TEMA: Santa Eulàlia de Riuprimer
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 12/04/2010 - 15:33:39 | |
| Nom: una riuprimerenca*
Felicitats per les cantades de Caramelles de diumenge passat i per les d'ahir a St. Sebestià, sempre és un plaer escoltar els caramellaires de Riuprimer.
En lo referent a les corrandes, trobo que està molt bé que es facin, tant els grans com els petits, però el què no m'agrada és que els mestres del Roure Gros, ajudin als nens a fer-les i desprès quan se'ls hi demana ajuda per la Festa del Càncer no hi fessin res. Això sí que no és ètic!
Visca les Caramelles! A esperar fins l'any que ve :)
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 22/04/2010 - 19:49:38 | |
| Nom: un de content
Felicitáts a la junta del casal dels avis, han aconseguit un casal festiu i amb vida. Els avis i els que no ho son tant tenen l'oportunutat gracies al seu esforç, de passar molt bones estones,i de disfrutar de bones passejades.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 29/04/2010 - 19:38:07 | |
| Nom: Amics d'en Casi
CASI:
Sempre et portarem al cor.
| |
| Casi | 03/05/2010 - 09:13:54 | |
| Nom: Crusellas
Només agraïr a tot el poble de sta eulàlia, p'el suport i la companyia que ens heu donat, per tot el que hèu fet per ell, gràcies a tots els qui han col.laborat, els del ADF, a tots el seus amics i companys. Gràcies.
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 21/06/2010 - 19:12:15 | |
| Nom: unas avias
estan contentes de veure com el juven sap erganitçar festes com la quina d'ahir .andevant
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 22/06/2010 - 21:15:17 | |
| Nom: Nouvingut una mica decepcionat
No m'imaginava que a aquest poble hi hagues gent tan fan de la seleccio del pais veí. Ja se que la majoria de jugadors son dels nostres pro ... ahir vaig quedar flipat quan al sentir els petards, vaig posar la tele i vaig veure que la seleccio espanyola havia marcat.
VISCA LA SELECCIO CATALANA!!!
| |
| Re: Santa Eulàlia de Riuprimer | 23/06/2010 - 08:53:45 | |
| Nom: pais vei
tothom recolza a qui li dona la gana
| |
|
|