TEMA: Sant Pere de Torelló
| Re: Sant Pere de Torelló | 21/01/2012 - 13:38:38 | |
| Nom: Santperenca
Poble, ara hem d'estar més units que mai, un matrimoni no podrà contra tot el poble unit.
| |
| Re: Sant Pere de Torelló | 23/01/2012 - 15:16:51 | |
| Nom: exiliat
Un matrimoni potser no, però uns quants jutges sí.
| |
| Re: Sant Pere de Torelló | 23/01/2012 - 17:02:08 | |
| Nom: Anònim
I què són uns quants jutges?
Són persones com tothom!
Tots sabem fins a quin punt la justícia NO s'equivoca alguna vegada...
| |
| Jo no signaré pas | 29/01/2012 - 21:19:32 | |
| Nom: J. Martell
Em sembla grotesc que un Alcalde com el Sr. Jordi Fàbrega cometi una flagrant irregularitat urbanística, concedeixi a un constructor, de forma il·legal, permís per construir 5 cases en lloc de 4, beneficiant així el seu negoci particular, i ho faci en contra del planejament urbanístic, de l'opinió dels veïns i de l'informe de l'Arquitecte municipal i del Departament d'Urbanisme de la Generalitat, i que, en acabat, encara vulgui culpar el veí demandant, a qui la Justícia ha donat finalment la raó, del desgavell que suposaria per a les finances municipals haver d'aterrar les 5 cases i retornar a la situació anterior. Em sembla grotesc que algú que ha fet bandera del compliment de les normes, que qualificava de dictadura l'Ajuntament de Ramon Vaqué, perquè, segons ell, no complia les normes urbanístiques, ara vulgui fer-nos creure que el seu cas és diferent, que ell només volia, pobre, aprofitar el terreny i facilitar que més joves tinguessin casa, i que per això es va arriscar a cometre una il·legalitat manifesta, sabent que la cometia. Hom podria preguntar-se per què tanta insistiència en concedir 5 cases al constructor en contra de tothom i de tots els informes, sobretot tenint en compte que, quan un càrrec públic fa una cosa que és contrària a la llei, sabent que és contrària a la llei, d'això se'n diu prevaricació, i és un delicte.
Em sembla grotesc que l'alcalde Jordi Fàbrega, en comptes d'assumir la seva responsabilitat i donar la cara, pretengui culpar els Jutges i el demandant de la seva situació, i vulgui salvar el seu cul i la seva carrera política apel·lant novament a la bona gent que el va votar, fent-los signar una mena de manifest de suport. Per què,
en comptes d'amenaçar amb dimitir i fer el ploricó, com fa tot sovint als plens, compleix d'una vegada la seva amenaça i ens deixa en pau? Per què no fa com en Ramon Vaqué, que està pagant de la seva pròpia butxaca el perjudici econòmic que, segons la Justícia, va causar a l'Ajuntament de Sant Pere per les irregularitats urbanístiques del seu període com a alcalde? Per què quan un alcalde, amb les seves decisions, causa un
perjudici demostrat judicialment a les finances municipals, ho paga amb el seu patrimoni, i en canvi quan ho fa un altre alcalde (perjudicant, a més, i de manera especialment dramàtica les famílies que hauran d'abandonar les cases), pretén que ho pagui tot el poble, i encara ho faci volent avalar la seva gestió mitjançant signatures
de suport? Va, home va! De cornuts i pagar el beure, ni parlar-ne. Jo no signaré pas!
| |
| Re: Sant Pere de Torelló | 30/01/2012 - 18:49:33 | |
| Nom: vei indignattttttttt
Noi, tens total la raó. El que no entenc és que, com la gent del poble no li demanin que plegui.
Això que ha fet no pot quedar impune.
| |
| Re: Sant Pere de Torelló | 27/02/2012 - 17:11:53 | |
| Nom: PER LA LLIBERTAT
Totalment d'acord amb Martell, pregunteu per l'urbanització del polvorí, a veure qui la paga, i perquè no ha pagat el camp de gespa artificial.
Santperencs no ens deixem enganyar
Fàbregas i Vaqué, más de lo mismo
| |
| Re: Sant Pere de Torelló | 01/03/2012 - 12:56:43 | |
| Nom: Ningú
Senyor Martell.... ja ha llegit tot el text de la sentència ?
| |
|
|