Ja he sentit que algun alcalde de la comarca ja la tenen clissada amb els fums que va!!".....per kin cercles et mous tu?, q sentis a parlar tants alcaldes, i q a més critiquin els altres alcaldes, a mi només se m'acudeixen dues persones en akest poble capaços de fer aquesta afirmació,ja q estàn posats en politica i es mouen pels consells i els omniums, i em sembla q cap d'ells ha escrit això per lo tant para d'inventar coses i argumenta b els teus escrits si vols atacar algú.....q no serà pas q no han fet coses malament!!
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 28/07/2010 - 11:21:30 | |
| Nom: quequequè
Al que va per can Ton et matitzo que no invento i que sapigues que per sentir comentaris no has de ser pas vip ni t'has de moure per cap cercle, el comentari no m'ha arribat directe d'un alcalde si no d'algu que coneix algun alcalde, i fa molta rabia quan et comenten coses d'aquestes del teu poble
No pateixis no, que jo no et fare pas ombra. A mi no m'interessa la politica. El meu poble SÍ que m'interessa.
I 1999, pots estar tranquil, em sembla que en Ramon Prat ja fa dies que es al darrera de l'ajuntament, que mou els fils, vaja
| |
| Nom: Unq va per can Ton
M'han dit q coneixen un q li han dit q un conegut seu li deien............Quin lio no!?!
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 31/07/2010 - 23:46:59 | |
| Nom: Coca
Que en Ramon Prat de CiU manega els fils de l'actual ajuntament és de calaix. Fins i tot ho sabem els nou vinguts del poble Nou. La seva jove no és més que un ninot.
2010
| |
| Ey coca!!! | 01/08/2010 - 13:30:54 | |
| Nom: Veï de sempre
Lo més encertat del teu comentari és el teu Nick, trobo q et va molt, amb aquests comentaris!!!
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 02/08/2010 - 19:56:37 | |
| Nom: 1999
K ELS COMENTARIS SOBRE L ALCALDESA NOMES TENS K MOURET UNA MICA PER LA COMARCA I ELS SENTIRAS I PEL POBLE NOMES TENS DE ANAR A LA PRIMERA BOTIGA K TROBES ENTRAN AL POBLE I VEURAS QUE ALLA FAN LECTURAS HOLA SENAMA PRONTO SALVAME
| |
|
|