TEMA: Santa Eulàlia de Riuprimer
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 09:56:47 | |
| Nom: .i,
Jo també els felicito i la teva opinió és molt respectable, com la de tots suposo. Està bé pensar que la gent no és tant sabia com tu i només ha llegit qui era el primer de la llista. Llacunes? Quines? perquè crec que a les dues llistes n'hi podem trovar, encara que com que tu les indiques, no estaria malament que les detallessis més. M'agradaria que ens argumentessis el perquè són els millors. Evidentment deus ser molt jove, doncs si creus que els de la llista de Ciu són " els de casa, tots de tota la vida, gent que ha vist els canvis el poble, i que te molts fonaments per a fer creixer el pobole", és que fa molt poc que ets en aquest món (això dels fonaments també ho hauries d'argumentar una miqueta). Jo miro les dues llistes i veig que totes tenen gent de sempre, gent nova al poble, joves, no tant joves, preparats i no tant preparats i sobretot gent que volen treballar pel poble.
Que intentin fer el que han posat al programa és el que hem d'exigir guanyi qui guanyi, doncs en principi se'ls vota pel programa que presenten i pel que diuen que volen fer.
Tu creus que ha estat un error, però pensa que hi ha com a mínim 338 persones que segur que pensen el contrari. Són coses de la democràcia.
Espero els teus arguments per continuar aprenent de la vida.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 10:24:44 | |
| Nom: :S
Com pot ser que hagi sortit una pesona d'alcalde que no es veu voltar massa per el poble? si casi no surt de la farmàcia!!!
"Riuprimer a partir d'ara", doncs quin error si només d'avui, perquè has de conviure 4 anys amb aquesta alcaldia....
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 10:31:38 | |
| Nom: pit i collons
I que vols que hi fem si no tens edat? El proxim cop si no hi ha la formació política que tu vols crea-la: que tots sabem que en aquet poble nolt criticar, però ningú es vol mullar per treballar-hi... o sgui que.... poseu-hi pit i colllons i doneu mes oportunitats al poble.
| |
| Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 11:28:28 | |
| Nom: Pensar en Positiu
Voldria fer una petita reflexió i proposar un pensament positiu per tots i per Santa Eulàlia, que en definitiva és qui únicament hi pot perdre o guanyar.
Hem de tenir clar que de 881 vilatants de Santa Eulàlia de Riuprimer, només una trentena de persones ha fet el pas endavant, han donat la cara i han dit que volien dedicar part del seu temps al poble.
Ara, l'equip guanyador és qui ha de tirar del carro i demostrar la seva vàlua. Plasmar allò que ha dit al programa i en el dia de la seva presentació, durant aquest quatre anys.
I l'equip que estarà a l'oposició ha de saber estar allà per si se'ls necessita i per tots aquells votants que han confiat amb ells.
I sinó hi ha entesa per treballar en el govern municipal, doncs des de l'oposició i em positivitat intentar presentar millors alternatives que l'equip de govern.
Tots tenim preferències i veiem a la gent d'una manera o altre, però només el temps i en perspectiva els fets passen per davant de les persones.
A treballar,.. i temps al temps!!!
| |
| Treball en conjunt | 23/05/2011 - 13:45:40 | |
| Nom: Un qva per can ton
Esperem que siguin prou intel·ligents i pactin treballar junts, ja que les ideas que tenen pel poble son pràcitmcament les mateixes, però si CIU va a l'oposició espero que no prenguin exemple de l'oposició que ha fet en Xevi Rovira aquests 4 anys, i que pensin en el b del poble, ja que si tot va com sembla, algú haurà de vetllar pel poble.........déu vulgui que m'equivoqui, que per cert, ho faig sobint.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 15:25:54 | |
| Nom: Justícia
Ahir a Santa Eulàlia es va fer justícia. El joc brut i la malaganya de CIU els hi ha passat factura. Enhorabona a IPR-AM!!! Sé que ho fareu molt bé!
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 17:12:45 | |
| Nom: frederic
qui digui que en txevi rolvira ha anat contra riuprimer des de la oposició els darrers 4 anys, de ben segur no coneix en txevi i de política no hi enten un borrall
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 17:15:33 | |
| Nom: tipp-ex
Jo només sé que al final ha guanyat la llista amb l´únic Prat. La saga continua ...
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/05/2011 - 18:36:41 | |
| Nom: Mr. J.M.
Bé, en primer lloc, envers al resultat de les eleccions del nostre estimat poble de santa Eulàlia de Riuprimer, moltes gracies a totes les 586 que en el dia d'ahir van assistir en el colegi electoral del nostre poble per votar i intentar fer d'un petit poble, un poble millor i que hi estiguem més a gust. Pero és clar, l'equip IPRAM liderat per Angel torres, va aconseguir 90 vots més que el pertit CIU, (avi). Només per aquest motiu cal que els i dongui les moltes felicitats, per dos motius, 1er; per "intentar" fer un poble millor, i 2on; guanyar les eleccions municipals cepebrades el dia d'ahir.
Tot aixo en primer lloc, perque esclar, en aquest forum, no tothom que i entre i hi escriu te la magoria d'edat i pertant pot votar... Dons bé jo com el noi/a del comentari; "riuprimer a partir d'ara, 00:08:17, 23/05/11"... Jo Mr. J.M. soc menor d'edat, "I QUÈ?" dons dic aixo, perque en la publicacio feta a les 09:56:47 per ".i," deixa els menor com bé es pot compendre d'incults en aquest món. "Aixo m'irrita!" i potser més d'un i de dos, pensa com en ".i," perque ja que no tenim l'edat per votar no hem tingut l'experiencia. Dons si creieu aixo, sapigeu que hi ha menors que us sorprendrien...
Tercer i ultim... Ja que segur que us esteu cansan que un menor pensi i expresi amb les seves paraules el que pensa de persones varitablement més incultes que altres menors... Perfi podreu sentir la meva opinio de les eleccions del nostre estimat poble; en resum, "us han enganyat" potser no gen be aixo pero que en penseu de que una persona que vulgui estar sempre a dalt de tot de la politica, es presenti de segon, "aixo és un orror, una catastrofe! En xavier esta en crisi!... O no esclar... es presenta de segon perque de primer no aconsegueix més de un regidor..." altres el principi deien que anirien del 6é avall de la llista i despres es presenten d'alcaldables... Dit aixo... Donar les gracies als 338 votants de IPRAM per fer que Riuprimer tingui un alcalde amb tantes hores de disposicio a l'alcaldia... (ironia pels incults que no ho interpretin)...
| |
| Segur q no hi entnec, ni ganes | 23/05/2011 - 18:37:11 | |
| Nom: Un q va per can ton
Hola Federic, segur que de politica ni hi entenc ni un borrall,i vist el nivell politic, ni ganes en tinc.En cap moment he dit que en xevi anes contra el poble,llegeix b, simplement volia fer notar que les seves mocions no tenien molt a veure amb el b del poble, i ho se pq ho he llegit al blog d'ERC i a les actes dels plens que es pengen fora l'ajuntament, cap ganes d'atacar al nostre flamant tinent d'alcalde,relaxa't que ja heu guanyat home!!!!
| |
|
|