TEMA: Sant Quirze de Besora
| Snif, snif... | 23/03/2010 - 18:48:35 | |
| Nom: arnau
La gent que pateix el dia a dia, no està per xorrades i no està amb els "polítics" que només es preocupen d'airejar aquestes xorrades, deixant de banda els problemes reals i no trobant solucions...
Menys elitisme i més pels del poble, home que ja està bé!!!
QUIN POBLE!!
| |
| Re: Sant Quirze de Besora | 24/06/2010 - 18:45:59 | |
| Nom: TISORADA
EL GOVERN DE ZAPATERO JA HA PORTAT A TERME LA GRAN "TISRADA", MA DE DECRET I A RETALLAR, SE SUPOSA QUE A SANT QUIRZE TANTÉ HAURAN RETALLAT AL PERSONAL 0I? SERIA BÓ TAMBÉ QUE L'EQUIP DE GOVERN PASSES TAMBÉ LA TISORA ALS SEUS SOUS, SIMES NO PER SER SOLIDARIS AMB ELS CONVILATANTS QUE TAMBÉ PATEIXEN LA CRISI.
TAMBÉ VOLDRIA SUGGERIR AL SR. ALCALDE QUE DEIXI DE FER TANTES TRUCADES AMB EL MOBIL, AIXÓ AJUDARIA A PAL.LIAR LA DESPESA MUNICIPAL. cREC QUE UN POBLE PETIT COM SANT QUIRZE AMB TRES O QUATRE TRUCADES AL DIA ES POT RESOLDRE EL DIA A DIA DEL POBLE. MOLTES TRUCADES PER NO FER RES, TENIM UN POBLE QUE CAU A TROSSOS DESMENEGAT, BRUT, FORATS ALS CARRERS ETC...
QUINS POLÍTICS, JA JA JA........ NOMES A COBRAR I A VIURE A COSTELLES DEL POBLE.
| |
| Re: Sant Quirze de Besora | 03/07/2010 - 15:44:56 | |
| Nom: El KAOS-MASCARELLA
L'aprovació del decret llei de Zapatero obliga l'Ajuntament de Sant Quirze a retallar el sous dels funcionaris i dels treballadors de les empreses municipals un 5% de mitjana. La forquilla de la baixada va des del 0,5% al 7%, segons el nivell de renda de cadascú. Aquesta retallada també afectarà, els regidors del consistori, que "segurament tindran una baixada superior al 7% en els seus sous". espero que ho compleixin ben aviat...
Pd.Tenim un poble amb estructures de fireta!!
| |
| Passegen l'alcalde i els regidors pels carrers? | 14/08/2010 - 22:35:24 | |
| Nom: Ona
Per què estem tan abandonats els que vivim al poble? Per què ens hem de queixar tant perque ens facin cas? És necessari sortir a la premsa perque et facin cas?
Ajuntament arregla-ho que per això paguem impostos:
1º) Qui viu amb un gos, ho fa perquè vol. Això no vol dir que tota persona que va pel carrer vulgui tenir contacte amb un gos, quan vaig pel carrer, no suporto la gent que treu a passejar als gossos de races considerades com a perilloses, sense lligar. Què caram!! si ets l'amo d'un animal te n'has de fer responsable i has de seguir les normes i, les normes és que s'han de dur lligats i amb morrió. Què cansat estic de veure gossos deslligats fent les caques aquí i allà mentre el propietari parla amb algú que s’ha trobat o mentre mira cap a una altra banda. Mai se sap on és el perill i després, quan ja hi ha hagut la desgràcia, tots plorem.
2º) El mal estat dels carrers de Sant Quirze, em refereixo al paviment de quitrà. En mig dels carrers i places et trobes uns forats enormes que, o bé et destrossen el cotxe, o be t´obligent a fer maniobres incorrectes per evitar-los. Ambdós direccions del pas a nivell es vergonyós. No puc creure que ningú dels treballadors municipals no hagin fer cap informe sobre l´estat dels paviments en els carrers. Tant malament i amb tanta desgana treballen els funcionaris municipals? Què pensa fer per arrengar-nos els carrers i no tenir que fer "eses" per evitar els forats?. I ja per acabar, molts trams de rajoles estan aixecades del terra, provocant que pugui haver alguna caiguda, Inseguretat que pateix el vianant agreujada quan es tracta d´un cotxet de nadó o d´una cadira de rodes.
3º) I parlant de neteja, els bufadors que ara fan servir els operaris serveixen per alguna cosa o només mouen els papers i les fulles d’una banda a l’altra? Alguna vegada he vist com que l’escombriaire bufa del carrer cap a l’acera i em consta que després els portals de la zona no queden massa nets.
Més coses... Es fa neteja de manteniment del clavegueram? Ser escurapous no és agradable, però segur que existeixen. I per contres, a nombrosos racons de Sant Quirze fan pudor a l’estiu i a l’hivern. A l’estiu amb les altes temperatures ja se sap... però a l’hivern no ho trobo tan normal. A més a vegades s’ajunten en un magnífic complot totes les olors alhora: el clavegueram, els contenidors amb el seu fantàstic aroma d'ous podrits, la merda del gossos i els camps adobats... tot un festival.
Quan escolto que tot aixó és per incivisme de la gent, no m'ho puc creure, quan una cosa és tant repetitiva com aixó, potser és hora que l'Ajuntament s'ho faci mirar.
| |
| un autèntic drama per alguns vilatans | 16/08/2010 - 11:49:23 | |
| Nom: Marxaires
Crec que estem obligats a recordar als qui ens governen que el sentit comú i la voluntat de servei ciutadania estan per sobre de les fílies i fòbies (del tipus que siguen) dels membres de l'equip de govern en contra d'alguns vilatans.
| |
| Re: Sant Quirze de Besora | 11/10/2011 - 15:23:09 | |
| Nom: carme
Ei, bones a tots: va home, anims, no us queixeu tant que aqui a st quirze, hi ha molta, molta bona gent, aixo no ho puc dir jo del meu poble! que es montesquiu, no tota eh!! pero massa!! em semble que ens haureu de fer un forat per uns quants, aqui molta gent esta farta d'aquesta gent de la cup= patacup, que no tenen feina,i estan tot el dia pels carrers a fer mal.
| |
| Re: Sant Quirze de Besora | 11/11/2011 - 15:45:34 | |
| Nom: pip
Ostres carme, ja tens rao ja, pero no tu perdis, tambe venen aqui tambe, jo ja en començo estar tipa!! hi a mes, no diuen que hi ha d'haver mes comerç a montesquiu?? doncs perque venen a st quirze a buscar pa? que no hi teniu forns? em sembla que en teniu 2 no? bueno un i mig. Aixo es massa ja es veu, que aqui no hi tenen gaires amics, nomes ells.
| |
| Re: Sant Quirze de Besora | 17/11/2011 - 15:22:09 | |
| Nom: susi
Ei perdoneu pero jo tinc molts amics, no teniu rao, que no que no i que no!!!!!!!
| |
| Re: Sant Quirze de Besora | 26/12/2011 - 02:07:33 | |
| Nom: hola
Quin poble eh Montesquiu!!!!
Donem gracies de ser de st quirze, i no haver d'aguantar aquesta gentussa de la cup patacup.
| |
| Re: Sant Quirze de Besora | 31/03/2012 - 22:29:07 | |
| Nom: Olor
Si, si, espero que per aqui a st quirze no arrivi aquesta mena de gent, per no di mala diem mena!!
| |
|
|