Fòrum Pobles

TEMA: Sant Vicenç de Torelló
1  2  3  4  5  6  7  8  

Re: Sant Vicenç de Torelló12/09/2011 - 20:25:24
Nom: Festa Major

Em sembla nois que us equivoqueu molt atacant-me a mi. No m'heu sabut interpretar. Quan dic que la mainadeta petita no té res, em referèixo a que els nens més petits del poble (2-7 anys) no tenen activitats per fer i lo poc que tenien, s'els treu.
Hi havia molts nens esperant per anar a la piscina quan feien el concurs de planxassos tenien aquells plàstics per tirar-se i s'ho passaven d'allò més bé. No n'hi ha prou amb deixar-los enfangar. I perdoneu, però admiro molt la vostra tasca, com molt bé dieu, es fa el que es pot. Si en comptes de donar tants diners i demanar tants crèdits per fer camps de futbol i obres del casal en temps de crisi, aquest ajuntament us deixés disposar de més diners segurament podrieu i estarieu encantats de poder organitzar més coses.
Torno a demanar perdó si us he pogut dir algo que hagueu malinterpretar.
El de cultura, vull dir el personal de cultura, a mi tant me fa que sigui aquesta tal Teresa com en Pepet de can pebrots de forquidelles, reclamo més oferta cultural i festiva i per més tipus de gent al meu poble. Reclamo que les obres del casal municipal siguin per ambientar-ho com a teatre!

Respondre  

Re: Sant Vicenç de Torelló14/09/2011 - 17:50:55
Nom: vei indignat

Estas ben arreglat si et penses veure teatre al "nou Casal", resulta que o aterren fins el sostre del bar, hi fan una teulada (si no els cau el sostre abans)i el bar queda tal com esta ara. Es a dir tenien uns diners i els han colgat al camp de futbol que no hi ha ni el 10 % de la poblacio que hi vagi. I un edifici emblematic com aquest, que fa falta tenir uns locals per fer activitats al poble, nomès per dir l'any passat els pastorets els assajaben al casal dels jubilats, per que tota la setmana esta ocupat per diverses entitats........

Respondre  

Re: Sant Vicenç de Torelló15/09/2011 - 21:09:14
Nom: SVT

Els nens tenien els jocs del món i la guerra esbojarrada (a més d'altres activitats) que eren novetat d'aquest any i estem molt contens de la participació de la gent en aquests dos actes

Respondre  

Re: Sant Vicenç de Torelló11/11/2011 - 14:51:37
Nom: Vicenç del Castell

Heu vist lo que ha publicat la pagina del facebook

La veu de Sant Vicenç,

es veu que les ruines del casal les han llençat en un descampat... quina vergonya!!!

us deixo link!
http://www.facebook.com/pages/La-Veu-de-Sant-Vicen
%C3%A7/171273482966932

Respondre  

Re: Sant Vicenç de Torelló13/11/2011 - 17:28:21
Nom: Santvi

Hola Bigas, com et va per Sant Vicenç? fent com sempre?

Respondre  

Re: Sant Vicenç de Torelló15/11/2011 - 18:25:05
Nom: Jo

Vicenç del Castell (si és com t'agrada que et diguin, tot i que ja sabem en quin entorn et mous) has de posar els links correctes, que aquest no va.

Respondre  

Re: Sant Vicenç de Torelló16/11/2011 - 18:21:05
Nom: Santi Bigas

Hola Santvi.
Si vaig fent, encar que no sé a que et refereixes.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: